MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Maak kennis met... 2018

zoeken in:
Ik vind het nogal een aansteller, sorry.

4

aERodynamIC schreef:
(alhoewel ik niet weet hoe dit een heel album lang gaat uitpakken).
Heb je zijn vorige album geluisterd? Daar wisselde sterke en zwakke momenten elkaar af.

Deze vind ik voorlopig minder dan de eerste track van het nieuwe album.

7,3

Edgar18 schreef:
Heb je zijn vorige album geluisterd? Daar wisselde sterke en zwakke momenten elkaar af.

Die EP? Staat op 4*. Dus klopt wel een beetje. Ergens zou het geniaal moeten/kunnen zijn, maar er is iets dat het daarvan weerhoudt. Ik ben dus benieuwd hoe dat gaat uitpakken op zijn debuutalbum.

Was dat een EP? Dan bedoel ik die ja. Ik ben ook benieuwd, nog heel even wachten...

Edgar18 schreef:
Was dat een EP? Dan bedoel ik die ja. Ik ben ook benieuwd, nog heel even wachten...

Ja, zijn debuutalbum moet nog uitkomen en daar staat dit nummer op.

Groot liefhebber, maar deze pakt me op het eerste gehoor nog niet zo als zijn voorgaande werk. Maar dan nog:

8

Niet mijn smaak. Wel leuk dat je weer eens een nieuw nummer plaatst. Mag je vaker doen

3

01-05: Moon Gangs - Second Run (Titmeister / 4 / 6,00)
02-05: Leon Bridges - Bad Bad News (Edgar18 / 8 / 7,44 )
03-05: serpentwithfeet – cherubim (aERodynamIC / 8 / 6,125)
04-05: Float Fall - Hard Time Loving You (Gretz)

Hard Time Loving You by Float Fall | Free Listening on SoundCloud

Cervantes schreef:
Niet mijn smaak. Wel leuk dat je weer eens een nieuw nummer plaatst. Mag je vaker doen

Nope, was eenmalig. Redenen waren duidelijk (heeft verder niks met deze ronde te maken, want ik weet ook wel dat dit nummer geen makkelijke was).

8,3

Beetje wannabe xx: 5,5

Nee, ook niet zo mijn ding.

5,5

Weet even niet op welk tijdstip er een nieuwe geplaatst mag worden, maar die nieuwste Childish Gambino single moet toch eigenlijk wel geplaatst worden zo, al was het alleen maar om de clip

GrafGantz schreef:
Weet even niet op welk tijdstip er een nieuwe geplaatst mag worden, maar die nieuwste Childish Gambino single moet toch eigenlijk wel geplaatst worden zo, al was het alleen maar om de clip

Ga je gang

01-05: Moon Gangs - Second Run (Titmeister / 4 / 6,00)
02-05: Leon Bridges - Bad Bad News (Edgar18 / 8 / 7,44 )
03-05: serpentwithfeet – cherubim (aERodynamIC / 8 / 6,125)
04-05: Float Fall - Hard Time Loving You (Gretz) / 7 / 6,33)
06-05: Childish Gambino - This is America (GrafGantz)

Alleskunner Childish Gambino dus, met misschien wel de meest controversiële video van het jaar:

Titmeister schreef:
(quote)

Ga je gang

Ha, was me ontgaan dat die van Gretz er al 2 dagen stond

Sterke boodschap. Nummer is interessant genoeg, maar ik denk dat ik nog wel een paar keer nodig heb om hem echt te vatten.

7,3

7.5

Edit: nu al 5 x beluisterd en hij groeit snel, geef hem nu 8,5 als dat nog kan.

Zeer krachtige videoclip waarbij 'de Jim Crow dans' op mij nog meer indruk maakt dan de schietincidenten. Positief dat een artiest als Donald Glover zich zo durft te uiten.

clip + boodschap, 10
muziek 8

score: 9

Boodschap of niet; clip ziet er tof en heftig uit. Juist het dansje na die incidenten vind ik een sterke keuze. Ik was eindelijk eens benieuwd naar wat 'YT response' filmpjes.

Muziek zelf dringt overigens ook direct goed door.

7,7

panjoe (moderator)
Geen fan van de muziek van Childish Gambino, maar dit nummer is redelijk fantastisch.

8,5

De clip is wel aardig, maar ik vind de muziek toch behoorlijk ondermaats.

3

Gast
geplaatst: vandaag om 09:39 uur

geplaatst: vandaag om 09:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.