Muziek / Muziekgames / BossMeter - De 200 beste nummers van Bruce Springsteen volgens ArthurDZ en cosmic kid
zoeken in:
0
geplaatst: 22 april 2020, 13:41 uur
Frankie Fell In Love: toch wel een 8 erg fijn rockertje. Na 'The Wall' het beste nieuwe nummer van High Hopes.
The Hitter: 6,5.
The Hitter: 6,5.
0
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 23 april 2020, 20:28 uur
Car Wash
Album: Tracks
Heerlijk, zomers niets-aan-de-hand- nummer. Van het type dat Bruce in die jaren met zijn ogen dicht schreef. En hierna nog 2
.
Album: Tracks
Heerlijk, zomers niets-aan-de-hand- nummer. Van het type dat Bruce in die jaren met zijn ogen dicht schreef. En hierna nog 2
.
0
johannesA
geplaatst: 23 april 2020, 22:43 uur
6. Hopelijk nog een kneiter bij de laatste 2, maar dit nummer is dat helaas niet.
0
geplaatst: 23 april 2020, 23:15 uur
The Hitter: 4,0 (saaaai, ook nog eens van een van zijn minste albums)
Car Wash: 8,0 (fijn uptempo)
Car Wash: 8,0 (fijn uptempo)
1
geplaatst: 25 april 2020, 18:01 uur
Zo, bij deze hebben we heel Tracks doorploeterd
Nu tijd voor....
Roll Of The Dice
Album: Human Touch
Hierna de laatste
Leg jullie zakdoekjes maar vast klaar!
Nu tijd voor....Roll Of The Dice
Album: Human Touch
Hierna de laatste
Leg jullie zakdoekjes maar vast klaar!
0
geplaatst: 26 april 2020, 01:15 uur
Bruce Springsteen - Roll of the Dice : 7,5
Iemand van de stemmers die weet wat het laatste nummer is? Ik heb in ieder geval geen idee.
Iemand van de stemmers die weet wat het laatste nummer is? Ik heb in ieder geval geen idee.
0
geplaatst: 26 april 2020, 01:36 uur
Kees-Jan schreef:
Ik wel. Maar kan er naast zitten. Maar niet zo leuk om te verklappen. Een hint dan... Begint met een S en is een b-side.
0
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 26 april 2020, 08:58 uur
Dungeon schreef:
Ik wel. Maar kan er naast zitten. Maar niet zo leuk om te verklappen. Een hint dan... Begint met een S en is een b-side.
(quote)
Nop.
* denotes required fields.