Muziek / Muziekgames / De Hip-Hop Anthemmeter
zoeken in:
1
geplaatst: 7 februari 2018, 19:13 uur
Haha, aangezien er toch al talloze meters zijn kan er nog wel eentje bij. Ik was namelijk wel benieuwd welke nummers de top aanvoeren na een dozijn rapklassiekers. Deze worden tevens wel random uitgekozen door ondergetekende.
Zullen we gewoon van start gaan? Met de moeder der hip-hopklassiekers:
The Sugarhill Gang - Rapper's Delight
Zullen we gewoon van start gaan? Met de moeder der hip-hopklassiekers:
The Sugarhill Gang - Rapper's Delight
1
geplaatst: 7 februari 2018, 19:18 uur
7,8 ik doe mee (qua cijfer dan, want ik kan niet beloven dat ik hier iedere dag trouw post)
Meer mensen die vinden dat we een beetje doorslaan met de 'meter' topics? Deze is in ieder geval leuker dan bijna alle anderen.
Meer mensen die vinden dat we een beetje doorslaan met de 'meter' topics? Deze is in ieder geval leuker dan bijna alle anderen.
1
geplaatst: 7 februari 2018, 19:22 uur
Edgar18 schreef:
Klopt, dat vond ik ook. Maar die zijn allemaal zo specifiek op een band o.i.d. geconcentreerd. Daar heb ik niet elke dag zin in. Kijk maar naar jouw Pop perfectie editie, die was ook leuk en divers.
1
geplaatst: 7 februari 2018, 19:44 uur
8
Dit is nu al de leukste meter! En ook een leuke track. Hotel, motel, holiday inn!
Dit is nu al de leukste meter! En ook een leuke track. Hotel, motel, holiday inn!
0
geplaatst: 7 februari 2018, 22:54 uur
Edgar18 schreef:
Ach, 'vroeger' waren het vooral KO's, daarna moest alles opeens in een laddersysteem en nu is het —meter. En bij de toplijstensectie zie je ook een wildgroei aan 'user bespreekt top x van artiest y'.Meer mensen die vinden dat we een beetje doorslaan met de 'meter' topics? Deze is in ieder geval leuker dan bijna alle anderen.
Het zou jammer zijn als er niets van jouw gading bij zit en je heel lang moet wachten (van veel artiesten komt de complete catalogus langs) om een topic te openen in het kader van "er zijn al zoveel topics".
0
geplaatst: 7 februari 2018, 23:05 uur
chevy93 schreef:
Het zou jammer zijn als er niets van jouw gading bij zit en je heel lang moet wachten (van veel artiesten komt de complete catalogus langs) om een topic te openen in het kader van "er zijn al zoveel topics".
(quote)
Ach, 'vroeger' waren het vooral KO's, daarna moest alles opeens in een laddersysteem en nu is het —meter. En bij de toplijstensectie zie je ook een wildgroei aan 'user bespreekt top x van artiest y'.Het zou jammer zijn als er niets van jouw gading bij zit en je heel lang moet wachten (van veel artiesten komt de complete catalogus langs) om een topic te openen in het kader van "er zijn al zoveel topics".
Ik vond die wildgroei juist wel meevallen, of ligt het aan mij? Er zijn heel veel toplijsten daar al afgerond. Volgens mij zijn Johan, Luigi, Vigil en ik de enigen die momenteel wat aan het presenteren zijn. Vooral daar vond ik het echt stilliggen.
En qua games ja, niet iedereen vind alles even interessant en eigenlijk is het schandalig dat er niets van Hip-Hop specifiek is (toch?).
1
geplaatst: 7 februari 2018, 23:10 uur
Het is inderdaad niet meer zo populair als pak 'm beet een jaar terug. De overgang van die topics naar de metertopics is overigens perfect zichtbaar bij Muziek >> Muziekgames >> BossMeter - De 200 beste nummers van Bruce Springsteen volgens ArthurDZ en cosmic kid Die combineren gewoon doodleuk beide vormen. 

0
geplaatst: 7 februari 2018, 23:14 uur
Mooi bedacht concept dus
. Beter dan die K.O.'s, het heeft wel wat.
Ontopic maar weer, deze rate-your-anthem loopt nog voor geen meter
. Beter dan die K.O.'s, het heeft wel wat.Ontopic maar weer, deze rate-your-anthem loopt nog voor geen meter

0
geplaatst: 8 februari 2018, 11:59 uur
Tag je anders een paar hiphopliefhebbers die anders misschien niet vaak bij de games te vinden zijn? Voor dit pareltje van een topic is sowieso een publiek

0
geplaatst: 8 februari 2018, 12:08 uur
ArthurDZ schreef:
Tag je anders een paar hiphopliefhebbers die anders misschien niet vaak bij de games te vinden zijn? Voor dit pareltje van een topic is sowieso een publiek
(quote)
Oké
zaaf bennerd Johnny Marr Snoeperd Ploppesteksel -Spraylt- niels94 Koenr nedbed catdog Ralph.
Elke dag plaats ik een Hip-Hopklassieker. Aan jullie de minimale taak om die te belonen met een cijfer, zodat we na een x aantal weken weten wat dé Hip-HopAnthem van MuMe is.
Groetjes
1
geplaatst: 8 februari 2018, 12:47 uur
6
Heeft me nooit veel gedaan. Dit is niets vergeleken met The Message.
Heeft me nooit veel gedaan. Dit is niets vergeleken met The Message.
0
geplaatst: 8 februari 2018, 19:00 uur
Al 14 stemmen voor de eerste ronde. Ik ben tevreden.
1. The Sugarhill Gang - Rapper’s Delight (7,59285714285714 / 14 stemmers)
Van de funky Hip-Hop gaan we door naar een vuige, energieke en vooral knallende plaat. Ik heb natuurlijk over het titelnummer van de meest controversiële albums ooit: Straight Outta Compton!
2. N.W.A. - Straight Outta Compton
1. The Sugarhill Gang - Rapper’s Delight (7,59285714285714 / 14 stemmers)
Van de funky Hip-Hop gaan we door naar een vuige, energieke en vooral knallende plaat. Ik heb natuurlijk over het titelnummer van de meest controversiële albums ooit: Straight Outta Compton!
2. N.W.A. - Straight Outta Compton
0
geplaatst: 8 februari 2018, 19:06 uur
Tjah, daar post je wat. Heel, heel sterke track. Zo classic dat ik er niks zinnigs over kan zeggen. Het is in ieder geval meer punk dan punk.
9
9
* denotes required fields.