Muziek / Muziekgames / De Hip-Hop Anthemmeter
zoeken in:
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 30 december 2018, 16:49 uur
X Plastaz - 5 - Afrikaanse hip hop klinkt wel leuk op papier, maar dit is gewoon dertien in een dozijn en klinkt daarnaast ook nog eens behoorlijk gedateerd
Baby Got Back - 3,5
Baby Got Back - 3,5
0
geplaatst: 3 januari 2019, 18:12 uur
Veertien stemmers geven gemiddeld een 4.75. Dat is niet zo hoog.
Als het jochie dat bij Crowded House op het podium stond en toen maar Bohemian Rhapdosy op piano ging spelen omdat ie er toch was ga ik nog even door zolang ik door Jordidj1 niet weggejaagd word.
In Greatest Hits of #4 (Greatest Hits 2018)! werd Drake massaal weggehaat. Alleen Maroon 5 en "Weird Al" kregen meer tegenstemmen. Is er hier ook zoveel haat of is er liefde voor het nummer dat vorig jaar tot zijn beste werd gekozen?
136. Drake ft. Majid Jordan – Hold on, We're Going Home
Als het jochie dat bij Crowded House op het podium stond en toen maar Bohemian Rhapdosy op piano ging spelen omdat ie er toch was ga ik nog even door zolang ik door Jordidj1 niet weggejaagd word.
In Greatest Hits of #4 (Greatest Hits 2018)! werd Drake massaal weggehaat. Alleen Maroon 5 en "Weird Al" kregen meer tegenstemmen. Is er hier ook zoveel haat of is er liefde voor het nummer dat vorig jaar tot zijn beste werd gekozen?
136. Drake ft. Majid Jordan – Hold on, We're Going Home
0
geplaatst: 3 januari 2019, 18:17 uur
10+
Veel, heel veel liefde voor dit nummer van mij dus. Wat een MEESCHTERWERK
Veel, heel veel liefde voor dit nummer van mij dus. Wat een MEESCHTERWERK

0
geplaatst: 3 januari 2019, 18:20 uur
Hij stond dacht ik ook in mijn eliminatielijstje, toch nog een 7 voor deze!
0
geplaatst: 3 januari 2019, 18:47 uur
7.8
Misschien hoort deze trouwens meer thuis in het R&B-anthemdraadje, anderzijds is daar weer net een nummer gepost wat ik onder hiphop zou scharen (wat precies het verschil is weet ik ook niet).
Misschien hoort deze trouwens meer thuis in het R&B-anthemdraadje, anderzijds is daar weer net een nummer gepost wat ik onder hiphop zou scharen (wat precies het verschil is weet ik ook niet).
0
geplaatst: 3 januari 2019, 19:39 uur
Arrie schreef:
Ik wilde inderdaad vragen wat hier hiphop aan is.
Ik wilde inderdaad vragen wat hier hiphop aan is.
Arrie, do you love me? Are you riding?
0
geplaatst: 6 januari 2019, 21:32 uur
0
geplaatst: 12 januari 2019, 00:01 uur
special voor zaaf
138. Terror Squad - Lean Back ft. Fat Joe, Remy Ma
mijn streven is om na 140 nummers weer gemiddeldes te hebben
138. Terror Squad - Lean Back ft. Fat Joe, Remy Ma
mijn streven is om na 140 nummers weer gemiddeldes te hebben
* denotes required fields.