MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 1981Meter

zoeken in:
Christopher Cross - Sailing

We liepen nog wel eens iets achter op de Amerikanen, bij ons was het een hit in maart en april 1981.

johannesA
8,5

Een beetje de muzikale equivalent van een Tell Sell reclame.

4

7,7

Beetje middle of the road, maar dit is toch wel een mooie compositie hoor, mooie stem ook. Christopher Cross wordt ook wel genoemd als de eerste artiest die werd weggevaagd door MTV (die begonnen met uitzenden in 1981). Kalend, wat ouder, beetje gezet, geen hippe kleren aan ... kon vanaf 1981 niet meer of je moest met coole videoclips aan komen zetten.

Echt afgrijselijk. Mijn partner heeft de cd in huis. Ik kan het echt niet aanhoren....

2,5

Om met de TROS te spreken : "Blij dat ik glij".

Ach, echt een ramp is het ook niet.

5

Ik heb anders niet veel met Christopher Cross maar dit nummer vind ik wel goed.

7,5

Sailing

7

7.25

8,25

snurk

4,5

Wat een haat weer

Misschien wat melig, maar ik hou er best van.

8,5

E40
6

nico1616 schreef:
Wat een haat weer

Waaruit maak je dat op? Het is gewoon MOR, niks meer niks minder, en of je dit wat vindt is een smaakkwestie.

Martial
7

6,5

Franck Maudit
2,5

Gast
geplaatst: vandaag om 20:52 uur

geplaatst: vandaag om 20:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.