Muziek / Muziekgames / Song van het Jaar 2018
zoeken in:
0
geplaatst: 31 juli 2018, 01:00 uur
Auw, SOPHIE. 
1. The Carters - Apeshit
2. Nas feat. The-Dream - Adam & Eve
3. Pusha T - If You Know You Know
4. Enrico Sangiuliano - Hidden T
Een ladder waarin het niveau dicht bij elkaar ligt. Uiteindelijk krijgen de hiphoppers toch nipt mijn voorkeur.

1. The Carters - Apeshit
Een ladder waarin het niveau dicht bij elkaar ligt. Uiteindelijk krijgen de hiphoppers toch nipt mijn voorkeur.
0
geplaatst: 31 juli 2018, 01:22 uur
1. Jerry Williams - Left and Right
2. Car Seat Headrest - Bodys
3. Nas feat. The-Dream - Adam & Eve
0
geplaatst: 31 juli 2018, 09:31 uur
Nu plots toch een zeer matige ladder.
2. Emma Ruth Rundle - Fever Dreams
3. Enrico Sangiuliano - Hidden T
4. Car Seat Headrest - Bodys
2. Emma Ruth Rundle - Fever Dreams
1
geplaatst: 31 juli 2018, 09:41 uur
1. Emma Ruth Rundle - Fever Dreams
3. Maribou State feat. Khruangbin - Feel Good
4. Jerry Williams - Left and Right
0
geplaatst: 31 juli 2018, 09:59 uur
1. Car Seat Headrest - Bodys
2. Jerry Williams - Left and Right
3. Emma Ruth Rundle - Fever Dreams
4. Maribou State feat. Khruangbin - Feel Good
2. Jerry Williams - Left and Right
0
geplaatst: 31 juli 2018, 14:26 uur
Zonde van Pitto, die had meer verdiend
1. Jerry Williams - Left And Right
2. Enrico Sangiuliano - Hidden T
5. Pusha T - If You Know You Know
6. The Carters - Apeshit
7. Car Seat Headrest - Bodys
8. Emma Ruth Rundle - Fever Dreams
Wederom alle acht zeer oké, vooral Jezza en Enrico zie ik heeeel graag terug in de finale.
1. Jerry Williams - Left And Right
5. Pusha T - If You Know You Know
6. The Carters - Apeshit
7. Car Seat Headrest - Bodys
8. Emma Ruth Rundle - Fever Dreams
Wederom alle acht zeer oké, vooral Jezza en Enrico zie ik heeeel graag terug in de finale.
0
geplaatst: 31 juli 2018, 15:10 uur
Lastige ladder, Feel Good steekt er aan de bovenkant bovenuit, CSH aan de onderkant, de rest zit dicht op elkaar.
1. Maribou State feat. Khruangbin - Feel Good
2. Pusha T - If You Know You Know
4. Nas feat. The-Dream - Adam & Eve
2. Pusha T - If You Know You Know
0
geplaatst: 31 juli 2018, 19:41 uur
1. Enrico Sangiuliano - Hidden T
4. Pusha T - If You Know You Know
8. Car Seat Headrest - Bodys
8. Car Seat Headrest - Bodys

0
geplaatst: 31 juli 2018, 19:48 uur
Huh wat vind iedereen opeens zo verschrikkelijk aan CSH? Was een van de absolute hoogtepunten op Primavera Sound
0
geplaatst: 31 juli 2018, 22:29 uur
1. The Carters - Apeshit
0
geplaatst: 31 juli 2018, 22:44 uur
Gretz schreef:
Huh wat vind iedereen opeens zo verschrikkelijk aan CSH? Was een van de absolute hoogtepunten op Primavera Sound
Vind zelf dat CSH betere liedjes is gaan schrijven sinds Twin Fantasy, waarvan de heropnames aan dit spel meedoen. Welk materiaal speelt hij live? Maar zo'n stukje met 'Is this the chorus yet? / No, it's just the building of the verse / So when the chorus does come, it'll be more rewarding' vind ik een beetje een tenenkrommend grapje, en ironisch genoeg tegelijkertijd tekenend voor dat ik de liedjes vaak te lang vind duren voor wat er eigenlijk voor interessants wordt gepresenteerd. Volgens mij is dat op Teens of Denial beter uitgebalanceerd (maar dan zou ik die nog een keer moeten draaien). Maar ja: als de dude je überhaupt al niet aanstaat, en je moet je er toch telkens zo'n tien minuten doorheen ploegen dan kan ik me een zucht wel voorstellen Huh wat vind iedereen opeens zo verschrikkelijk aan CSH? Was een van de absolute hoogtepunten op Primavera Sound

edit: ik zie nu dat 'ie bijna zeven minuten duurt. Gevoelsmatig 10 dan!
0
geplaatst: 31 juli 2018, 22:49 uur
Ja ik vind dat soort meta-commentaar in een liedje soms wel grappig, maar hier werkt het voor mij ook niet zo.
Verder vind ik CSH vooral erg degelijk altijd. Maar daar ga je het in deze ladder niet mee redden.
Verder vind ik CSH vooral erg degelijk altijd. Maar daar ga je het in deze ladder niet mee redden.
1
geplaatst: 31 juli 2018, 22:51 uur
Arrie schreef:
Ja ik vind dat soort meta-commentaar in een liedje soms wel grappig, maar hier werkt het voor mij ook niet zo.
Bij Kozelek moet ik er om lachen!Ja ik vind dat soort meta-commentaar in een liedje soms wel grappig, maar hier werkt het voor mij ook niet zo.
0
geplaatst: 31 juli 2018, 22:56 uur
Gretz schreef:
Is niet opeens. CSH is typisch zo'n artiest waar ik bij god niet bij kan waarom iedereen er zo mee wegloopt. Heeft werkelijk waar niks interessants.
2
geplaatst: 31 juli 2018, 22:58 uur
Masimo schreef:

(quote)
Vind zelf dat CSH betere liedjes is gaan schrijven sinds Twin Fantasy, waarvan de heropnames aan dit spel meedoen. Welk materiaal speelt hij live? Maar zo'n stukje met 'Is this the chorus yet? / No, it's just the building of the verse / So when the chorus does come, it'll be more rewarding' vind ik een beetje een tenenkrommend grapje, en ironisch genoeg tegelijkertijd tekenend voor dat ik de liedjes vaak te lang vind duren voor wat er eigenlijk voor interessants wordt gepresenteerd. Volgens mij is dat op Teens of Denial beter uitgebalanceerd (maar dan zou ik die nog een keer moeten draaien). Maar ja: als de dude je überhaupt al niet aanstaat, en je moet je er toch telkens zo'n tien minuten doorheen ploegen dan kan ik me een zucht wel voorstellen 
Het is tegenwoordig meer een band geworden, dan dat het Toledo's soloproject is; en verrassend genoeg zijn ze inmiddels zeer swingend. Meer percussie en ritmisch gitaarspel. Ze begonnen bijvoorbeeld tijdens Primavera met Crosseyed and Painless van Talking Heads. Ze zijn live echt gegroeid vergeleken met 2 jaar terug en Toledo is meer entertainer geworden, hoewel nog steeds nerdy in zichzelf gekeerd. Live voornamelijk materiaal van Twin Fantasy met wat nummers van eerdere soloprojecten en de 'klassiekers' van ToD. Was er best enthousiast over, terwijl ik ze twee jaar geleden enorm vond tegenvallen.
(Overigens weet ik niet of ik het in mijn top 10 Primavera 18 optredens moet plaatsen. Daarvoor was de zon echt dodelijk warm en er waren toch wel echt een paar briljante shows die een paar tandjes beter waren).
0
geplaatst: 31 juli 2018, 23:02 uur
2. The Carters - Apeshit
2. The Carters - Apeshit
0
geplaatst: 31 juli 2018, 23:05 uur
Ataloona schreef:
Daarvoor was de zon echt dodelijk warm en er waren toch wel echt een paar briljante shows die een paar tandjes beter waren).
Heftige moshpits?Daarvoor was de zon echt dodelijk warm en er waren toch wel echt een paar briljante shows die een paar tandjes beter waren).
0
geplaatst: 31 juli 2018, 23:16 uur
0
geplaatst: 1 augustus 2018, 00:22 uur
Titmeister schreef:
Is niet opeens. CSH is typisch zo'n artiest waar ik bij god niet bij kan waarom iedereen er zo mee wegloopt. Heeft werkelijk waar niks interessants.
Voor mij hetzelfde, ik heb er vanaf het begin van 'de hype' ( Is niet opeens. CSH is typisch zo'n artiest waar ik bij god niet bij kan waarom iedereen er zo mee wegloopt. Heeft werkelijk waar niks interessants.
) niet veel aan gevonden. En daarbij: Masimo schreef:
tekenend voor dat ik de liedjes vaak te lang vind duren voor wat er eigenlijk voor interessants wordt gepresenteerd.
Ik ken trouwens nog zo'n liedje, volgens mij doet ie deze maand ook mee ( tekenend voor dat ik de liedjes vaak te lang vind duren voor wat er eigenlijk voor interessants wordt gepresenteerd.
).
0
geplaatst: 1 augustus 2018, 01:37 uur
1. Emma Ruth Rundle - Fever Dreams
2. Maribou State feat. Khruangbin - Feel Good
2. Maribou State feat. Khruangbin - Feel Good
0
geplaatst: 1 augustus 2018, 11:08 uur
Kom punten tekort 
2. The Carters - Apeshit
5. Maribou State feat. Khruangbin - Feel Good
6. Jerry Williams - Left and Right
Wel grappig, want ik had sowieso Apeshit willen nomineren deze maand. Gelukkig gaf ik Enrico toch nog de kans en zie hoe ver ‘ie al gekomen is

2. The Carters - Apeshit
5. Maribou State feat. Khruangbin - Feel Good
6. Jerry Williams - Left and Right
Wel grappig, want ik had sowieso Apeshit willen nomineren deze maand. Gelukkig gaf ik Enrico toch nog de kans en zie hoe ver ‘ie al gekomen is

1
geplaatst: 1 augustus 2018, 13:14 uur
Heel matige ladder, alleen CSH moet van mij naar de finale. Snap de plotselinge haat ook niet zo - ik kan me vinden in Masimo’s kritiek op dat een beetje quasi-luchtige fragmentje, maar verder hoor ik een nummer dat melodieus en tekstueel zo heerlijk in elkaar steekt (die laatste minuut!) dat ik het Toledo makkelijk vergeef. Snap dat hij misschien niet de grootste muzikale vernieuwer van de afgelopen is, maar zijn gevoel voor zanglijnen, opzwependheid en nonchalance hoor ik niet in veel andere rockbandjes de afgelopen tijd.
0
geplaatst: 1 augustus 2018, 13:17 uur
Heeft er iemand zin en tijd om deze maand de finale te doen?
3
geplaatst: 1 augustus 2018, 13:46 uur
Teunnis schreef:
Ik kan me normaal in de loop van volgende week (ten laatste donderdag vrijmaken) tenzij iemand anders het wil doen.
0
geplaatst: 1 augustus 2018, 20:15 uur
* denotes required fields.