Muziek / Muziekgames / Classic Rock K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 13 april 2018, 00:13 uur
5. Bruce Springsteen - Thunder Road Vs. Led Zeppelin - Whole Lotta Love
0
geplaatst: 13 april 2018, 06:58 uur
Arrie schreef:
Sweet Child O'Mine is net zo goed een enorme klassieker. Maar blijkbaar is het meteen "ziek" als dat nummer van een van jouw favorieten wint... ?
(quote)
Sweet Child O'Mine is net zo goed een enorme klassieker. Maar blijkbaar is het meteen "ziek" als dat nummer van een van jouw favorieten wint... ?
Ach, zeg ik ook eens wat bij een voor mij onbegrijpelijke uitslag. Het halve forum (waarvan sommige al 648x) heeft al iets dergelijks geplaatst maar misschien ging het toen niet tegen 1 van jouw favorieten en voelde je daardoor niet de behoefte om te reageren
0
geplaatst: 13 april 2018, 07:29 uur
Arrie schreef:
(quote)
Ja dat is ook onbegrijpelijk... Maar dat komt met name omdat ik liever naar strijkijzer dat over een grasmaaier gaat luister, dan naar GNR...
0
geplaatst: 13 april 2018, 07:43 uur
Titmeister schreef:
Ja dat is ook onbegrijpelijk... Maar dat komt met name omdat ik liever naar strijkijzer dat over een grasmaaier gaat luister, dan naar GNR...
(quote)
Toch nog even... Het kan aan mij liggen omdat ik in een bovenwoning woon en derhalve nooit de behoefte voel om mijn grasmaaier te gaan strijken, maar zo veel (rot)geluid maakt dat toch niet?

0
geplaatst: 13 april 2018, 07:47 uur
Bonk schreef:
Toch nog even... Het kan aan mij liggen omdat ik in een bovenwoning woon en derhalve nooit de behoefte voel om mijn grasmaaier te gaan strijken, maar zo veel (rot)geluid maakt dat toch niet?
Daarom is het ook beter dan GNR ?(quote)
0
geplaatst: 13 april 2018, 08:12 uur
9-3
6 The Rolling Stones - Gimme Shelter Vs. The Zombies - Time of the Season
1-0
6 The Rolling Stones - Gimme Shelter Vs. The Zombies - Time of the Season
1-0
* denotes required fields.