Muziek / Muziekgames / The History of Housemeter (80's & 90's)
zoeken in:
1
geplaatst: 30 juli 2021, 18:45 uur
yep, bij de eerste 2 minuten heb ik het gevoel dat ze daar heel goed naar geluisterd hebben
(en heel in de verte Don't lose the magic van Shawn Christopher)
(en heel in de verte Don't lose the magic van Shawn Christopher)
0
geplaatst: 2 augustus 2021, 18:34 uur
Paul johnson - Get Down scoort een 7,43 van 5 stemmers.
Op Glenn Underground & Cei-Bei - House Music Will Never Die kan nog gestemd worden.
Dit nummer was ik helemaal vergeten, maar werd toen erg veel gedraaid en was zelfs nummer 1 in de dance chart van het VK. Het is een Nederlandse productie, en wel een typisch Nederlandse sound uit die tijd, club werd het toen ook wel genoemd.
Hole In One - Life's Too Short (Live At Paleis Mix) (1996)
Op Glenn Underground & Cei-Bei - House Music Will Never Die kan nog gestemd worden.
Dit nummer was ik helemaal vergeten, maar werd toen erg veel gedraaid en was zelfs nummer 1 in de dance chart van het VK. Het is een Nederlandse productie, en wel een typisch Nederlandse sound uit die tijd, club werd het toen ook wel genoemd.
Hole In One - Life's Too Short (Live At Paleis Mix) (1996)
0
geplaatst: 2 augustus 2021, 22:02 uur
Hole In One - Life's Too Short (Live At Paleis Mix) (1996) 7,2
1
geplaatst: 3 augustus 2021, 15:45 uur
8
Hier nog een interview met de maker. The story behind "Hole In One - Life’s Too Short" with Marcel Hol | Muzikxpress 066 - YouTube
Hier nog een interview met de maker. The story behind "Hole In One - Life’s Too Short" with Marcel Hol | Muzikxpress 066 - YouTube
0
geplaatst: 5 augustus 2021, 09:52 uur
Helaas, Bert, hij heeft het niet gered.
Paul Johnson, Chicago House Producer, Dies at 50 | Pitchfork
Paul Johnson, Chicago House Producer, Dies at 50 | Pitchfork
0
geplaatst: 6 augustus 2021, 18:30 uur
Glenn Underground & Cei-Bei - House Music Will Never Die 7.75
Hole In One - Life's Too Short (Live At Paleis Mix) 8.25
Hole In One - Life's Too Short (Live At Paleis Mix) 8.25
0
geplaatst: 13 augustus 2021, 14:57 uur
Maar weer eens een trance nummer proberen, deze stamper komt uit 1998 en is van de Belgen Yves Deruyter en M.I.K.E.
Extreme Trax - Final Fantasy
Verzoekjes mogen ook nog steeds, stuur me maar een pm.
Glenn Underground & Cei-Bei - House Music Will Never Die scoort een 7,94 van vier stemmers.
Op Hole In One - Life's Too Short (Live At Paleis Mix) (1996) kan nog gestemd worden.
Extreme Trax - Final Fantasy
Verzoekjes mogen ook nog steeds, stuur me maar een pm.

Glenn Underground & Cei-Bei - House Music Will Never Die scoort een 7,94 van vier stemmers.
Op Hole In One - Life's Too Short (Live At Paleis Mix) (1996) kan nog gestemd worden.
0
geplaatst: 15 augustus 2021, 13:51 uur
Extreme Trax - Final Fantasy 6,8
deze is een beetje moeilijk, er zitten elementen in die me bevallen, maar het heeft ook een beetje een Eurodance benadering
deze is een beetje moeilijk, er zitten elementen in die me bevallen, maar het heeft ook een beetje een Eurodance benadering
0
geplaatst: 16 augustus 2021, 17:49 uur
Dan een verzoekje van Poeha, een nummer van de Duitser Thomas Kukula die ik ken van Red 5's Da Beat Goes. Deze Sax'y kende ik niet, maar ik vind het wel een leuke ontdekking, mooie piano en die sax klinkt ook goed.
Candy Beat - Sax'y (1992)
Op Extreme Trax - Final Fantasy en Hole In One - Life's Too Short (Live At Paleis Mix) kan ook nog gestemd worden.
Candy Beat - Sax'y (1992)
Op Extreme Trax - Final Fantasy en Hole In One - Life's Too Short (Live At Paleis Mix) kan ook nog gestemd worden.
0
geplaatst: 17 augustus 2021, 23:04 uur
Candy Beat - Sax'y (1992) 7,3
Vrolijke plaat die ik ook niet kende
Vrolijke plaat die ik ook niet kende
0
geplaatst: 18 augustus 2021, 10:03 uur
9,8
Piano en sax in een nummer, tja dan ben ik meestal snel verkocht.
Piano en sax in een nummer, tja dan ben ik meestal snel verkocht.
0
geplaatst: 19 augustus 2021, 15:44 uur
Hole In One - Life's Too Short (Live At Paleis Mix) scoort een 7,91 van vier stemmers.
Extreme Trax - Final Fantasy scoort een 7,59 van vier stemmers.
Op Candy Beat - Sax'y kan nog gestemd worden.
Extreme Trax - Final Fantasy scoort een 7,59 van vier stemmers.
Op Candy Beat - Sax'y kan nog gestemd worden.
0
geplaatst: 19 augustus 2021, 15:48 uur
De nieuwe heb ik ontdekt op deze nieuwe verzamelaar.
Ciao Italia (2021)
Het is van de Italiaan Giorgio Canepa, die tevens eigenaar van het label is waar deze op uitkwam.
Wat mij betreft een heerlijk relaxed deep house nummer met die warme Italiaanse touch.
Optik - Music Harmony And Rhythm
Ciao Italia (2021)
Het is van de Italiaan Giorgio Canepa, die tevens eigenaar van het label is waar deze op uitkwam.
Wat mij betreft een heerlijk relaxed deep house nummer met die warme Italiaanse touch.
Optik - Music Harmony And Rhythm
0
geplaatst: 19 augustus 2021, 16:11 uur
Mooi stukje over die tijd en het nummer.
Generazioni Underground: Optik - Music, Harmony And Rhythm (1991) — Guerrilla Bizarre - guerrillabizarre.com
9
Generazioni Underground: Optik - Music, Harmony And Rhythm (1991) — Guerrilla Bizarre - guerrillabizarre.com
9
0
geplaatst: 27 augustus 2021, 15:24 uur
Nog stemmers?
Gemiddelde van Candy Beat - Sax'y (1992) is een 8,03 van vier stemmers.
Gemiddelde van Candy Beat - Sax'y (1992) is een 8,03 van vier stemmers.
0
geplaatst: 29 augustus 2021, 14:36 uur
Dan nu een verzoekje van pureshores. Het is een Engelse productie uit 1992, met een bekende sample van New Order. Het doet mij wel wat aan de vroege The Prodigy denken.
Electroset - How Does It Feel (Original Mix)
Electroset - How Does It Feel (Original Mix)
* denotes required fields.