Muziek / Muziekgames / The History of Housemeter (80's & 90's)
zoeken in:
1
geplaatst: 21 september 2021, 14:55 uur
Code 718 - Equinox (12'' Heavenly Club Mix) scoort een 7,9 van vier stemmers.
Op Carlos - The Silmarillia kan nog gestemd worden.
De nieuwe is een tranceklassieker uit Australie, de je vast wel kent van een of andere verzamelaar.
Quench - Dreams
Op Carlos - The Silmarillia kan nog gestemd worden.
De nieuwe is een tranceklassieker uit Australie, de je vast wel kent van een of andere verzamelaar.
Quench - Dreams
1
geplaatst: 21 september 2021, 18:15 uur
Weer eens een fraaie ontdekking (want ik luister al zo'n 25 jaar niet echt meer naar verzamelaars
).
Bedankt, Bert.
Oh ja....8,0
).Bedankt, Bert.
Oh ja....8,0
1
geplaatst: 21 september 2021, 18:52 uur
Die single is meer dan een miljoen keer verkocht, lees ik op wikipedia.
7,5
7,5
0
geplaatst: 24 september 2021, 17:47 uur
De volgende is van Vincent de Moor, de Nederlander die vooral in Engeland erg populair was. Om onbekende reden is hij rond 2008 helemaal gestopt met produceren. Toch heeft hij een aantal dikke knallers gemaakt, o.a Carte Blanche met Ferry Corsten onder de naam Veracocha en Fly Away onder zijn eigen naam. Deze Flowtation was zijn eerste hit, en vind ik nog steeds erg lekker.
Vincent de Moor - Flowtation
Carlos - The Silmarillia scoort een 7,63 van vier stemmers.
Op Quench - Dreams kan nog gestemd worden.
Vincent de Moor - Flowtation
Carlos - The Silmarillia scoort een 7,63 van vier stemmers.
Op Quench - Dreams kan nog gestemd worden.
0
geplaatst: 29 september 2021, 18:21 uur
Afgelopen maandag is Lady Aida overleden, ik heb haar een aantal keren zien draaien en dat was altijd goed. Veelal techno, en zeer strak gemixt, maar ook andere genres kwamen langs.
Omdat ze niet een producer was en ze maar 1 mixalbum heeft uitgebracht heb ik een nummer van die cd gekozen. En dat is van de Brit Herbert, die onder de naam Wishmountain techno maakte.
Wishmountain - Radio
Quench - Dreams scoort een 7,73 van drie stemmers.
Op Vincent de Moor - Flowtation kan nog gestemd worden.
Omdat ze niet een producer was en ze maar 1 mixalbum heeft uitgebracht heb ik een nummer van die cd gekozen. En dat is van de Brit Herbert, die onder de naam Wishmountain techno maakte.
Wishmountain - Radio
Quench - Dreams scoort een 7,73 van drie stemmers.
Op Vincent de Moor - Flowtation kan nog gestemd worden.
1
geplaatst: 4 oktober 2021, 17:33 uur
Vincent de Moor - Flowtation scoort een 7,61 van vier stemmers.
Op Wishmountain - Radio kan nog gestemd worden.
De nieuwe is van de Canadees Paul Jacobs, een niet echt bekend iemand denk ik, maar dit nummer van hem is een beetje een vergeten parel uit die tijd. Het is tegenwoordig wel aardig populair gezien de plays op youtube en de wantlist op discogs, maar toen heeft het volgens mij weinig gedaan in Europa.
Paul Jacobs heeft na 2000 ook weinig meer geproduceerd, en is verder weinig over bekend wat hij tegenwoordig doet.
Ik vind het een heerlijk chille track, met piano en acidgeluiden, maar het blijft een beetje downtempo.
PJ - Elysian Fields
Op Wishmountain - Radio kan nog gestemd worden.
De nieuwe is van de Canadees Paul Jacobs, een niet echt bekend iemand denk ik, maar dit nummer van hem is een beetje een vergeten parel uit die tijd. Het is tegenwoordig wel aardig populair gezien de plays op youtube en de wantlist op discogs, maar toen heeft het volgens mij weinig gedaan in Europa.
Paul Jacobs heeft na 2000 ook weinig meer geproduceerd, en is verder weinig over bekend wat hij tegenwoordig doet.
Ik vind het een heerlijk chille track, met piano en acidgeluiden, maar het blijft een beetje downtempo.
PJ - Elysian Fields
0
geplaatst: 10 oktober 2021, 15:23 uur
Maar weer eens een bekende, denk ik. Een nummer wat een dikke hit in het VK was.
Bizarre Inc – Playing With Knives
Op PJ - Elysian Fields kan nog gestemd worden.
Wishmountain - Radio scoort een 7 van drie stemmers.
Bizarre Inc – Playing With Knives
Op PJ - Elysian Fields kan nog gestemd worden.
Wishmountain - Radio scoort een 7 van drie stemmers.
0
geplaatst: 12 oktober 2021, 14:19 uur
Volgende maar weer. 
Een klassieker gemaakt door een Belg en een Nederlander, en beide zijn hier nog niet langsgekomen.
Remy & Sven - Piano Power
PJ - Elysian Fields scoort een 7,75van vier stemmers.
Op Bizarre Inc – Playing With Knives kan nog gestemd worden.

Een klassieker gemaakt door een Belg en een Nederlander, en beide zijn hier nog niet langsgekomen.
Remy & Sven - Piano Power
PJ - Elysian Fields scoort een 7,75van vier stemmers.
Op Bizarre Inc – Playing With Knives kan nog gestemd worden.
0
geplaatst: 16 oktober 2021, 17:48 uur
Bizarre Inc – Playing With Knives scoort een 7,44 van vier stemmers.
Op Remy & Sven - Piano Power kan nog gestemd worden.
De nieuwe is een Engelse productie uit 1988 die klinkt als Chicago house, gemaakt door o.a Gerald Simpson.
Annette - Dream 17
Op Remy & Sven - Piano Power kan nog gestemd worden.
De nieuwe is een Engelse productie uit 1988 die klinkt als Chicago house, gemaakt door o.a Gerald Simpson.
Annette - Dream 17
* denotes required fields.