Muziek / Muziekgames / The History of Housemeter (80's & 90's)
zoeken in:
0
geplaatst: 20 april 2023, 13:50 uur
UK Garage, 1996. In 1997 kwam er ook nog een remix uit van dit nummer onder een andere naam, namelijk G.O.D., die versie is ook bekend onder Industry Standard Vol. 1 (Jeremy Sylvester's Nice 'n' Ripe Mix) om het nog wat ingewikkelder te maken.
Maar dit is dus de originele.
Industry Standard - What You Want
Op de vorige twee kan ook nog gestemd worden.
Moby - Move (You Make Me Feel So Good) scoort een 7,48 van 7 stemmers.
Maar dit is dus de originele.
Industry Standard - What You Want
Op de vorige twee kan ook nog gestemd worden.
Moby - Move (You Make Me Feel So Good) scoort een 7,48 van 7 stemmers.
1
geplaatst: 20 april 2023, 18:56 uur
8,2
Onlangs nog in mijn 1998 lijst gestaan bij dat topic.
Ook een gevierd remixteam
Onlangs nog in mijn 1998 lijst gestaan bij dat topic.
Ook een gevierd remixteam
0
geplaatst: 21 april 2023, 10:49 uur
7,2
Kende ik nog niet, prima plaatje. Vocal is niet helemaal mijn ding.
Kende ik nog niet, prima plaatje. Vocal is niet helemaal mijn ding.
0
geplaatst: 22 april 2023, 21:08 uur
5,7 irritant nummer, eerlijk gezegd
Masters At Work - The Ha Dance (Pumpin' Dubb) 6,6
Masters At Work - The Ha Dance (Pumpin' Dubb) 6,6
0
geplaatst: 25 april 2023, 18:55 uur
Nieuwe dan maar weer, eentje van Steve Rachmad uit 1995.
Black Scorpion - Teknitron
Bobby D'Ambrosio feat. Michelle Weeks - Moment Of My Life [Classic Club Mix] scoort een 7,49 van 5 stemmers.
Op de vorige twee kan nog gestemd worden.
Black Scorpion - Teknitron
Bobby D'Ambrosio feat. Michelle Weeks - Moment Of My Life [Classic Club Mix] scoort een 7,49 van 5 stemmers.
Op de vorige twee kan nog gestemd worden.
1
geplaatst: 28 april 2023, 11:36 uur
Wow, lekker plaatje. Beetje erg rauw geproduceerd, maar dat komt de drive wel ten goede.
7,5
7,5
1
geplaatst: 28 april 2023, 13:16 uur
8
vooral vanaf de 3e minuut als dat thema erin komt met die synth
vooral vanaf de 3e minuut als dat thema erin komt met die synth
1
geplaatst: 28 april 2023, 16:27 uur
Hij staat op musicmeter, hier Black Scorpion - Empyrion (1995) - MusicMeter.nl
0
geplaatst: 28 april 2023, 18:31 uur
De Duitser Johannes Heil is in al die jaren hier nog niet langsgekomen, toch een icoon in de techno.
Daarom een van mijn favorieten van hem, deze 11 minuten durende diepe track uit 1998.
Johannes Heil - Calling Pt. 1
Masters At Work - The Ha Dance (Pumpin' Dubb) scoort een 7,3 van 5 stemmers.
Op de vorige twee kan ook nog gestemd worden.
Daarom een van mijn favorieten van hem, deze 11 minuten durende diepe track uit 1998.
Johannes Heil - Calling Pt. 1
Masters At Work - The Ha Dance (Pumpin' Dubb) scoort een 7,3 van 5 stemmers.
Op de vorige twee kan ook nog gestemd worden.
1
geplaatst: 28 april 2023, 18:34 uur
Industry Standard - What You Want 7.75
Black Scorpion - Teknitron 8
Johannes Hel - Calling Pt.1 8.5
Black Scorpion - Teknitron 8
Johannes Hel - Calling Pt.1 8.5
0
geplaatst: 5 mei 2023, 18:38 uur
Speedgarage klassieker voor het weekend!
Serious Danger - Deeper
Op de vorige twee kan nog gestemd worden.
Industry Standard - What You Want scoort een 6,64 van 6 stemmers.
Serious Danger - Deeper
Op de vorige twee kan nog gestemd worden.
Industry Standard - What You Want scoort een 6,64 van 6 stemmers.
0
geplaatst: 8 mei 2023, 18:21 uur
Op DJ Mag staat een mooi stuk over Kelli Hand, zij is in 2021 overleden en heeft nooit echt de erkenning gekregen die ze wel verdiende, wat mij betreft. Haar nummers en albums zijn dan ook behoorlijk onbekend, ze maakte house, electro en techno.
Maar eens kijken of we daar verandering in kunnen brengen met deze track uit 1996.
K. Hand - Do You Love Me
Black Scorpion - Teknitron scoort een 7,88 van 5 stemmers.
Op de vorige twee kan nog gestemd worden.
Maar eens kijken of we daar verandering in kunnen brengen met deze track uit 1996.
K. Hand - Do You Love Me
Black Scorpion - Teknitron scoort een 7,88 van 5 stemmers.
Op de vorige twee kan nog gestemd worden.
* denotes required fields.