Muziek / Muziekgames / The History of Housemeter (80's & 90's)
zoeken in:
0
geplaatst: 15 juni 2024, 13:10 uur
De nieuwe is een oudje uit 1986 van Marshall Jefferson samen met Adonis, er is net een nieuw verzamelalbum uit van Jefferson en daar staat deze ook op.
Hercules - 7 Ways (Vocal Mix)
Op de vorige twee kan ook nog gestemd worden.
Mike Dearborn - Birds On E scoort een 6,39 van 8 stemmers.
Hercules - 7 Ways (Vocal Mix)
Op de vorige twee kan ook nog gestemd worden.
Mike Dearborn - Birds On E scoort een 6,39 van 8 stemmers.
1
geplaatst: 15 juni 2024, 14:34 uur
7,0
Edit: 3x Ten City op de lijst
trebremmit schreef:
... van Marshall Jefferson ..., er is net een nieuw verzamelalbum uit van Jefferson en daar staat deze ook op.
Oe, zeer benieuwd naar. ... van Marshall Jefferson ..., er is net een nieuw verzamelalbum uit van Jefferson en daar staat deze ook op.
Edit: 3x Ten City op de lijst

1
geplaatst: 13 juli 2024, 19:23 uur
0
geplaatst: 20 juli 2024, 17:35 uur
De nieuwe, met een baslijntje in het midden die heel bekend is, maar ik kom er maar niet op waarvan, zal wel iets van MTV zijn. Heerlijk nummer dit trouwens!
De vorige twee kan ook nog op gestemd worden.
Decktition – Love Rush
Dubtribe - Mother Earth scoort een 7,71 van 5 stemmers.
De vorige twee kan ook nog op gestemd worden.
Decktition – Love Rush
Dubtribe - Mother Earth scoort een 7,71 van 5 stemmers.
0
geplaatst: 20 juli 2024, 17:50 uur
wel een druk nummer dat niet zo bijzonder start
7,2 (baslijntje van Gat Decor-Passion)
7,2 (baslijntje van Gat Decor-Passion)
1
geplaatst: 24 juli 2024, 10:29 uur
Leuk plaatje. Doet me een beetje denken aan dingen als Andronicus - Make You Whole (qua stijl). Vliegt veel kanten op, maar dat heeft wel iets charmants van die periode.
7.5
7.5
1
geplaatst: 26 juli 2024, 16:12 uur
De nieuwe, en dat was een hit in de dj tonka mix, maar de originele versie vind ik veel beter en die hoorde ik toen ook veel meer.
Black & White Brothers - Put Your Hands Up (Original Pump It Up Anthem)
De vorige twee kan nog op gestemd worden.
HNO3 - Doughnut Dollies scoort een 7,4 van 7 stemmers.
Black & White Brothers - Put Your Hands Up (Original Pump It Up Anthem)
De vorige twee kan nog op gestemd worden.
HNO3 - Doughnut Dollies scoort een 7,4 van 7 stemmers.
0
geplaatst: 26 juli 2024, 21:07 uur
7
originele werd op de radio veel gedraaid inderdaad, maar tijdens vakantie en uitgaan hoorde ik wel altijd de Tonka remix, die ik eigenlijk wel leuker vind.
originele werd op de radio veel gedraaid inderdaad, maar tijdens vakantie en uitgaan hoorde ik wel altijd de Tonka remix, die ik eigenlijk wel leuker vind.
1
geplaatst: 1 augustus 2024, 10:16 uur
Dat is grappig, ik hoorde bij het kijken naar de Olympische Spelen sinds lange tijd weer eens Danzel - Pump It Up, echt zo'n typische stadion/cheerleaderplaat. Toen ik even checkte op Wikipedia stond dat die mede gebaseerd op Put Your Hands Up. Afgezien van de uiteraard vergelijkbare stijl, hoor ik er geen samples van terug ofzo.
Enfin, dit origineel was al met al zo slecht nog niet. Vooral die subtiele melodie vanaf 1:40
7,2
Ben overigens wel stiekem fan van DJ Tonka, maar dat was niet zijn beste remix.
Enfin, dit origineel was al met al zo slecht nog niet. Vooral die subtiele melodie vanaf 1:40
7,2
Ben overigens wel stiekem fan van DJ Tonka, maar dat was niet zijn beste remix.
0
geplaatst: 17 augustus 2024, 15:26 uur
Luke Slater is hier 1 keer langsgekomen met het nummer Love. Dit is een alias van hem en is wat meer Detroit of ambient techno. Het komt uit 1993 en staat hier op musicmeter The 7th Plain - To Be Surreal (1993) - MusicMeter.nl
Hercules - 7 Ways (Vocal Mix) scoort een 6,9 van 7 stemmers, op de vorige twee kan nog gestemd worden.
The 7th plain - To Be Surreal
Hercules - 7 Ways (Vocal Mix) scoort een 6,9 van 7 stemmers, op de vorige twee kan nog gestemd worden.
The 7th plain - To Be Surreal
* denotes required fields.