Muziek / Muziekgames / The History of Housemeter (80's & 90's)
zoeken in:
0
geplaatst: 26 mei 2025, 18:48 uur
Nou de volgende dan maar, een verzoekje van pureshores. Een Belgische productie uit 1992.
U.N.A. – Emotion
Op de vorige twee kan nog gestemd worden.
Fortran 5 - Heart On The Line (Bassline Mix) scoort een 6,91 van 6 stemmers.
U.N.A. – Emotion
Fortran 5 - Heart On The Line (Bassline Mix) scoort een 6,91 van 6 stemmers.
0
geplaatst: 30 mei 2025, 12:27 uur
Een verzoekje en dan een 6,8? Haha.
Vind hem zelf trouwens ook niet geweldig. 6,2
Vind hem zelf trouwens ook niet geweldig. 6,2
0
geplaatst: 30 mei 2025, 13:44 uur
als 18 jarige was dat toen wel geweldig, ik weet nu trouwens zeker dat ik deze mix op mijn bandje had

Niet dat dat mijn punt gaat laten stijgen

0
geplaatst: 30 mei 2025, 14:00 uur
Dan doe ik de volgende, en dat is een nummer uit 1991 waarvan ik eerst dacht dat het Engels was, maar het is door twee Duitsers gemaakt, o.a Atom Heart.
Op youtube niet zo populair, maar op discogs zeer gewild en dat begrijp ik wel, dikke productie, opzwepend en rave achtig.
Phobia - Phobia (Kickin' Mix)
DJ Jean & Peran - Let Yourself Go scoort een 7,52 van 5 stemmers.
Op youtube niet zo populair, maar op discogs zeer gewild en dat begrijp ik wel, dikke productie, opzwepend en rave achtig.
Phobia - Phobia (Kickin' Mix)
DJ Jean & Peran - Let Yourself Go scoort een 7,52 van 5 stemmers.
0
geplaatst: 30 mei 2025, 14:51 uur
Niet echt een hoogvlieger voor mij, wel een prima productie inderdaad en vooral een typisch Love Parade sfeertje.
6,8
6,8
1
geplaatst: 30 mei 2025, 15:22 uur
Eens met Bert
8,5
Dikke productie en vette beat. Me like!
Weer zo'n fijne ontdekking in dit topic.
8,5
Dikke productie en vette beat. Me like!
Weer zo'n fijne ontdekking in dit topic.
2
geplaatst: 3 juni 2025, 13:59 uur
Nieuwe dan maar, eergisteren zag ik een docu over The KLF, hoewel ik ze muzikaal best matig vind was het wel een toffe docu, beetje zonderlinge figuren die vooral in de belangstelling kwamen door andere dingen dan de muziek. Er kwam ook niet echt naar voren dat ze nu zo gek waren op muziek maken of liefhebbers waren, ze waren meer bezig met het publiek gekke dingen voorschotelen.
Toch hebben ze wel een aantal toffe nummers gemaakt waaronder What Time is Love? die hier al eens is geweest, en deze Justified & Ancient waarvan in de docu werd gezegd dat Tammy Wynette het heel slecht deed met inzingen en dat ze alles recht getrokken hebben met apparatuur.
Wat ook wel humor was is dat het nummer Bring Me Edelweiss is gemaakt toen deze act het boek The Manual: How To Have A Number 1 The Easy Way had gekregen van The KLF, een paar weken later stonden ze op 1.
The KLF - Justified & Ancient
Op de vorige twee kan ook nog gestemd worden.
Jeff Mills - Berlin scoort een 7,25 van 6 stemmers.
Toch hebben ze wel een aantal toffe nummers gemaakt waaronder What Time is Love? die hier al eens is geweest, en deze Justified & Ancient waarvan in de docu werd gezegd dat Tammy Wynette het heel slecht deed met inzingen en dat ze alles recht getrokken hebben met apparatuur.
Wat ook wel humor was is dat het nummer Bring Me Edelweiss is gemaakt toen deze act het boek The Manual: How To Have A Number 1 The Easy Way had gekregen van The KLF, een paar weken later stonden ze op 1.

The KLF - Justified & Ancient
Op de vorige twee kan ook nog gestemd worden.
Jeff Mills - Berlin scoort een 7,25 van 6 stemmers.
0
geplaatst: 3 juni 2025, 17:08 uur
0
geplaatst: 4 juni 2025, 14:52 uur
What Time Is Love? is inderdaad wel een classic, maar deze vond ik toen al redelijk flauw en heeft bovendien de tand des tijds niet echt goed doorstaan. Toevallig vind ik de stem van Tammy juist wel heel aardig, dus dat is wel raar om te lezen.
6,8
6,8
1
geplaatst: 4 juni 2025, 15:27 uur
T.O. schreef:
What Time Is Love? is inderdaad wel een classic, maar deze vond ik toen al redelijk flauw en heeft bovendien de tand des tijds niet echt goed doorstaan. Toevallig vind ik de stem van Tammy juist wel heel aardig, dus dat is wel raar om te lezen.
6,8
6,8
Ze zong uit de maat, maar dankzij nieuwe apperatuur toen kon dat rechtgetrokken worden. Dus wat je hoort is aangepast.
Who Killed the KLF? (Film, 2021)
* denotes required fields.