Muziek / Muziekgames / Greatest Hits of #4 (The Beatles)!
zoeken in:
0
geplaatst: 27 maart 2019, 19:33 uur
Hunger
Lover to Lover
Never Let Me Go
No Light, No Light
Only If For a Night
Seven Devils
Shake It Out
Spectrum
Stand By Me
What the Water Gave Me
Lover to Lover
Never Let Me Go
No Light, No Light
Only If For a Night
Seven Devils
Shake It Out
Spectrum
Stand By Me
What the Water Gave Me
0
geplaatst: 27 maart 2019, 20:09 uur
De volgende negen nummers werden het vaakst genomineerd in ronde 2 en vallen af :
9 Stand By Me
7 St Jude
7 Kiss with a Fist
6 Blinding
6 Lover to Lover
6 No Light, No Light
5 Ship to Wreck
5 Delilah
5 Patricia
Howl en Third Eye kregen elk vier tegenstemmen. We spelen nog een korte tie-break die zal bepalen welk nummer nog mee mag naar de finale en welk afvalt.
9 Stand By Me
7 St Jude
7 Kiss with a Fist
6 Blinding
6 Lover to Lover
6 No Light, No Light
5 Ship to Wreck
5 Delilah
5 Patricia
Howl en Third Eye kregen elk vier tegenstemmen. We spelen nog een korte tie-break die zal bepalen welk nummer nog mee mag naar de finale en welk afvalt.
0
geplaatst: 27 maart 2019, 20:12 uur
Tiebreak:
0 Howl
0 Third Eye
Geef 1 punt aan het nummer dat je het liefst wél in de finale zou zien.
Deadline: vanavond 22u
0 Howl
0 Third Eye
Geef 1 punt aan het nummer dat je het liefst wél in de finale zou zien.
Deadline: vanavond 22u
0
geplaatst: 27 maart 2019, 20:24 uur
Tiebreak:
0 Howl
1 Third Eye
Geef 1 punt aan het nummer dat je het liefst wél in de finale zou zien.
Deadline: vanavond 22u
0 Howl
1 Third Eye
Geef 1 punt aan het nummer dat je het liefst wél in de finale zou zien.
Deadline: vanavond 22u
0
geplaatst: 27 maart 2019, 20:39 uur
Tiebreak:
0 Howl
2 Third Eye
Geef 1 punt aan het nummer dat je het liefst wél in de finale zou zien.
Deadline: vanavond 22u
0 Howl
2 Third Eye
Geef 1 punt aan het nummer dat je het liefst wél in de finale zou zien.
Deadline: vanavond 22u
0
geplaatst: 27 maart 2019, 21:12 uur
Tiebreak:
1 Howl
2 Third Eye
Geef 1 punt aan het nummer dat je het liefst wél in de finale zou zien.
Deadline: vanavond 22u
1 Howl
2 Third Eye
Geef 1 punt aan het nummer dat je het liefst wél in de finale zou zien.
Deadline: vanavond 22u
0
geplaatst: 27 maart 2019, 22:02 uur
Ikzelf kan niet kiezen, het zijn 2 nummers die ik in de 1e ronde genomineerd heb en in de finale waarschijnlijk mijn top 10 zouden halen.
Third Eye is dus door!
Third Eye is dus door!
1
geplaatst: 27 maart 2019, 22:18 uur
Ik zou nog op Howl stemmen, maar ben een minuut of 18 te laat zeker. ?
0
geplaatst: 27 maart 2019, 22:24 uur
GREATEST HITS OF FLORENCE AND THE MACHINE
https://cdn-images-1.medium.com/max/2600/1*1wbEJ9hD8Ac9JO6XCZnvhA.jpeg
Florence is blij met de 20 songs die we naar de finale hebben gestemd!
Ronde 3 - Finale
Big God
Cosmic Love
Dog Days Are Over
Drumming Song
Girl with One Eye
How Big, How Blue, How Beautiful
Hunger
Never Let Me Go
Only If For a Night
Queen of Peace
Rabbit Heart (Raise It Up)
Seven Devils
Shake It Out
South London Forever
Spectrum
Third Eye
Various Storms & Saints
What Kind of Man
What the Water Gave Me
You’ve Got the Love
Maak nu uit deze lijst een top 10 met jouw favoriete nummers van Florence and the Machine.
Een paar begeleidende woorden zijn vanzelfsprekend welkom.
Deadline: zaterdag 10u
https://cdn-images-1.medium.com/max/2600/1*1wbEJ9hD8Ac9JO6XCZnvhA.jpeg
Florence is blij met de 20 songs die we naar de finale hebben gestemd!
Ronde 3 - Finale
Big God
Cosmic Love
Dog Days Are Over
Drumming Song
Girl with One Eye
How Big, How Blue, How Beautiful
Hunger
Never Let Me Go
Only If For a Night
Queen of Peace
Rabbit Heart (Raise It Up)
Seven Devils
Shake It Out
South London Forever
Spectrum
Third Eye
Various Storms & Saints
What Kind of Man
What the Water Gave Me
You’ve Got the Love
Maak nu uit deze lijst een top 10 met jouw favoriete nummers van Florence and the Machine.
Een paar begeleidende woorden zijn vanzelfsprekend welkom.
Deadline: zaterdag 10u
1
geplaatst: 27 maart 2019, 22:34 uur
Presentatie zal ik kort na de deadline doen zodat Johnny Marr zaterdagmiddag kan starten met Greatest Hits of Queensrÿche.
1
geplaatst: 27 maart 2019, 22:41 uur
JoaMuse schreef:
Ikzelf kan niet kiezen, het zijn 2 nummers die ik in de 1e ronde genomineerd heb en in de finale waarschijnlijk mijn top 10 zouden halen.
Third Eye is dus door!
Ikzelf kan niet kiezen, het zijn 2 nummers die ik in de 1e ronde genomineerd heb en in de finale waarschijnlijk mijn top 10 zouden halen.
Third Eye is dus door!
Zonde inderdaad dat één van beide moest afvallen, die horen zeker in de top 10 thuis!
Ik had ze denk ik samen de finale in gesmokkeld!
0
geplaatst: 28 maart 2019, 00:28 uur
Vandaag tijdens het werk even alle albums voorbij laten komen. De laatste had ik nog niet eerder gehoord en is voor mij wel de minste tot nu toe. Net iets minder spannend. Gelukkig nog wel voldoende goede tracks! Heb zelf nog 't concert in 2015 in de Ziggo Dome bijgewoond. Mooie avond met een onwijs enthousiaste Florence die er zin in had en een feestje bouwde.
1. Shake It Out
2. Spectrum
3. Queen of Peace
4. How Big, How Blue, How Beautiful
5. Only If for a Night
6. Rabbit Heart (Raise It Up)
7. Dog Days Are Over
8. South London Forever
9. Cosmic Love
10. What the Water Gave Me
1. Shake It Out
2. Spectrum
3. Queen of Peace
4. How Big, How Blue, How Beautiful
5. Only If for a Night
6. Rabbit Heart (Raise It Up)
7. Dog Days Are Over
8. South London Forever
9. Cosmic Love
10. What the Water Gave Me
0
geplaatst: 28 maart 2019, 09:08 uur
Tommeh schreef:
Ik zie dit topic nu pas helaas, bedankt voor de tag. Had graag meegedaan in de eerste ronde, dan had ik uiteraard voor Between Two Lungs gestemd, wat gisteren in Ahoy 1 vd hoogtepunten was naar mijn mening. Daarnaast mis ik alleen nog de briljante cover van Jackson (te vinden op MTV Unplugged).
De 10 minste (met tegenzin):
St Jude
Lover to Lover
No Light, No Light
Ship to Wreck
Stand By Me
Drumming Song
Kiss with a Fist
Blinding
Third Eye
How Big, How Blue, How Beautiful
Voor gisteravond had Big God er ook tussen gestaan, maar ook die deed ze fenomenaal!
Ik zie dit topic nu pas helaas, bedankt voor de tag. Had graag meegedaan in de eerste ronde, dan had ik uiteraard voor Between Two Lungs gestemd, wat gisteren in Ahoy 1 vd hoogtepunten was naar mijn mening. Daarnaast mis ik alleen nog de briljante cover van Jackson (te vinden op MTV Unplugged).
De 10 minste (met tegenzin):
St Jude
Lover to Lover
No Light, No Light
Ship to Wreck
Stand By Me
Drumming Song
Kiss with a Fist
Blinding
Third Eye
How Big, How Blue, How Beautiful
Voor gisteravond had Big God er ook tussen gestaan, maar ook die deed ze fenomenaal!
Helaas ben ook ik te laat. Had nog wel Mother en Moderation willen nomineren, al was ik daar vermoedelijk een loner in geweest.
1. Shake It Out
2. What The Water Gave Me
3. Spectrum
4. Dog Days Are Over
5. Rabbit Heart (Raise It Up)
6. Only If For One Night
7. You've Got The Love
8. What Kind of Man
9. Big God
10. Various Storms & Saints
0
geplaatst: 28 maart 2019, 14:31 uur
JoaMuse schreef:
Presentatie zal ik kort na de deadline doen zodat Johnny Marr zaterdagmiddag kan starten met Greatest Hits of Queensrÿche.
Presentatie zal ik kort na de deadline doen zodat Johnny Marr zaterdagmiddag kan starten met Greatest Hits of Queensrÿche.
Ik ben op weekend, dus ArthurDZ zal de startlijst in mijn plaats posten.
2
geplaatst: 28 maart 2019, 15:09 uur
Johnny Marr schreef:
Ik ben op weekend, dus ArthurDZ zal de startlijst in mijn plaats posten.
(quote)
Ik ben op weekend, dus ArthurDZ zal de startlijst in mijn plaats posten.
Ik ben op dingen, ongelofelijk
0
geplaatst: 28 maart 2019, 16:54 uur
Behoorlijk gehavende top tien met persoonlijke favorieten Lover to Lover, Breaking Down, Kiss with a Fist en Hurricane Drunk die allemaal ontbreken. Die hadden alle vier mijn top 10 gehaald. Gelukkig blijft er nog genoeg moois over om alsnog tot een goede lijst te komen.
1. Girl with One Eye
2. Seven Devils
3. How Big, How Blue, How Beautiful
4. Dog Days Are Over
5. What the Water Gave Me
6. You’ve Got the Love
7. Rabbit Heart (Raise It Up)
8. Shake It Out
9. Third Eye
10. Various Storms & Saints
1. Girl with One Eye
2. Seven Devils
3. How Big, How Blue, How Beautiful
4. Dog Days Are Over
5. What the Water Gave Me
6. You’ve Got the Love
7. Rabbit Heart (Raise It Up)
8. Shake It Out
9. Third Eye
10. Various Storms & Saints
0
geplaatst: 28 maart 2019, 18:18 uur
Vooral de eerste twee albums zijn bij mij blijven hangen. De combinatie van elektronische klanken en strijkers bepaalt hun eigenzinnige klank.
1. Spectrum
2. Dog Days Are Over
3. You’ve Got the Love
4. Only If For a Night
5. Hunger
6. Never Let Me Go
7. Rabbit Heart (Raise It Up)
8. What the Water Gave Me
9. How Big, How Blue, How Beautiful
10. Drumming Song
1. Spectrum
2. Dog Days Are Over
3. You’ve Got the Love
4. Only If For a Night
5. Hunger
6. Never Let Me Go
7. Rabbit Heart (Raise It Up)
8. What the Water Gave Me
9. How Big, How Blue, How Beautiful
10. Drumming Song
0
geplaatst: 28 maart 2019, 21:40 uur
1 Queen of Peace
2 What the Water Gave Me
3 Rabbit Heart (Raise It Up)
4 What Kind of Man
5 Shake It Out
6 You’ve Got the Love
7 Third Eye
8 Hunger
9 Dog Days Are Over
10 How Big, How Blue, How Beautiful
Ik mis vooral Ship To Wreck in de finale. Die had mijn top 3 gehaald.
2 What the Water Gave Me
3 Rabbit Heart (Raise It Up)
4 What Kind of Man
5 Shake It Out
6 You’ve Got the Love
7 Third Eye
8 Hunger
9 Dog Days Are Over
10 How Big, How Blue, How Beautiful
Ik mis vooral Ship To Wreck in de finale. Die had mijn top 3 gehaald.
0
geplaatst: 28 maart 2019, 21:43 uur
Eigenlijk ken ik alleen het album "How Big, How Blue, How Beautiful" heel goed en een aantal singles.
Mijn drie favorieten hebben de finale niet gehaald, dus dan zo maar.
Kiss with a Fist
Ship to Wreck
Long & Lost
1. Queen of Peace
2. How Big, How Blue, How Beautiful
3. Hunger
4. Spectrum
5. Drumming Song
6. What Kind of Man
7. Shake It Out
8. Never Let Me Go
9. Seven Devils
10. South London Forever
What the Water Gave Me
You’ve Got the Love
Cosmic Love
Third Eye
Dog Days Are Over
Only If For a Night
Big God
Various Storms & Saints
Rabbit Heart (Raise It Up)
Girl with One Eye
Mijn drie favorieten hebben de finale niet gehaald, dus dan zo maar.
Kiss with a Fist
Ship to Wreck
Long & Lost
1. Queen of Peace
2. How Big, How Blue, How Beautiful
3. Hunger
4. Spectrum
5. Drumming Song
6. What Kind of Man
7. Shake It Out
8. Never Let Me Go
9. Seven Devils
10. South London Forever
What the Water Gave Me
You’ve Got the Love
Cosmic Love
Third Eye
Dog Days Are Over
Only If For a Night
Big God
Various Storms & Saints
Rabbit Heart (Raise It Up)
Girl with One Eye
0
geplaatst: 28 maart 2019, 23:37 uur
1. South London Forever
2. Dog Days Are Over
3. Hunger
4. Cosmic Love
5. Spectrum
6. Shake It Out
7. Rabbit Heart (Raise It Up)
8. Queen of Peace
9. How Big, How Blue, How Beautiful
10. What the Water Gave Me
En toch een paar top 10-waardige nummers die ontbreken in de finale: Patricia, Heartlines, Between Two Lungs en No Light, No Light.
2. Dog Days Are Over
3. Hunger
4. Cosmic Love
5. Spectrum
6. Shake It Out
7. Rabbit Heart (Raise It Up)
8. Queen of Peace
9. How Big, How Blue, How Beautiful
10. What the Water Gave Me
En toch een paar top 10-waardige nummers die ontbreken in de finale: Patricia, Heartlines, Between Two Lungs en No Light, No Light.
0
geplaatst: 29 maart 2019, 10:06 uur
1. Cosmic Love
2. Shake it Out
3. South London Forever
4. Dog Days Are Over
5. Queen of Peace
6. Never Let Me Go
7. Spectrum
8. Hunger
9. Girl With One Eye
10. Big God
Tja het is ook niet bepaald mijn persoonlijke top 10, maar met dit soort lijstjes moet je nou eenmaal compromissen sluiten. Ik mis vooral Between Two Lungs, Delilah en Patricia.
2. Shake it Out
3. South London Forever
4. Dog Days Are Over
5. Queen of Peace
6. Never Let Me Go
7. Spectrum
8. Hunger
9. Girl With One Eye
10. Big God
Tja het is ook niet bepaald mijn persoonlijke top 10, maar met dit soort lijstjes moet je nou eenmaal compromissen sluiten. Ik mis vooral Between Two Lungs, Delilah en Patricia.
0
geplaatst: 29 maart 2019, 13:02 uur
Fijne muziek. Jammer dat Moderation niet door de eerste ronde kwam. Ship to Wreck en Kiss With a Fist hadden mijn top 10 ook kunnen halen.
1. Dog Days Are Over
2. Shake It Out
3. What Kind of Man
4. You’ve Got the Love
5. What the Water Gave Me
6. Rabbit Heart (Raise It Up)
7. Hunger
8. Various Storms & Saints
9. Cosmic Love
10. Never Let Me Go
1. Dog Days Are Over
2. Shake It Out
3. What Kind of Man
4. You’ve Got the Love
5. What the Water Gave Me
6. Rabbit Heart (Raise It Up)
7. Hunger
8. Various Storms & Saints
9. Cosmic Love
10. Never Let Me Go
0
geplaatst: 29 maart 2019, 14:17 uur
1 Cosmic Love
2 South London Forever
3 Rabbit Heart (Raise It Up)
4 Shake It Out
5 Girl with One Eye
6 Various Storms & Saints
7 Big God
8 Drumming Song
9 Spectrum
10 What Kind of Man
Oef, wat moeilijk zeg. Voor mij heeft Florence + the Machine niet echt nummers die er echt bovenuit schieten. Tegelijkertijd zijn er wel zo'n 25 nummers die in mijn top 10 zouden kunnen staan.
2 South London Forever
3 Rabbit Heart (Raise It Up)
4 Shake It Out
5 Girl with One Eye
6 Various Storms & Saints
7 Big God
8 Drumming Song
9 Spectrum
10 What Kind of Man
Oef, wat moeilijk zeg. Voor mij heeft Florence + the Machine niet echt nummers die er echt bovenuit schieten. Tegelijkertijd zijn er wel zo'n 25 nummers die in mijn top 10 zouden kunnen staan.
0
geplaatst: 29 maart 2019, 16:12 uur
Hoe is het mogelijk dat Ship to Wreck de finale niet heeft gehaald?
0
geplaatst: 29 maart 2019, 16:38 uur
Johnny Marr schreef:
Hoe is het mogelijk dat Ship to Wreck de finale niet heeft gehaald?
Hoe is het mogelijk dat Ship to Wreck de finale niet heeft gehaald?
Ouderwets troll-gedrag
0
geplaatst: 30 maart 2019, 01:42 uur
1. Shake It Out
2. Never Let Me Go
3. Queen of Peace
4. What Kind of Man
5. Rabbit Heart (Raise It Up)
6. What the Water Gave Me
7. South London Forever
8. How Big, How Blue, How Beautiful
9. Only If For a Night
10. Dog Days Are Over
2. Never Let Me Go
3. Queen of Peace
4. What Kind of Man
5. Rabbit Heart (Raise It Up)
6. What the Water Gave Me
7. South London Forever
8. How Big, How Blue, How Beautiful
9. Only If For a Night
10. Dog Days Are Over
0
geplaatst: 30 maart 2019, 06:40 uur
Het is wel duidelijk uit mijn lijstje: mijn favoriete albums zijn Lungs en HBHBHB. Jammer (en eigenlijk ook onbegrijpelijk) dat Ship to Wreck en Howl het niet gehaald hebben, die hadden zeker in mijn top 10 gestaan. Na maandag is Between Two Lungs verder in mijn achting gestegen, net als Cosmic Love. Patricia had trouwens ook niet misstaan in de top 10!
Maar goed, ook zonder deze toppers is het een heel fraai lijstje geworden!
01. Dog Days Are Over
02. South London Forever
03. What Kind of Man
04. Queen of Peace
05. How Big, How Blue, How Beautiful
06. Third Eye
07. Cosmic Love
08. Drumming Song
09. You’ve Got the Love
10. Rabbit Heart (Raise It Up)
Maar goed, ook zonder deze toppers is het een heel fraai lijstje geworden!
01. Dog Days Are Over
02. South London Forever
03. What Kind of Man
04. Queen of Peace
05. How Big, How Blue, How Beautiful
06. Third Eye
07. Cosmic Love
08. Drumming Song
09. You’ve Got the Love
10. Rabbit Heart (Raise It Up)
0
geplaatst: 30 maart 2019, 07:10 uur
Johnny Marr schreef:
Hoe is het mogelijk dat Ship to Wreck de finale niet heeft gehaald?
Omdat jij niet hebt meegestemd?Hoe is het mogelijk dat Ship to Wreck de finale niet heeft gehaald?
0
geplaatst: 30 maart 2019, 10:53 uur
Oh ja, nog even mijn eigen top 10 plaatsen voor de ik de uitslag helemaal berekend heb.
1. Rabbit Heart (Raise It Up)
2. Queen of Peace
3. Shake It Out
4. Third Eye
5. Dog Days Are Over
6. Cosmic Love
7. Never Let Me Go
8. What the Water Gave Me
9. You’ve Got the Love
10. Only If For a Night
1. Rabbit Heart (Raise It Up)
2. Queen of Peace
3. Shake It Out
4. Third Eye
5. Dog Days Are Over
6. Cosmic Love
7. Never Let Me Go
8. What the Water Gave Me
9. You’ve Got the Love
10. Only If For a Night
1
geplaatst: 30 maart 2019, 11:13 uur
Iedereen alvast bedankt om mee te spelen. Ondanks dat de carrière van Florence and the Machine nog maar zo'n 10 jaar bezig is, hebben ze al veel nummers gemaakt die ons kunnen bekoren. Zo veel zelfs dat 20 nummers in de finale niet genoeg bleek, aangezien verschillende personen aangaven bepaalde songs te missen in de finale. Ach ja, luxeproblemen.
Toch nog een eervolle vermelding voor Howl, Between Two Lungs, Mother, Moderation, Lover to Lover, Breaking Down, Kiss with a Fist, Hurricane Drunk, Ship to Wreck, Long & Lost, Patricia, Heartlines, No Light, No Light en Delilah (wat een lijst ).
Toch nog een eervolle vermelding voor Howl, Between Two Lungs, Mother, Moderation, Lover to Lover, Breaking Down, Kiss with a Fist, Hurricane Drunk, Ship to Wreck, Long & Lost, Patricia, Heartlines, No Light, No Light en Delilah (wat een lijst ).
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.