Muziek / Muziekgames / Greatest Hits of #4 (The Beatles)!
zoeken in:
1
geplaatst: 23 april 2019, 17:43 uur
Huh, waar is Runaway? Dat we die vergeten zijn 
Edit: en Whoops Now staat er ook niet tussen, toch ook een grote hit dacht ik.
https://video-bru2-1.xx.fbcdn.net/v/t42.4659-2/13215385_366890950101850_1226905848_n.mp4?_nc_cat=105&_nc_ht=video-bru2-1.xx&oh=e6682817381c3775ea6214304ddee5bf&oe=5CBF668A

Edit: en Whoops Now staat er ook niet tussen, toch ook een grote hit dacht ik.
https://video-bru2-1.xx.fbcdn.net/v/t42.4659-2/13215385_366890950101850_1226905848_n.mp4?_nc_cat=105&_nc_ht=video-bru2-1.xx&oh=e6682817381c3775ea6214304ddee5bf&oe=5CBF668A
1
geplaatst: 23 april 2019, 19:23 uur
Die samenwerkingen vind ik vaak niet veel soeps.
Any Time, Any Place
BURNITUP! (feat. Missy Elliott)
Call on Me (feat. Nelly)
Come Back to Me
Diamonds (with Herb Alpert)
Feedback
Got ‘Til It’s Gone (feat. Joni Mitchell & Q-Tip)
Made for Now (feat. Daddy Yankee)
No Sleeep (feat. J. Cole)
Rock with U
Any Time, Any Place
Call on Me (feat. Nelly)
Come Back to Me
Feedback
Rock with U
2
geplaatst: 23 april 2019, 20:08 uur
Dat ben ik volledig met Superbitch eens.
All Nite (Don’t Stop)
Call on Me (feat. Nelly)
Come Back to Me
Feedback
Rock with U
The Pleasure Principle
All Nite (Don’t Stop)
Call on Me (feat. Nelly)
Come Back to Me
Feedback
Rock with U
The Pleasure Principle
1
geplaatst: 23 april 2019, 20:54 uur
All Nite (Don’t Stop)
Any Time, Any Place
Call on Me (feat. Nelly)
Every Time
Feedback
Rock with U
enigzins eens behalve natuurlijk die met Herb Alpert (en met Luther Vandross maar die mag niet meedoen)
Any Time, Any Place
Call on Me (feat. Nelly)
Every Time
Feedback
Rock with U
enigzins eens behalve natuurlijk die met Herb Alpert (en met Luther Vandross maar die mag niet meedoen)
1
geplaatst: 23 april 2019, 22:45 uur
Again
All Nite (Don’t Stop)
Call on Me (feat. Nelly)
If
Rock with U
Scream (with Michael Jackson)
Vooral No Sleeep en Scream doen pijn, die had ik liever niet genoemd. Arrie zeg hier wat van.
All Nite (Don’t Stop)
Call on Me (feat. Nelly)
If
Rock with U
Scream (with Michael Jackson)
Vooral No Sleeep en Scream doen pijn, die had ik liever niet genoemd. Arrie zeg hier wat van.
0
geplaatst: 23 april 2019, 22:55 uur
Ja, stem No Sleeep dan ook niet weg man. Heerlijk nummer.
Scream maakt me minder uit.
Scream maakt me minder uit.

1
geplaatst: 23 april 2019, 23:10 uur
Ik dacht dat het makkelijker ging zijn om tien nummers weg te strepen. Nou, niet dus zo blijkt. Toch wel een toppertje hoor, die Janet.
1
geplaatst: 24 april 2019, 01:08 uur
All Nite (Don’t Stop)
Any Time, Any Place
Call on Me (feat. Nelly)
Come Back to Me
Every Time
Feedback
Rock with U
Any Time, Any Place
Call on Me (feat. Nelly)
Come Back to Me
Every Time
Feedback
Rock with U
1
geplaatst: 24 april 2019, 08:24 uur
All Nite (Don’t Stop)
Call on Me (feat. Nelly)
Come Back to Me
Doesn’t Really Matter
Every Time
Feedback
Rock with U
Call on Me (feat. Nelly)
Come Back to Me
Doesn’t Really Matter
Every Time
Feedback
Rock with U
1
geplaatst: 24 april 2019, 09:16 uur
Met het grote succes van 'Control' kon het twee richtingen opgaan: of Janet maakte een follow-up met een soortgelijke sound om op het voorgaande succes te boeken, of Janet gebruikte haar nieuwe platform om meerdere wegen te kunnen exploreren. Haar label executives wilden graag dat ze de eerste optie zou gaan vervullen. Janet koos echter voor de tweede. Het album 'Rhythm Nation 1814' werd een album waarin ze social issues aan de kaak zou gaan stellen.
Haar outfit uit de bijbehorende video van 'Rhythm Nation' kent iedereen nog wel. Geinspireerd door militaire kleding heeft de outfit jarenlang een statement gemaakt voor de sociale thema's die Janet bezingt op het album. Kijk maar eens goed naar de Superbowl outfit van Beyoncé enkele jaren geleden toen ze met 'Formation' ook een sociaal statement maakte. De video is nog altijd van ongekende klasse. De strakke moves, de cinematography en het statement maken dit tot een échte classic.
Met 'Rhythm Nation' wist Janet maar liefst 4 nummer #1 hits in de States te scoren. En is, vooralsnog, de enige artiest die met een enkel album #1 hits wist te scoren in 3 achtereenvolgende jaren ('89, '90 en '91). Haar bijbehorende tour was de best scorende debuut-tour voor welke artiest dan ook en het album populariseerde de New Jack Swing sound die begin jaren '90 een hele stroming teweeg zou brengen.
Janet's insteek met het album was om een movement teweeg te brengen.
"I thought it would be great if we could create our own nation. One that would have a positive message and that everyone would be free to join."
Janet nodigde ons officieel uit in haar wereld en dat werd er alleen maar spannender op in de jaren die zouden komen...
Haar outfit uit de bijbehorende video van 'Rhythm Nation' kent iedereen nog wel. Geinspireerd door militaire kleding heeft de outfit jarenlang een statement gemaakt voor de sociale thema's die Janet bezingt op het album. Kijk maar eens goed naar de Superbowl outfit van Beyoncé enkele jaren geleden toen ze met 'Formation' ook een sociaal statement maakte. De video is nog altijd van ongekende klasse. De strakke moves, de cinematography en het statement maken dit tot een échte classic.
Met 'Rhythm Nation' wist Janet maar liefst 4 nummer #1 hits in de States te scoren. En is, vooralsnog, de enige artiest die met een enkel album #1 hits wist te scoren in 3 achtereenvolgende jaren ('89, '90 en '91). Haar bijbehorende tour was de best scorende debuut-tour voor welke artiest dan ook en het album populariseerde de New Jack Swing sound die begin jaren '90 een hele stroming teweeg zou brengen.
Janet's insteek met het album was om een movement teweeg te brengen.
"I thought it would be great if we could create our own nation. One that would have a positive message and that everyone would be free to join."
Janet nodigde ons officieel uit in haar wereld en dat werd er alleen maar spannender op in de jaren die zouden komen...
0
geplaatst: 24 april 2019, 09:28 uur
Again
All Nite (Don’t Stop)
Alright
Call on Me (feat. Nelly)
Feedback
Rock with U
Met pijn in m'n hart moet ik ook helaas nog No Sleeep nomineren. Maar singles als All Nite en Rock with U, die hier veel genoemd worden, zijn ook hartstikke sterk wat mij betreft. Enkel met 'Again' uit dit lijstje heb ik nooit een échte klik gehad.
All Nite (Don’t Stop)
Alright
Call on Me (feat. Nelly)
Feedback
Rock with U
Met pijn in m'n hart moet ik ook helaas nog No Sleeep nomineren. Maar singles als All Nite en Rock with U, die hier veel genoemd worden, zijn ook hartstikke sterk wat mij betreft. Enkel met 'Again' uit dit lijstje heb ik nooit een échte klik gehad.
0
geplaatst: 24 april 2019, 10:28 uur
Arrie schreef:
Is er geen Spotifylijst?
Is er geen Spotifylijst?
Nu wel. Alleen staan Diamonds en Rock with U (heel het album 'Discipline' gek genoeg niet) niet op Spotify.
1
geplaatst: 24 april 2019, 11:01 uur
Had hem zelf inmiddels al gemaakt.
Diamonds staat onder de naam van Herb Alpert of is dat een instrumentale versie? Zal zo eens checken.
Diamonds staat onder de naam van Herb Alpert of is dat een instrumentale versie? Zal zo eens checken.
0
geplaatst: 24 april 2019, 11:11 uur
Arrie schreef:
Diamonds staat onder de naam van Herb Alpert of is dat een instrumentale versie? Zal zo eens checken. Klopt, staat inderdaad onder Herp Alpert zonder credits voor Janet. Over het hoofd gezien.
0
geplaatst: 24 april 2019, 11:33 uur
Dat Made for Now geen hit is geworden en Con Calma nu een nummer 1-hit is, snapt iemand het?
0
geplaatst: 24 april 2019, 11:44 uur
Arrie schreef:
Dat Made for Now geen hit is geworden en Con Calma nu een nummer 1-hit is, snapt iemand het?
Zal denk ik toch echt wel met de leeftijd te maken hebben en dat Janet niet per direct interessant is voor de huidige generatie. Als een hedendaagse pop-artiest Made for Now had uitgebracht had het een kneiter van een hit geworden. Het heeft elk element van een goede hedendaagse hit in zich.
0
geplaatst: 24 april 2019, 12:18 uur
Made For Now is met grote afstand het meest wanstaltige gedrocht die hier meedoet. Die Daddee Yankee, kan toch niet? 123poetertjes en jordidj1 zeg er wat van.
1
geplaatst: 24 april 2019, 12:21 uur
Johnny Marr schreef:
Made For Now is met grote afstand het meest wanstaltige gedrocht die hier meedoet. Die Daddee Yankee, kan toch niet? 123poetertjes en jordidj1 zeg er wat van.
Maar jij vond Shallow ook niks. Dus ik luister niet meer.

1
geplaatst: 24 april 2019, 12:23 uur
Sjonnie heeft ook The National in z'n artiesten-top 10 dus hoe serieus we hem moeten nemen...
0
geplaatst: 24 april 2019, 12:30 uur
Arrie schreef:
Sjonnie heeft ook The National in z'n artiesten-top 10 dus hoe serieus we hem moeten nemen...
Gretz Titmeister zeg d'r wat van verdamme!!
1
geplaatst: 24 april 2019, 14:11 uur
Any Time, Any Place
Call on Me (feat. Nelly)
Come Back to Me
Doesn’t Really Matter
Escapade
Love Will Never Do (Without You)
That’s the Way Love Goes
The Pleasure Principle
Call on Me (feat. Nelly)
Come Back to Me
Doesn’t Really Matter
Escapade
Love Will Never Do (Without You)
That’s the Way Love Goes
The Pleasure Principle
4
geplaatst: 24 april 2019, 14:29 uur
Arrie meent daar helemaal niks van, hij kan TN best goed appreciëren
Hier heb ik het bewijs
(en check ook z'n stem voor Trouble Will Find Me)https://i.ibb.co/c1QbDG1/Arnout-National.png
1
geplaatst: 24 april 2019, 17:29 uur
Niet door
All for You
Call on Me (feat. Nelly)
Doesn’t Really Matter
Escapade
Feedback
Rock with U
Together Again
All for You
Call on Me (feat. Nelly)
Doesn’t Really Matter
Escapade
Feedback
Rock with U
Together Again
0
geplaatst: 24 april 2019, 17:51 uur
Johnny Marr schreef:
Morgen, dan vertel in geuren en kleuren wat in er van vind.
0
geplaatst: 24 april 2019, 18:00 uur
1
geplaatst: 24 april 2019, 18:01 uur
1
geplaatst: 24 april 2019, 18:09 uur
Jonguuuhhh, heb nog veel te veel shit die ik vanavond moet doen. En da's jouw schuld want anders had ik daar gewoon morgenavond tijd voor kunnen vrijmaken.
0
geplaatst: 24 april 2019, 18:18 uur
123poetertjes schreef:
Jonguuuhhh, heb nog veel te veel shit die ik vanavond moet doen. En da's jouw schuld want anders had ik daar gewoon morgenavond tijd voor kunnen vrijmaken.
Waar blijft die Afrekening Niek?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.