Muziek / Muziekgames / Greatest Hits of #4 (The Beatles)!
zoeken in:
1
geplaatst: 24 mei 2019, 23:20 uur
Leuk! Was best wel groot fan, maar rond 2000 ben ik wel afgehaakt. This Is My Truth etc. is het laatste album dat ik nog redelijk hoog aansla, al staan er met Tsunami (dat ik vorige week nog iemand keihard hoorde draaien in de trein, maar dat terzijde) en You Stole The Sun From My Heart ook wat verschrikkelijke nummers op.
The Holy Bible blijft mij toch een van de 4 Britse topalbums uit de hoogtijdagen van de britpop (naast Dog Man Star, Different Class en The Bends), dus die komt vooral terug in mijn nominaties:
Slash 'n' Burn
Life Becoming a Landslide
Sleepflower
Yes
Of Walking Abortion
Archives of Pain
4st 7lb
Die In The Summertime
Australia
Revol
edit: ArthurDZ: ik heb Be Natural vervangen voor Revol. Door die single werd ik eigenlijk fan, dus mag niet ontbreken...
The Holy Bible blijft mij toch een van de 4 Britse topalbums uit de hoogtijdagen van de britpop (naast Dog Man Star, Different Class en The Bends), dus die komt vooral terug in mijn nominaties:
Slash 'n' Burn
Life Becoming a Landslide
Sleepflower
Yes
Of Walking Abortion
Archives of Pain
4st 7lb
Die In The Summertime
Australia
Revol
edit: ArthurDZ: ik heb Be Natural vervangen voor Revol. Door die single werd ik eigenlijk fan, dus mag niet ontbreken...
1
geplaatst: 24 mei 2019, 23:36 uur
No surface all feeling
Australia
My Little Empire
Postcards from a young man
Stay Beautiful
You love us
Tsunami
Life Becoming a Landslide
Some kind of nothingness
Found that soul
Australia
My Little Empire
Postcards from a young man
Stay Beautiful
You love us
Tsunami
Life Becoming a Landslide
Some kind of nothingness
Found that soul
2
geplaatst: 25 mei 2019, 00:28 uur
Ik ben voor:
You're Tender and You're Tired
Andere 9 mogelijk later
You're Tender and You're Tired
Andere 9 mogelijk later
2
geplaatst: 25 mei 2019, 01:07 uur
Australia
You Love us
Life Becoming A Landslide
Revol
Small Black Flowers That Grow In The Sky
Cardiff Afterlife
To Repel Ghosts
I Live To Fall Asleep
Empty Souls
Walk Me To The Bridge
Jullie zien wel dat mijn voorkeur bij Lifeblood ligt.
You Love us
Life Becoming A Landslide
Revol
Small Black Flowers That Grow In The Sky
Cardiff Afterlife
To Repel Ghosts
I Live To Fall Asleep
Empty Souls
Walk Me To The Bridge
Jullie zien wel dat mijn voorkeur bij Lifeblood ligt.
1
geplaatst: 25 mei 2019, 07:38 uur
Australia
Faster
Found That Soul
Little Baby Nothing
Motown Junk
Revol
So Why So Sad
Stay Beautiful
Yes
You Love Us
Faster
Found That Soul
Little Baby Nothing
Motown Junk
Revol
So Why So Sad
Stay Beautiful
Yes
You Love Us
0
geplaatst: 25 mei 2019, 07:55 uur
Welcome to the Dead Zone
See It Like Sutherland
Glasnost
Midnight Sun
Hold Me Like a Heaven
To Repel Ghosts
So Why So Sad
No Surface All Feeling
If You Tolerate This
Between the Clock and the Bed
See It Like Sutherland
Glasnost
Midnight Sun
Hold Me Like a Heaven
To Repel Ghosts
So Why So Sad
No Surface All Feeling
If You Tolerate This
Between the Clock and the Bed
0
geplaatst: 25 mei 2019, 09:19 uur
milesdavisjr schreef:
Welcome to the Dead Zone
See It Like Sutherland
Glasnost
Midnight Sun
Hold Me Like a Heaven
To Repel Ghosts
So Why So Sad
No Surface All Feeling
If You Tolerate This
Between the Clock and the Bed
Welcome to the Dead Zone
See It Like Sutherland
Glasnost
Midnight Sun
Hold Me Like a Heaven
To Repel Ghosts
So Why So Sad
No Surface All Feeling
If You Tolerate This
Between the Clock and the Bed
Hoi Miles, bedankt voor je lijstje! If You Tolerate This staat wel al in de startlijst, dus daar mag je nog een vervanger voor zoeken
1
geplaatst: 25 mei 2019, 11:50 uur
Australia
Dylan & Caitlin
Empty Souls
Found That Soul
Little Baby Nothing
My Little Empire
Ready For Drowning
Send Away The Tigers
So Why So Sad
Tsunami
Dylan & Caitlin
Empty Souls
Found That Soul
Little Baby Nothing
My Little Empire
Ready For Drowning
Send Away The Tigers
So Why So Sad
Tsunami
1
geplaatst: 25 mei 2019, 11:56 uur
Dylan & Caitlin
Futurology
Walk Me to the Bridge
The Next Jet to Leave Moscow
Elvis Impersonator: Blackpool Pier
Enola / Alone
Nat West-Barclays-Midlands-Lloyds
Born to End
Little Baby Nothing
Slash 'n' Burn
Futurology
Walk Me to the Bridge
The Next Jet to Leave Moscow
Elvis Impersonator: Blackpool Pier
Enola / Alone
Nat West-Barclays-Midlands-Lloyds
Born to End
Little Baby Nothing
Slash 'n' Burn
1
geplaatst: 25 mei 2019, 12:06 uur
Australia
Me and Stephen Hawking
Nobody Loved You
No Surface All Feeling
Peeled Apples
Prologue to History
Ready for Drowning
Revol
The Girl Who Wanted to Be God
You're Tender and You're Tired
Me and Stephen Hawking
Nobody Loved You
No Surface All Feeling
Peeled Apples
Prologue to History
Ready for Drowning
Revol
The Girl Who Wanted to Be God
You're Tender and You're Tired
1
geplaatst: 25 mei 2019, 15:17 uur
Australia
Be Natural
Black Dog on My Shoulder
Found that Soul
Nobody Loved You
Postcards from a Young Man
Ready for Drowning
So Why So Sad
Tsunami
You're Tender and You're Tired
Alles wel in de kast (de laatste moet ik nog draaien...) dus best wel een liefhebber. Fan was ik ook rond het meesterwerk This Is My Truth Tell Me Yours maar dat is wel wat afgezwakt al kijk ik toch elke keer weer uit naar een nieuw album.
Be Natural
Black Dog on My Shoulder
Found that Soul
Nobody Loved You
Postcards from a Young Man
Ready for Drowning
So Why So Sad
Tsunami
You're Tender and You're Tired
Alles wel in de kast (de laatste moet ik nog draaien...) dus best wel een liefhebber. Fan was ik ook rond het meesterwerk This Is My Truth Tell Me Yours maar dat is wel wat afgezwakt al kijk ik toch elke keer weer uit naar een nieuw album.
1
geplaatst: 25 mei 2019, 15:29 uur
It's Not War... staat (gelukkig) al in de startlijst, vigil. Je mag een vervanger kiezen.
1
geplaatst: 25 mei 2019, 16:46 uur
Op de laatste albums (en dat begint eigenlijk al bij SATT) vind ik niets er echt uitspringen. Kwestie van te weinig gedraaid, ongetwijfeld.
Het laatste album daarvoor is dan wel meteen weer mijn favoriet, al zal het de meeste fans te poppy zijn.
You Love Us
4st 7lb
Australia
Tsunami
My Little Empire
Judge Yr'self
Empty Souls
A Song for Departure
To Repel Ghosts
Cardiff Afterlife
Het laatste album daarvoor is dan wel meteen weer mijn favoriet, al zal het de meeste fans te poppy zijn.
You Love Us
4st 7lb
Australia
Tsunami
My Little Empire
Judge Yr'self
Empty Souls
A Song for Departure
To Repel Ghosts
Cardiff Afterlife
1
geplaatst: 25 mei 2019, 17:50 uur
You're Tender and You're Tired
You Love Us
Australia
Archives of Pain
The Love of Richard Nixon
Slash 'n' Burn
My Little Empire
So Why So Sad
Theme from M*A*S*H (Suicide Is Painless)
A Song for Departure
You Love Us
Australia
Archives of Pain
The Love of Richard Nixon
Slash 'n' Burn
My Little Empire
So Why So Sad
Theme from M*A*S*H (Suicide Is Painless)
A Song for Departure
1
geplaatst: 25 mei 2019, 23:48 uur
Archives of Pain
Die in the Summertime
Elvis Impersonator: Blackpool Pier
Enola / Alone
Mausoleum
Motown Junk
Revol
Slash N' Burn
The Love of Richard Nixon
Yes
Die in the Summertime
Elvis Impersonator: Blackpool Pier
Enola / Alone
Mausoleum
Motown Junk
Revol
Slash N' Burn
The Love of Richard Nixon
Yes
1
geplaatst: 26 mei 2019, 18:21 uur
Nostalgic Pushead
Gold Against the Soul
Of Walking Abortion
Elvis Impersonator: Blackpool Pier
Small Black Flowers That Grow In The Sky
Australia
The Girl Who Wanted to Be God
Further Away
No Surface All Feeling
Enola/Alone
The Manics gaan voor mij tot en met Everything Must Go, dat voor mij meteen een soort Different Class is Staat geen slechte song op! Daarna was t wel klaar op wat singles na.
Gold Against the Soul
Of Walking Abortion
Elvis Impersonator: Blackpool Pier
Small Black Flowers That Grow In The Sky
Australia
The Girl Who Wanted to Be God
Further Away
No Surface All Feeling
Enola/Alone
The Manics gaan voor mij tot en met Everything Must Go, dat voor mij meteen een soort Different Class is Staat geen slechte song op! Daarna was t wel klaar op wat singles na.
1
Casartelli (moderator)
geplaatst: 26 mei 2019, 22:47 uur
A Song for Departure
Australia
No Surface All Feeling
Nobody Loved You
Ready for Drowning
Slash n'Burn
Sleepflower
So Why So Sad
Stay Beautiful
You're Tender and You're Tired
Australia
No Surface All Feeling
Nobody Loved You
Ready for Drowning
Slash n'Burn
Sleepflower
So Why So Sad
Stay Beautiful
You're Tender and You're Tired
1
geplaatst: 27 mei 2019, 08:27 uur
Australia
Black Dog on My Shoulder
Elvis Impersonator: Blackpool Pier
Let Robeson Sing
Let's Go to War
Nobody Loved You
Ready for Drowning
Revol
This Sullen Welsh Heart
You're Tender and You're Tired
Black Dog on My Shoulder
Elvis Impersonator: Blackpool Pier
Let Robeson Sing
Let's Go to War
Nobody Loved You
Ready for Drowning
Revol
This Sullen Welsh Heart
You're Tender and You're Tired
1
geplaatst: 27 mei 2019, 09:33 uur
No Surface All Feeling
Archives of Pain
The Love of Richard Nixon
To Repel Ghosts
Cardiff Afterlife
You Love Us
Empty Souls
I Live To Fall Asleep
Rewind The Film
Revol
Archives of Pain
The Love of Richard Nixon
To Repel Ghosts
Cardiff Afterlife
You Love Us
Empty Souls
I Live To Fall Asleep
Rewind The Film
Revol
1
geplaatst: 27 mei 2019, 10:36 uur
4st 7lb
All is Vanity
Condemned to Rock ‘N’ Roll
Elvis Impersonator: Blackpool Pier
Journal for Plague Lovers
P.C.P.
Revol
Slash N’ Burn
Virginia State Epileptic Colony
Yes
All is Vanity
Condemned to Rock ‘N’ Roll
Elvis Impersonator: Blackpool Pier
Journal for Plague Lovers
P.C.P.
Revol
Slash N’ Burn
Virginia State Epileptic Colony
Yes
2
geplaatst: 27 mei 2019, 13:22 uur
De Manics, geweldige band
Altijd fan geweest, hoogtepunt voor mij het tweeluik Holy Bible/Everything Must Go, maar ook in later werk vaak nog pareltjes tegen gekomen.
Ik had na een eerste vlugge selectie 25 toevoegingen... aaaahhh, daar de helft van kunnen schrappen en uiteindelijk Small Black Flowers en Motown Junk ook nog weggelaten, omdat de zon in mijn ogen scheen...
10 extra voor mij:
4st 7lb (het ultieme Manics-nummer vind ik)
Dead trees and traffic islands (met die prachtige shala-laa's)
Faster (geweldige tekst)
Litlle Baby Nothing (heerlijk melodieus)
Misguided Missile (zo'n verdoken pareltje, zalig ritme)
No surface all feeling (Richie op het einde in de mix, machtig!!!)
Nostalgic Pushead (jeugdnostalgie)
R.P.McMurphy (nog jeugdiger nostalgie, de live-versie vanop de Little Baby Nothing single)
There by the grace of God (een anthem voor de ingetogen jongvolwassene)
This Sullen Welsh Heart (en nog een prachtig duet)
Altijd fan geweest, hoogtepunt voor mij het tweeluik Holy Bible/Everything Must Go, maar ook in later werk vaak nog pareltjes tegen gekomen.
Ik had na een eerste vlugge selectie 25 toevoegingen... aaaahhh, daar de helft van kunnen schrappen en uiteindelijk Small Black Flowers en Motown Junk ook nog weggelaten, omdat de zon in mijn ogen scheen...
10 extra voor mij:
4st 7lb (het ultieme Manics-nummer vind ik)
Dead trees and traffic islands (met die prachtige shala-laa's)
Faster (geweldige tekst)
Litlle Baby Nothing (heerlijk melodieus)
Misguided Missile (zo'n verdoken pareltje, zalig ritme)
No surface all feeling (Richie op het einde in de mix, machtig!!!)
Nostalgic Pushead (jeugdnostalgie)
R.P.McMurphy (nog jeugdiger nostalgie, de live-versie vanop de Little Baby Nothing single)
There by the grace of God (een anthem voor de ingetogen jongvolwassene)
This Sullen Welsh Heart (en nog een prachtig duet)
0
geplaatst: 27 mei 2019, 23:15 uur
Met een beetje vertraging gaan we nu toch richting ronde 2. De overwinnaars van de nominatieronde zijn:
14 Australia
9 Revol
8 Little Baby Nothing
8 Slash N’ Burn
8 So Why So Sad
7 No Surface All Feeling
7 Tsunami
7 You Love Us
6 Found That Soul
Daar kan nog eentje bij, uit dit rijtje (allemaal 5 voorkeursstemmen):
Archives of Pain
Elvis Impersonator: Blackpool Pier
Ready For Drowning
The Love of Richard Nixon
You're Tender and You're Tired
Geef je favorieten 5, 4, 3, 2 en 1 punten. Het nummer dat morgen om 12.00 uur de meeste stemmen heeft, gaat nog mee naar de volgende ronde.
14 Australia
9 Revol
8 Little Baby Nothing
8 Slash N’ Burn
8 So Why So Sad
7 No Surface All Feeling
7 Tsunami
7 You Love Us
6 Found That Soul
Daar kan nog eentje bij, uit dit rijtje (allemaal 5 voorkeursstemmen):
Archives of Pain
Elvis Impersonator: Blackpool Pier
Ready For Drowning
The Love of Richard Nixon
You're Tender and You're Tired
Geef je favorieten 5, 4, 3, 2 en 1 punten. Het nummer dat morgen om 12.00 uur de meeste stemmen heeft, gaat nog mee naar de volgende ronde.
0
geplaatst: 27 mei 2019, 23:20 uur
1 Archives of Pain
2 Elvis Impersonator: Blackpool Pier
4 Ready For Drowning
3 The Love of Richard Nixon
5 You're Tender and You're Tired
Geef je favorieten 5, 4, 3, 2 en 1 punten
2 Elvis Impersonator: Blackpool Pier
4 Ready For Drowning
3 The Love of Richard Nixon
5 You're Tender and You're Tired
Geef je favorieten 5, 4, 3, 2 en 1 punten
0
geplaatst: 27 mei 2019, 23:28 uur
8 You're Tender and You're Tired +3
7 The Love of Richard Nixon +4
6 Archives of Pain +5
5 Ready For Drowning +1
4 Elvis Impersonator: Blackpool Pier +2
Geef je favorieten 5, 4, 3, 2 en 1 punten
Deadline: morgen om 12.00
7 The Love of Richard Nixon +4
6 Archives of Pain +5
5 Ready For Drowning +1
4 Elvis Impersonator: Blackpool Pier +2
Geef je favorieten 5, 4, 3, 2 en 1 punten
Deadline: morgen om 12.00
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 28 mei 2019, 00:00 uur
13 You're Tender and You're Tired +5
10 The Love of Richard Nixon +3
9 Ready For Drowning +4
7 Archives of Pain +1
6 Elvis Impersonator: Blackpool Pier +2
Geef je favorieten 5, 4, 3, 2 en 1 punten
Deadline: morgen om 12.00
45
10 The Love of Richard Nixon +3
9 Ready For Drowning +4
7 Archives of Pain +1
6 Elvis Impersonator: Blackpool Pier +2
Geef je favorieten 5, 4, 3, 2 en 1 punten
Deadline: morgen om 12.00
45
0
geplaatst: 28 mei 2019, 00:43 uur
16 You're Tender and You're Tired +3
13 Ready For Drowning +4
12 The Love of Richard Nixon +2
11 Elvis Impersonator: Blackpool Pier +5
8 Archives of Pain +1
Geef je favorieten 5, 4, 3, 2 en 1 punten
Deadline: morgen om 12.00
13 Ready For Drowning +4
12 The Love of Richard Nixon +2
11 Elvis Impersonator: Blackpool Pier +5
8 Archives of Pain +1
Geef je favorieten 5, 4, 3, 2 en 1 punten
Deadline: morgen om 12.00
0
geplaatst: 28 mei 2019, 08:32 uur
21 You're Tender and You're Tired 5
15 Elvis Impersonator: Blackpool Pier 4
14 Ready For Drowning 1
14 The Love of Richard Nixon 2
11 Archives of Pain 3
Geef je favorieten 5, 4, 3, 2 en 1 punten
Deadline: morgen om 12.00
15 Elvis Impersonator: Blackpool Pier 4
14 Ready For Drowning 1
14 The Love of Richard Nixon 2
11 Archives of Pain 3
Geef je favorieten 5, 4, 3, 2 en 1 punten
Deadline: morgen om 12.00
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.