MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / The Big Summer K.O.

zoeken in:
2 Yolanda Be Cool & DCUP - We No Speak Americano vs. Jessie Ware - If You’re Never Gonna Move

0-1

0-2

2-4 reuze zomers die ander....

Edgar18 schreef:
2-4 reuze zomers die ander....

Het is niet expliciet zomers maar het is wel het soort muziek dat voor mij goed werkt in de zomer, qua vibe. Het is niet precies hetzelfde maar get album Kill for Love van Chromatics is voor mij een echte zonerplaat. Niet dat het mijn nominatie was trouwens, maar zomers is voor iedereen een ander begrip.

5-6

Arrie schreef:
(quote)

Het is niet expliciet zomers maar het is wel het soort muziek dat voor mij goed werkt in de zomer, qua vibe. Het is niet precies hetzelfde maar get album Kill for Love van Chromatics is voor mij een echte zonerplaat. Niet dat het mijn nominatie was trouwens, maar zomers is voor iedereen een ander begrip.

Amen. Het is niet nodig om bij elke tegenstem aan te geven dat je het nummer niet zomers genoeg vindt. Het nummer zal ongetwijfeld genomineerd zijn door iemand die er wel een zomers gevoel bij krijgt, of een fijne herinnering heeft omdat hij/zij de track vaak in de zomer heeft gedraaid

3 Corona - Rhythm Of The Night vs. The Doors - Love Street

0-1

1-1

2-1

Per ongeluk op de verkeerde gestemd ? (dus ik wijzig mijn stem)

3-1

3-2

4-3

6-4

4 Nakhane - Christopher vs. Vengaboys - To Brazil!

0-1

Gretz schreef:
Het is niet nodig om bij elke tegenstem aan te geven dat je het nummer niet zomers genoeg vindt.
Ik hoop dat iedereen dat voor zichzelf mag weten? Maar Jessie kan blijkbaar overal meedoen, of het nou gaat over soulmuziek of over zomerse muziek, we halen gewoon Jessie erbij .

Edgar18 schreef:
of het nou gaat over soulmuziek of over zomerse muziek, we halen gewoon Jessie erbij .

Nogal wiedes idd als je zomerse pop-soul maak Gelukkig zijn er genoeg andere mensen die haar muziek wel op waarde weten te schatten

Hier nog een drietal topics waaruit blijkt dat de associatie van muziek (albums/nummers) met een bepaald seizoen vaak persoonsgebonden is En dat het iets te gemakkelijk is om uit te gaan van de stelling niet-extreem vrolijk = niet-zomers

Seizoensalbums
Zomermuziek
Wintermuziek

Het blijkt ook nog wel eens voor te komen dat mensen bepaalde tracks zowel met het zomer- als winterseizoen associëren

Gast
geplaatst: vandaag om 20:51 uur

geplaatst: vandaag om 20:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.