Muziek / Muziekgames / The Big Summer K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 13 augustus 2018, 12:03 uur
40 Sally Shapiro - I'll Be by Your Side vs. Don Henley - The Boys of Summer
0
geplaatst: 13 augustus 2018, 16:02 uur
6-3
41 Dolly Dots - Hela-Di-Ladi-Lo vs. La Femme - Sur La Planche 2013
0-1
41 Dolly Dots - Hela-Di-Ladi-Lo vs. La Femme - Sur La Planche 2013
0-1
0
geplaatst: 13 augustus 2018, 21:49 uur
jordidj1 schreef:
ik niet
ik niet
Zal wel een generatie dingetje zijn (en ik stem echt op wat mij een zomergevoel geeft en niet op wat ik het beste nummer vind)

0
geplaatst: 13 augustus 2018, 22:07 uur
aERodynamIC schreef:
Zal wel een generatie dingetje zijn (en ik stem echt op wat mij een zomergevoel geeft en niet op wat ik het beste nummer vind)
(quote)
Dus uiteindelijk gaat het om het beste zomergevoel

0
geplaatst: 14 augustus 2018, 09:38 uur
Uiteraard, en voor mij gek genoeg toch ook wel dat generatiedingetje. Zomers uit mijn jeugdjaren blijven anders en beter hangen dan recentelijke. Neem bijvoorbeeld Splitsing met Wind en Zeilen: ik weet dan gelijk dat dat nummer doorlopend voorbij kwam in de auto op weg naar Frankrijk met de hele familie. Zo'n nummer als Sur La Planche van 5 jaar geleden zegt me nauwelijks iets. Vind ik wel beter, maar roept geen zomerherinneringen op. Leken zomers in je kindertijd ook niet een stuk langer te duren?!
Dat de meeste nummers zomergevoel kunnen geven mag logisch zijn (ook al laaien daar de discussies nog wel eens over op zie ik).
0
geplaatst: 14 augustus 2018, 09:58 uur
Snap het wel, ik heb dat ook sterker met de 90's-nummers hier. Dolly Dots heb ik dan weer niet zo veel mee, Sur La Planche is daarentegen een heerlijk (zomer)nummer.
0
geplaatst: 14 augustus 2018, 14:13 uur
4-6
42 Trans-X - Living on Video vs. Lily Allen - Smile
0-1
42 Trans-X - Living on Video vs. Lily Allen - Smile
0-1
* denotes required fields.