MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / The Big Summer K.O.

zoeken in:
1-0 zomerperfectie

1-2

I.t.t de Kinks die wel een echt zomerliedje hebben.

1-3

12. Alvvays - Archie, Marry Me vs. Guns N' Roses - Paradise City

0-1

1-1

2-2

"Where the Grass Is Green and the Girls Are Pretty"

Lastige. Ik vind Archie, Marry Me niet echt een zomerliedje per sé en Paradise City dan weer wel, maar toch luister ik te allen tijde liever de eerste.

3-2

5-3

13. Bent - Always ( In Love ) vs. Martin Solveig & Dragonette - Hello

1-0

123poetertjes schreef:
Lastige. Ik vind Archie, Marry Me niet echt een zomerliedje per sé en Paradise City dan weer wel, maar toch luister ik te allen tijde liever de eerste.
Ik heb Paradise City juist nooit als een zomerliedje gezien. Wellicht ten onrechte hoor. Alvvays was een hitje tijdens de eerste of tweede BKS editie en deed het daarna lekker in mijn zomerlijst.

1-1

3-2 partij gefeest op deze nummer tijdens hete zomers, biem

3-3 hoewel toch net zo zeer een decembernummertje (glazen huis enzo). Bent is wel een fijne ontdekking!

14. Of Monsters and Men - Little Talks vs. Cardi B feat. Bad Bunny & J. Balvin - I Like It

1-0

2-0

3-0

3-1!!

15. Akcent - Kylie vs. The Vaccines - If You Wanna

Gast
geplaatst: vandaag om 04:23 uur

geplaatst: vandaag om 04:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.