MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / NederPopMeter

zoeken in:
Waarom moet ik dit luisteren... oja om een cijfer te kunnen geven. Goede persiflages zijn niet te onderscheiden van het echt, dat betekent echter ook dat ze een gelijke waardering krijgen van mij... wat een drama dit. En zo lang ook nog. Nee, dan liever Kecks of Nits of Raggende Manne...
1.

7,5

2-1 nu, spannend!

Godver, 2-3

Frenkie toch!

Ja met die scheids kan het nooit wat worden, daar weten ze in R'dam alles van... zal nog wel een flinke boete bij komen ivm dingen op t veld gooien. Dat is zijn specialiteit om dat uitgebreid te rapporteren

En hop hop hop 3-3

Kom maar op met die Wiedergutmachungsschnitzel!
3,3

johannesA
6,6

7,5

Prachtwedstrijd!

7.5

Het kan dooien, het kan vriezen...

Jiskfet haalt ondanks een pracktwedstrijd met Dit Is Mijn Club niet meer dan een gemiddelde van 6,264.

Kayak - Mammoth

Blijft toch een originele vondst dat draaiorgel in dit nummer.
Het ding kon door het formaat de studio niet in.
Dus werd het buiten met een paar mics geregistreerd

8.0

oja deze had ik vanavond nog beluisterd. Wat moet ik er mee. Dat draaiorgel is eigenlijk het leukste van het nummer maar waarom?
4.8

Wanneer komen The Dolly Dots, Two Unlimited of The Tumbleweeds?
Dat die kajak nooit lek geprikt is.
3

wavanbuuren
8

ranja schreef:
Wat moet ik er mee. Dat draaiorgel is eigenlijk het leukste van het nummer maar waarom?

Dit is wel een beetje jouw klaagtopic volgens mij

vigil schreef:
(quote)

Dit is wel een beetje jouw klaagtopic volgens mij

nee hoor, heb al een hoop hoge cijfers gegeven. 'zelfs' kensington kreeg nog een 7-

Singleopvolger van het nog iets mooiere Lyrics
Deze mag er ook zijn...Mammoth...8.5

Gast
geplaatst: vandaag om 01:20 uur

geplaatst: vandaag om 01:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.