Muziek / Muziekgames / Party Like the 70's
zoeken in:
0
geplaatst: 18 juni 2019, 11:43 uur
GrafGantz schreef:
Pffff, meeste andere spellen hanteren volgens mij 48u-regel. Zag hier niks over staan in je post met de battles van deze ronde, dus dan ga ik automatisch uit van 48u en niet van 24u
(quote)
Pffff, meeste andere spellen hanteren volgens mij 48u-regel. Zag hier niks over staan in je post met de battles van deze ronde, dus dan ga ik automatisch uit van 48u en niet van 24u
Hoe het in andere spellen zit, weet ik niet, maar ik hanteer in de ruim 10 jaar dat ik hier spellen organiseer altijd dezelfde regels: 1 verschil en 24u-regel, waarbij bij een gelijkspel de eerstvolgende beslissende stem de doorslag geeft. Lijkt mij toch niet heel verwarrend

1
geplaatst: 18 juni 2019, 11:45 uur
Titmeister schreef:
Hoe het in andere spellen zit, weet ik niet, maar ik hanteer in de ruim 10 jaar dat ik hier spellen organiseer altijd dezelfde regels: 1 verschil en 24u-regel, waarbij bij een gelijkspel de eerstvolgende beslissende stem de doorslag geeft. Lijkt mij toch niet heel verwarrend
(quote)
Als jij achter al die spellen op de site zou zitten zou het inderdaad niet verwarrend zijn

0
geplaatst: 18 juni 2019, 21:08 uur
7-5
22 The Three Degrees - The Runner vs. James Brown - The Payback
1-0
22 The Three Degrees - The Runner vs. James Brown - The Payback
1-0
0
geplaatst: 19 juni 2019, 15:15 uur
24 ABBA - Gimme! Gimme! Gimme! (A Man After Midnight) vs. Stevie Wonder - Superstition
0-1
0-1
* denotes required fields.