MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Party Like the 70's

zoeken in:
106 Kool & the Gang - Jungle Boogie vs. Fela Kuti & The Africa '70 - Water No Get Enemy

Ik kan niet echt kiezen, vind ze allebei erg sterk.

Arrie schreef:
Ik kan niet echt kiezen, vind ze allebei erg sterk.

Kies maar voor Fela dan

Oke net aan Fela

4-4

PLAATS DE NIEUWE BATTLE EENS!

107 Redbone - The Witch Queen of New Orleans vs. The Rubettes - Juke Box Jive

0-0

108 Ramones - Blitzkrieg Bop vs. Bar-Kays - Too Hot to Stop

0-1

Ramones is een favoriet nummertje, maar Bar-Kays meer party.

catdog schreef:
PLAATS DE NIEUWE BATTLE EENS!

Gaat het goed?

jordidj1 schreef:
Gaat het goed?

Hij maakt anders wel een punt. Het plaatsten van nieuwe battles gaat soms niet best. Kan best eens gebeuren dat het even lastig is, maar het komt wel vaak voor. Als de paar mensen die het wel doen ook stoppen zijn we klaar met het topic toch? Ik vind het een beetje een mentaliteit van niks ('doen anderen wel voor me'). Zie ik overal te vaak tegenwoordig. Ik snap zijn commentaar dus wel. Kleine moeite om het spel lekker door te laten gaan

Helemaal mee eens, kleine moeite om die nieuwe battles te plaatsen, maar het zijn altijd dezelfde die het doen.

Titmeister schreef:
Helemaal mee eens, kleine moeite om die nieuwe battles te plaatsen, maar het zijn altijd dezelfde die het doen.

Ach ik ben de laatste maanden bijna altijd mobiel op mume en plaats in diverse topics ook vaak een nieuwe battle (zeker als ik de laatste stemmer ben).
Maar mij maakt het niet uit als iemand geen nieuwe plaatst (misschien vinden sommige het lastig of zijn ze eigenlijk met iets anders bezig) , niet iets om mij druk over te maken.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:09 uur

geplaatst: vandaag om 14:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.