Muziek / Muziekgames / Party Like the 70's
zoeken in:
0
geplaatst: 9 november 2018, 16:28 uur
106 Kool & the Gang - Jungle Boogie vs. Fela Kuti & The Africa '70 - Water No Get Enemy
0
geplaatst: 9 november 2018, 18:00 uur
0
geplaatst: 9 november 2018, 20:48 uur
PLAATS DE NIEUWE BATTLE EENS!
107 Redbone - The Witch Queen of New Orleans vs. The Rubettes - Juke Box Jive
0-0
107 Redbone - The Witch Queen of New Orleans vs. The Rubettes - Juke Box Jive
0-0
0
geplaatst: 10 november 2018, 01:20 uur
108 Ramones - Blitzkrieg Bop vs. Bar-Kays - Too Hot to Stop
0-1
Ramones is een favoriet nummertje, maar Bar-Kays meer party.
0-1
Ramones is een favoriet nummertje, maar Bar-Kays meer party.
0
geplaatst: 10 november 2018, 01:23 uur
1
geplaatst: 10 november 2018, 10:00 uur
jordidj1 schreef:
Gaat het goed?
Gaat het goed?
Hij maakt anders wel een punt. Het plaatsten van nieuwe battles gaat soms niet best. Kan best eens gebeuren dat het even lastig is, maar het komt wel vaak voor. Als de paar mensen die het wel doen ook stoppen zijn we klaar met het topic toch? Ik vind het een beetje een mentaliteit van niks ('doen anderen wel voor me'). Zie ik overal te vaak tegenwoordig. Ik snap zijn commentaar dus wel. Kleine moeite om het spel lekker door te laten gaan

0
geplaatst: 10 november 2018, 10:11 uur
Helemaal mee eens, kleine moeite om die nieuwe battles te plaatsen, maar het zijn altijd dezelfde die het doen.
0
geplaatst: 10 november 2018, 10:54 uur
Titmeister schreef:
Helemaal mee eens, kleine moeite om die nieuwe battles te plaatsen, maar het zijn altijd dezelfde die het doen.
Ach ik ben de laatste maanden bijna altijd mobiel op mume en plaats in diverse topics ook vaak een nieuwe battle (zeker als ik de laatste stemmer ben).
Maar mij maakt het niet uit als iemand geen nieuwe plaatst (misschien vinden sommige het lastig of zijn ze eigenlijk met iets anders bezig) , niet iets om mij druk over te maken.
* denotes required fields.