MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs Alfabet: W

zoeken in:
Komaan, hup Maiden, up the irons!

JoaMuse schreef:
(quote)
Nochtans duur War meer dan 2 minuten en is dat nummer niet bij iedereen bekend.

Goh. Luigi stemde ook al in twee minuten tegen Wild Eyes van Mariee Sioux terwijl dat nummer 9 minuten duurt. Ik probeer me er niet al te druk meer over te maken maar ik zou het wel jammer vinden als de tegenstanders niet worden beluisterd.

3-4

242. Wailing Wall – The Cure vs. Waiting For A Friend - The Rolling Stones

1-0

Ibeyi ?

Arrie schreef:
(quote)

Goh. Luigi stemde ook al in twee minuten tegen Wild Eyes van Mariee Sioux terwijl dat nummer 9 minuten duurt.

Het kan natuurlijk zijn dat er hier users zijn die meer liedjes kennen dan die in hun hier gepubliceerde album top tien staan, Nou hoort Luigi daar dan vast niet bij

Rudi S schreef:
(quote)

Het kan natuurlijk zijn dat er hier users zijn die meer liedjes kennen dan die in hun hier gepubliceerde album top tien, Nou hoort Luigi daar dan vast niet bij

Dat snap ik heus wel, maar bij Mariee Sioux leek me dat niet zo waarschijnlijk.

[quote]Arrie schreef:
(quote)

Als jij echt denkt dat iedereen alles eerst luistert voordat hij stemt....ik weet wel dat er nu geroepen wordt dat dit zo hoort maar ik verwacht gewoon dat er veel users bij het zien van eigen favorieten direct daar op stemmen.

Ik eet wel weer altijd uit de schijf van 5

Rudi S schreef:
(quote)

Als jij echt denkt dat iedereen alles eerst luistert voordat hij stemt....

Nee, de aanleiding van mijn bericht is juist dat ik dat niet denk. Zonde is dat.

Je kan de voor jou onbekende nummers natuurlijk ook van te voren luisteren. Ik heb bijvoorbeeld een hele playlist gemaakt met onbekende nummers. Soms luister ik ze nog ten tijde van de battle, maar net zo vaak niet. Als ik ze maar beluisterd (een kans gegeven) heb.

Edit.. EN uiteraard zitten er tracks tussen, waar ik na 20 sec. al wel weet dat t het niet gaat worden. Ga mezelf niet kwellen

Manfield schreef:
Edit.. EN uiteraard zitten er tracks tussen, waar ik na 20 sec. al wel weet dat t het niet gaat worden. Ga mezelf niet kwellen

Dat is nu juist het hele eieren eten op deze site. Het is verplicht elke seconde van elke song uit te luisteren. Je kan het namelijk niet maken tov de nominaties van anderen. En anders moet je je uitschrijven

243. Woman of the Ghetto - Marlene Shaw vs. Watch the Sunrise - Big Star

0-1

Tsja, wat mij betreft beluister je gewoon het hele nummer af ja. Maar er zijn geen officiele regels voor, en wie weet sta ik er ook volledig alleen in.

Ik ga met je mee Arrie. Ik ben ook iemand die netjes het hele nummer afluistert voor ik ga stemmen op een battle, zelfs al vind ik er niks aan. Dat voelt gewoon juister voor mij.

Voor mij voelt t niet juist. Het gevaar is er dat als ik bepaalde nummers zou afluisteren er een redelijke kans bestaat dat ik me zou ophangen

Arrie schreef:
Tsja, wat mij betreft beluister je gewoon het hele nummer af ja. Maar er zijn geen officiele regels voor, en wie weet sta ik er ook volledig alleen in.

Nou, er zijn er wel meer die er zo over denken.
Persoonlijk vind ik het ook de charme van het spel, en het forum, om nieuwe dingen te ontdekken.
Echter hou ik ook van een beetje vaart in de spelletjes dus ik stem ook wel eens zonder de ander helemaal gehoord te hebben.

Johnny Marr schreef:
Ik ga met je mee Arrie. Ik ben ook iemand die netjes het hele nummer afluistert voor ik ga stemmen op een battle, zelfs al vind ik er niks aan. Dat voelt gewoon juister voor mij.

Het probleem is dat ik dat ook gedaan heb en toen ik War - Maya’s Moving Castle afgeluisterd had was de battle alweer lang voorbij

Rudi S schreef:
(quote)

Het probleem is dat ik dat ook gedaan heb en toen ik War - Maya’s Moving Castle afgeluisterd had was de battle alweer lang voorbij

Dat overkomt mij ook wel eens inderdaad, is best vervelend maar aan de andere kant is het ook goed dat er een zekere vlotheid in het spel zit.

Ja maar het is wel krom dat je te laat bent ondat je een nummer af wil luisteren, en dat je dan te laat bent ten opzichte van mensen die daar de moeite niet voor nemen. Dat is het dubbele: de mensen die niet luisteren, hebben wel de meeste invloed.

Welke nummers meedoen is al lang en breed bekend. Je kunt ze makkelijk ver van te voren beluisteren...

luigifort schreef:
Welke nummers meedoen is al lang en breed bekend. Je kunt ze makkelijk ver van te voren beluisteren...

En heb je dat gedaan?

Niet vergeten te stemmen mensen!

1-4 nipt

244. Who's Got My Back? - Creed vs. Wish Fulfillment - Sonic Youth

0-1 goed voorbeeld

Gast
geplaatst: vandaag om 20:12 uur

geplaatst: vandaag om 20:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.