MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs Alfabet: W

zoeken in:
Arrie is gewoon een blokkeerFries

/report

Je kan te ver gaan met je persoonlijke aanvallen, Luigi.

Het is geen persoonlijke aanval, maar als grap bedoeld. Jammer dat je het zo opvat. Het is gewoon naar aanleiding van de actualiteit, politiek etc.

luigifort schreef:
Het is geen persoonlijke aanval, maar als grap bedoeld. Jammer dat je het zo opvat. Het is gewoon naar aanleiding van de actualiteit...

Mijn reactie was ook niet serieus ? Mij een beetje een Fries noemen, kan echt niet hoor. Had er een smilie bij moeten zetten haha.

Smiley had geholpen ja

Niets mis met Friezen

Força Frisia

Ik ben voor een kwart Fries maar dat is niet mijn favoriete kant van de familie ?

Hoor je dat Jordi, van je kwartbroer moet je t hebben

249. Walk This Way - Run D.M.C / Aerosmith vs. Waiting For That Day – George Michael

Vorige, wtf. Wolf Like Me is een meesterwerk. Hebben jullie wel goed geluisterd? En volledig?

Ja ik was bezig, maar de battle was al voorbij, anders had ik je kunnen steunen

Johnny Marr schreef:
Vorige, wtf. Wolf Like Me is een meesterwerk. Hebben jullie wel goed geluisterd? En volledig?

Ja. Heb jij We're Set Up beluisterd?

Arrie schreef:
(quote)

Ja. Heb jij We're Set Up beluisterd?

Jup. Im Up Set. Maar serieus, matig nummer toch, zeker vergeleken met Wolf Like Me?

250. White Wedding - Billy Idol vs. Walk Like An Egyptian – The Bangles

0-1

2-4
251. We Will Reign - The Last Internationale vs. Willing And Able - Prince & The New Power Generation

Gast
geplaatst: vandaag om 23:24 uur

geplaatst: vandaag om 23:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.