menu

Muziek / Muziekgames / Maak kennis met Metal anno 2019

zoeken in:
avatar van aslan
aslan (crew)
Dit zou zoveel beter zijn in het Duits.

6




avatar van Don Cappuccino
03/11: Blood Incantation - Inner Paths (to Outer Space) (Don Cappuccino / 5 / 7,30)
05/11: Die Krupps - Welcome to the Blackout (Dieter / 8 / 6,19)
07/11: Voyager - Brightstar (Don Cappuccino)



avatar van Dieter
Wilde er eergisteren ook ééntje van Voyager ingooien, maar vreesde veel weerstand van de metalheads hier... Van mij mag ie hoor! Goed nummer, goed album, goeie band. Vorige plaat ook heel fijn.

8,5

avatar van Don Cappuccino
Ik vind dit een heerlijke track (en plaat!). Voyager heb ik ontdekt in het Maak Kennis met Metal-topic van 2017 met de track Ghost Mile en sindsdien luister ik veel naar Voyager. De band weet een fantastische balans te leggen tussen jaren '80 pop (vooral Tears For Fears en Duran Duran) en moderne progressieve metal.

8,5

Arbeidsdeskundige
8

avatar van aslan
aslan (crew)
7,5

avatar van Interlude
Dieter schreef:
Wilde er eergisteren ook ééntje van Voyager ingooien, maar vreesde veel weerstand van de metalheads hier...


Heheh, weerstand vind ik een groot woord... maar hier maak je mij niet echt gelukkig mee.
Ik hoor zeker dat het kwalitatief goed is, dus een dikke 7 krijgen ze van mij wel.

7


avatar van The_CrY
8

Altijd lekker, Voyager!

avatar van Don Cappuccino
03/11: Blood Incantation - Inner Paths (to Outer Space) (Don Cappuccino / 5 / 7,30)
05/11: Die Krupps - Welcome to the Blackout (Dieter / 8 / 6,19)
07/11: Voyager - Brightstar (Don Cappuccino / 7 / 7,76)
10/11: Wilderun - Far from Where Dreams Unfurl (Don Cappuccino)



avatar van Don Cappuccino
Dit was echt compleet anders dan ik had verwacht. Ik had deze track geplaatst omdat deze plaat lovende kritieken krijgt en veel wordt vergeleken met oude Opeth. Op basis van dit nummer snap ik dat niet helemaal, ik hoor vrij melodramatische en bombastische symfonische metal. Het doet me meer denken aan een band als Ne Obliviscaris (die ik erg goed vind), maar dan ''over the top''. Niet echt mijn ding, wel erg goed uitgevoerd. Misschien toch de hele plaat maar eens een kans geven.

6,5

avatar van Dieter
Niet slecht idd, maar ook niet helemaal mijn ding.

7

avatar van The_CrY
Beetje Serenity maar dan uitgesmeerd over 8 minuten. Hallelujah symfometal. Misschien meer overlap met moderne Opeth?

6

avatar van Interlude
Ondanks dat het ook totaal niet mijn ding is, vond ik het niet heel vervelend om naar te luisteren.

6,8

avatar van aslan
aslan (crew)
6,7

Arbeidsdeskundige
7,5

avatar van Interlude
03/11: Blood Incantation - Inner Paths (to Outer Space) (Don Cappuccino / 5 / 7,30)
05/11: Die Krupps - Welcome to the Blackout (Dieter / 8 / 6,19)
07/11: Voyager - Brightstar (Don Cappuccino / 7 / 7,76)
10/11: Wilderun - Far from Where Dreams Unfurl (Don Cappuccino / 6 / 6,75)
13/11: Wolfbrigade - Fire Untamed (Interlude //)





Arbeidsdeskundige
6,5

avatar van odi
odi
6,5

avatar van Interlude
Voor mij een van de verassingen van het jaar en gaat ook zeker hoog in m'n jaarlijstje eindigen.

8,5



avatar van Dieter


03/11: Blood Incantation - Inner Paths (to Outer Space) (Don Cappuccino / 5 / 7,30)
05/11: Die Krupps - Welcome to the Blackout (Dieter / 8 / 6,19)
07/11: Voyager - Brightstar (Don Cappuccino / 7 / 7,76)
10/11: Wilderun - Far from Where Dreams Unfurl (Don Cappuccino / 6 / 6,75)
13/11: Wolfbrigade - Fire Untamed (Interlude / 7 / 6,97)
15/11: Hanging Garden - Into that Good Night (Dieter //)

Arbeidsdeskundige
6,5

Gast
geplaatst: vandaag om 12:21 uur

geplaatst: vandaag om 12:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.