Muziek / Muziekgames / Maak kennis met Metal anno 2019
zoeken in:
0
geplaatst: 7 november 2019, 18:20 uur
03/11: Blood Incantation - Inner Paths (to Outer Space) (Don Cappuccino / 5 / 7,30)
05/11: Die Krupps - Welcome to the Blackout (Dieter / 8 / 6,19)
07/11: Voyager - Brightstar (Don Cappuccino)
05/11: Die Krupps - Welcome to the Blackout (Dieter / 8 / 6,19)
07/11: Voyager - Brightstar (Don Cappuccino)
0
geplaatst: 7 november 2019, 18:25 uur
Wilde er eergisteren ook ééntje van Voyager ingooien, maar vreesde veel weerstand van de metalheads hier... Van mij mag ie hoor! Goed nummer, goed album, goeie band. Vorige plaat ook heel fijn.
8,5
8,5
0
geplaatst: 7 november 2019, 18:57 uur
Ik vind dit een heerlijke track (en plaat!). Voyager heb ik ontdekt in het Maak Kennis met Metal-topic van 2017 met de track Ghost Mile en sindsdien luister ik veel naar Voyager. De band weet een fantastische balans te leggen tussen jaren '80 pop (vooral Tears For Fears en Duran Duran) en moderne progressieve metal.
8,5
8,5
0
geplaatst: 8 november 2019, 17:17 uur
Dieter schreef:
Wilde er eergisteren ook ééntje van Voyager ingooien, maar vreesde veel weerstand van de metalheads hier...
Wilde er eergisteren ook ééntje van Voyager ingooien, maar vreesde veel weerstand van de metalheads hier...
Heheh, weerstand vind ik een groot woord... maar hier maak je mij niet echt gelukkig mee.
Ik hoor zeker dat het kwalitatief goed is, dus een dikke 7 krijgen ze van mij wel.
7
0
geplaatst: 10 november 2019, 18:42 uur
03/11: Blood Incantation - Inner Paths (to Outer Space) (Don Cappuccino / 5 / 7,30)
05/11: Die Krupps - Welcome to the Blackout (Dieter / 8 / 6,19)
07/11: Voyager - Brightstar (Don Cappuccino / 7 / 7,76)
10/11: Wilderun - Far from Where Dreams Unfurl (Don Cappuccino)
05/11: Die Krupps - Welcome to the Blackout (Dieter / 8 / 6,19)
07/11: Voyager - Brightstar (Don Cappuccino / 7 / 7,76)
10/11: Wilderun - Far from Where Dreams Unfurl (Don Cappuccino)
0
geplaatst: 10 november 2019, 19:56 uur
Dit was echt compleet anders dan ik had verwacht. Ik had deze track geplaatst omdat deze plaat lovende kritieken krijgt en veel wordt vergeleken met oude Opeth. Op basis van dit nummer snap ik dat niet helemaal, ik hoor vrij melodramatische en bombastische symfonische metal. Het doet me meer denken aan een band als Ne Obliviscaris (die ik erg goed vind), maar dan ''over the top''. Niet echt mijn ding, wel erg goed uitgevoerd. Misschien toch de hele plaat maar eens een kans geven.
6,5
6,5
0
geplaatst: 11 november 2019, 11:21 uur
Beetje Serenity maar dan uitgesmeerd over 8 minuten. Hallelujah symfometal. Misschien meer overlap met moderne Opeth?
6
6
0
geplaatst: 11 november 2019, 12:55 uur
Ondanks dat het ook totaal niet mijn ding is, vond ik het niet heel vervelend om naar te luisteren.
6,8
6,8
0
geplaatst: 13 november 2019, 12:28 uur
03/11: Blood Incantation - Inner Paths (to Outer Space) (Don Cappuccino / 5 / 7,30)
05/11: Die Krupps - Welcome to the Blackout (Dieter / 8 / 6,19)
07/11: Voyager - Brightstar (Don Cappuccino / 7 / 7,76)
10/11: Wilderun - Far from Where Dreams Unfurl (Don Cappuccino / 6 / 6,75)
13/11: Wolfbrigade - Fire Untamed (Interlude //)
05/11: Die Krupps - Welcome to the Blackout (Dieter / 8 / 6,19)
07/11: Voyager - Brightstar (Don Cappuccino / 7 / 7,76)
10/11: Wilderun - Far from Where Dreams Unfurl (Don Cappuccino / 6 / 6,75)
13/11: Wolfbrigade - Fire Untamed (Interlude //)
0
geplaatst: 14 november 2019, 07:39 uur
Voor mij een van de verassingen van het jaar en gaat ook zeker hoog in m'n jaarlijstje eindigen.
8,5
8,5
0
geplaatst: 15 november 2019, 16:34 uur
03/11: Blood Incantation - Inner Paths (to Outer Space) (Don Cappuccino / 5 / 7,30)
05/11: Die Krupps - Welcome to the Blackout (Dieter / 8 / 6,19)
07/11: Voyager - Brightstar (Don Cappuccino / 7 / 7,76)
10/11: Wilderun - Far from Where Dreams Unfurl (Don Cappuccino / 6 / 6,75)
13/11: Wolfbrigade - Fire Untamed (Interlude / 7 / 6,97)
15/11: Hanging Garden - Into that Good Night (Dieter //)
* denotes required fields.