MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De eeuwig voortdurende MuMeMuziekquiz #3

zoeken in:
Whitney Houston

Robert Plant

Sam Cooke

Marvin Gaye

Jimmy Sommerville

Arrie schreef:
Hmm, in dat lijstje zal Ariana Grande dan niet staan. Die heeft wel een belachelijk groot bereik, weet ik toevallig.
Die staat er inderdaad niet bij, maar met krap vier octaven zou zij ook niet bij de top tien in de buurt komen.

Ik weet niet of ze in die top 100 staat, maar met Lovin' You moet Minnie Riperton het anders ook wel gehaald hebben...

Kramer schreef:
(quote)
Die staat er inderdaad niet bij, maar met krap vier octaven zou zij ook niet bij de top tien in de buurt komen.

Oooh dan wist ik het toevallig verkeerd. Het valt wel mee dus. Niet onaardig, maar dat kan een stuk indrukwekkender.

Annie Lennox

Sinead o'connor

Morten Harket

Michael Jackson

Prince wellicht ook wel

Salvadore schreef:
Annie Lennox
Staat er zeker in, maar Bob Dylan staat nog hoger

Kramer schreef:
(quote)
Staat er zeker in, maar Bob Dylan staat nog hoger

Titmeister schreef:
Michael Jackson
Valt toch vies tegen - die kon niet zo laag. Moet onder meer Tom Waits en Bruce Springsteen boven zich dulden.

Kramer schreef:
(quote)
Valt toch vies tegen - die kon niet zo laag. Moet onder meer Tom Waits en Bruce Springsteen boven zich dulden.

Nu je het zegt kan ik me ook niet direct een laag nummer van hem voor de geest halen...

Aretha Franklin

Stevie Wonder

Matt Berninger

Dat maakt het wel een interessante vraag: bereik is niet iets waar ik vaak over nadenk bij vocalisten. Nu probeer ik me dus voor de geest te halen wie zowel laag als hoog zingt.

Nina Simone

Ian Gillan

Axl Rose

Een tussenstandje, inclusief posities:

1. Axl Rose (Salvadore)
2. Mariah Carey (Titmeister)
3. Prince (Titmeister)
4.
5.
6. Marvin Gaye (Arrie)
7.
8.
9.
10.

Die wint het maar net van Johnny Cash.

Ha nummer 1 nog wel...

Bruce Dickinson?

Die schreeuwer van acdc?

Gast
geplaatst: vandaag om 18:16 uur

geplaatst: vandaag om 18:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.