Muziek / Muziekgames / De eeuwig voortdurende MuMeMuziekquiz #3
zoeken in:
0
geplaatst: 17 januari 2019, 22:34 uur
motel matches schreef:
Die kwam vreemd genoeg niet hoger dan nr 28 terwijl het hier de grootste hit van het jaar was. Gekke jongens die Britten zou Obelix zeggen.
(quote)
Die kwam vreemd genoeg niet hoger dan nr 28 terwijl het hier de grootste hit van het jaar was. Gekke jongens die Britten zou Obelix zeggen.
Tsja, zijn zij gek of zijn wij gek?

0
geplaatst: 17 januari 2019, 22:35 uur
Arrie schreef:
Technisch gezien klopt die van Marco en Lucie toch ook, ondanks dat het een duet met een Nederlander is?
Lucie is Brits en het betreffende nummer stond in NL op 1 en heeft in Engeland niet gechart (goh...).
Technisch gezien klopt die van Marco en Lucie toch ook, ondanks dat het een duet met een Nederlander is?
Lucie is Brits en het betreffende nummer stond in NL op 1 en heeft in Engeland niet gechart (goh...).
Marco was de hoofdartiest maar de jury heeft na een felle dicussie besloten je een half punt toe te kennen
0
geplaatst: 17 januari 2019, 22:37 uur
0
geplaatst: 17 januari 2019, 22:40 uur
0
geplaatst: 17 januari 2019, 22:42 uur
De laatse vind ik zelf ook nogal verrasend omdat het nou niet een artiest is die gebrek aan succes heeft in de UK
0
geplaatst: 17 januari 2019, 22:43 uur
ranboy schreef:
Wilde gok: Just say yes van Snow Patrol?
haalde plaats 15Wilde gok: Just say yes van Snow Patrol?
1
geplaatst: 17 januari 2019, 22:46 uur
Kramer schreef:
Of eentje van Adele?
Of eentje van Adele?
Ze had hier op een gegeven moment drie nummer 1-hits achter elkaar. Rolling in the Deep was daar ongetwijfeld ook nr. 1, Someone Like You verwacht ik ook wel top 10, maar kan best dat Set Fire to the Rain het daar wat minder deed.
0
geplaatst: 17 januari 2019, 22:46 uur
En ik typ er nog wel een heel verhaal bij. Je denkt te lang na 

0
geplaatst: 17 januari 2019, 22:50 uur
0
geplaatst: 17 januari 2019, 22:50 uur
0
geplaatst: 17 januari 2019, 22:51 uur
Ik heb er geen paraat, maar verzin er met plezier één. Maar de winnaar gaat natuurlijk voor.
0
geplaatst: 17 januari 2019, 23:10 uur
Daar was ik weer.
De mij onbekende website concerthotels.com heeft een paar jaar geleden een leuk lijstje samengesteld, namelijk van bekende zangers en zangeressen, gerangschikt naar vocaal bereik. Ze hebben zich gebaseerd op de hoogste en laagste gezongen noten binnen het opgenomen oeuvre van vocalisten die in de Rolling Stone's 100 Greatest Singers of All Time staan. De namen zullen jullie dus wel bekend voorkomen.
Het zal sommigen verbazen dat Freddie Mercury met bijna vijf octaven slechts op nummer 11 staat. De vraag is: welke tien artiesten moet Freddie qua vocaal bereik boven zich dulden?
De mij onbekende website concerthotels.com heeft een paar jaar geleden een leuk lijstje samengesteld, namelijk van bekende zangers en zangeressen, gerangschikt naar vocaal bereik. Ze hebben zich gebaseerd op de hoogste en laagste gezongen noten binnen het opgenomen oeuvre van vocalisten die in de Rolling Stone's 100 Greatest Singers of All Time staan. De namen zullen jullie dus wel bekend voorkomen.
Het zal sommigen verbazen dat Freddie Mercury met bijna vijf octaven slechts op nummer 11 staat. De vraag is: welke tien artiesten moet Freddie qua vocaal bereik boven zich dulden?
0
geplaatst: 17 januari 2019, 23:11 uur
Hmm, in dat lijstje zal Ariana Grande dan niet staan. Die heeft wel een belachelijk groot bereik, weet ik toevallig. 

* denotes required fields.