Muziek / Muziekgames / De eeuwig voortdurende MuMeMuziekquiz #3
zoeken in:
1
geplaatst: 28 september 2023, 22:13 uur
Titmeister is blijkbaar een echte AI-expert, want dat is helemaal goed!
0
geplaatst: 28 september 2023, 22:26 uur
Ik heb net alles bij elkaar gezet zonder Titmeister of het antwoord gezien te hebben, en het was helemaal hetzelfde...
Jammer dus dat het antwoord al zo snel gegevens is.
Jammer dus dat het antwoord al zo snel gegevens is.
1
geplaatst: 29 september 2023, 00:32 uur
Maar ook door jou goed gedaan! Op Facebook wist men het niet op te lossen,
0
geplaatst: 29 september 2023, 06:53 uur
Haha kennelijk kan ik de artificiële gedachtegang goed volgen
al vond ik de meeste behoorlijk voor de hand liggen.
0
geplaatst: 1 oktober 2023, 20:29 uur
Ik heb de vraag even door ChatGPT gegooid, maar die kon het juiste antwoord zelf niet geven.
0
geplaatst: 3 december 2023, 16:04 uur
Deze week is in de Billboard Hot 100 het record gebroken van langste hit, met 12 minuten en 20 seconden. Om welk nummer van wie gaat het? En welke andere vier nummers staan in de top 5 van langste hits aan de andere kant van de oceaan?
Enkel 5 lijkt mij niet te raden, de rest wel. Maar wie weet...
Enkel 5 lijkt mij niet te raden, de rest wel. Maar wie weet...

1
geplaatst: 3 december 2023, 16:29 uur
Ik heb dat nieuwsbericht wel gelezen, maar helaas, niet onthouden wie en wat het was... (misschien schiet het me nog te binnen).
Had Taylor Swift niet vrij recent een hit met een nieuwe (Taylors) versie van een song die meer dan 10 minuten duurde? Titel moet ik schuldig blijven.
Had Taylor Swift niet vrij recent een hit met een nieuwe (Taylors) versie van een song die meer dan 10 minuten duurde? Titel moet ik schuldig blijven.
1
geplaatst: 3 december 2023, 16:35 uur
ranboy schreef:
Ik heb dat nieuwsbericht wel gelezen, maar helaas, niet onthouden wie en wat het was... (misschien schiet het me nog te binnen).
All Too Well
0
geplaatst: 3 december 2023, 16:39 uur

1. (12:20)
2. (10:21)
3. Taylor Swift - All Too Well (Taylor's Version (10:13)
4. (09:57)
5. (09:30)
0
geplaatst: 3 december 2023, 17:18 uur
Guns 'N' Roses - November Rain en Don McLean - American Pie staan sowieso ook in die top 5! En oh ja I'd Do Anything For Love van Meat Loaf misschien ook?
Dat nieuwe recordje van langste hit heb ik helemaal gemist, toch even opzoeken want ik ben te nieuwsgierig om te wachten tot iemand 'm raad
Dat nieuwe recordje van langste hit heb ik helemaal gemist, toch even opzoeken want ik ben te nieuwsgierig om te wachten tot iemand 'm raad

0
geplaatst: 3 december 2023, 17:58 uur
ArthurDZ schreef:
Guns 'N' Roses - November Rain en Don McLean - American Pie staan sowieso ook in die top 5! En oh ja I'd Do Anything For Love van Meat Loaf misschien ook?
Eerste twee allebei onder de 9 minuten, die van Meat Loaf is alleen in de albumversie lang genoeg en dat telt niet.
0
geplaatst: 3 december 2023, 18:18 uur
André 3000 met de geniale titel: I Swear, I Really Wanted to Make a 'Rap' Album But This Is Literally the Way the Wind Blew Me This Time
En is Venice Bitch van Lana ook een hit geweest?
En is Venice Bitch van Lana ook een hit geweest?
0
geplaatst: 3 december 2023, 18:25 uur
catdog schreef:
André 3000 met de geniale titel: I Swear, I Really Wanted to Make a 'Rap' Album But This Is Literally the Way the Wind Blew Me This Time
O ja, dat is hem!!
0
geplaatst: 3 december 2023, 18:38 uur
Nr. 4 is op MuMe zeer bekend, en de artiest is een grootheid.
Nr. 5 denk ik niet dat iemand gaat raden, ik kende het nummer niet. Gaat om een Amerikaanse singer-songerwriter die in '74 een klein hitje in NL en een nummer 1-hit in de VS scoorde. De nummer 1-hit in de VS werd bij ons pas bekender in een jaren '90 cover.
Het gezochte nummer was een hit in '76 en is een liveversie van een nummer van zijn debuutalbum uit '72 (toen ook al meer dan 8 minuten).
Nr. 5 denk ik niet dat iemand gaat raden, ik kende het nummer niet. Gaat om een Amerikaanse singer-songerwriter die in '74 een klein hitje in NL en een nummer 1-hit in de VS scoorde. De nummer 1-hit in de VS werd bij ons pas bekender in een jaren '90 cover.
Het gezochte nummer was een hit in '76 en is een liveversie van een nummer van zijn debuutalbum uit '72 (toen ook al meer dan 8 minuten).
1
geplaatst: 3 december 2023, 18:39 uur
Helaas niet, maar in ieder geval hulde voor de correcte titel van Andre 3000.
0
geplaatst: 3 december 2023, 18:47 uur
Arrie schreef:
Klinkt als Do You Feel Like We Do van Peter Frampton, maar da's volgens mij een Brit.
0
geplaatst: 3 december 2023, 18:54 uur
Goede gok!
Maar de gezochte artiest was wel echt Amerikaans, van een minder groot kaliber dan Frampton en wordt vooral herinnerd door één liedje (hier dus een hit in een jaren '90 cover).
Maar de gezochte artiest was wel echt Amerikaans, van een minder groot kaliber dan Frampton en wordt vooral herinnerd door één liedje (hier dus een hit in een jaren '90 cover).
0
geplaatst: 3 december 2023, 18:56 uur
En dat ene liedje werd hier geen hit? Hij had hier dus een andere hit?
0
geplaatst: 3 december 2023, 19:01 uur
Klopt. Maar die is wat meer vergeten. Al zou ranboy hem vast zo invullen bij een popquiz. 

0
geplaatst: 3 december 2023, 19:19 uur
Arrie schreef:
Klopt. Maar die is wat meer vergeten. Al zou ranboy hem vast zo invullen bij een popquiz.
Sterker nog, dan zou ie erbij vertellen dat het een nummer 1-hit is geweest in zijn lijst.
0
geplaatst: 3 december 2023, 19:24 uur
Simon77 schreef:
Ik heb wel een vermoeden over de artiest dan
Is het Harry Chapin van the Morning DJ W.O.L.D. en Ugly Kid Joe's Cats in the Cradle? Dit zijn ook de enige nummers die ik van hem ken Ik heb wel een vermoeden over de artiest dan

1
geplaatst: 3 december 2023, 19:34 uur
Simon77 schreef:
(quote)
Is het Harry Chapin van the Morning DJ W.O.L.D. en Ugly Kid Joe's Cats in the Cradle? Dit zijn ook de enige nummers die ik van hem ken
Dat is hem!
Ik zal hem de rest van de avond nog open laten staan, wellicht weet iemand nog zijn nummer van bijna 10 minuten.
* denotes required fields.