MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Commerciële K.O. jaren: 1965

zoeken in:

4-2

Die verschillende versies bij elkaar gegooid vind ik ook heel onhandig voor een KO. De vrome broeders winnen heel makkelijk in deze battle, Trea juist niet. Tsja...

Arrie schreef:
4-2

Die verschillende versies bij elkaar gegooid vind ik ook heel onhandig voor een KO. De vrome broeders winnen heel makkelijk in deze battle, Trea juist niet. Tsja...

Je kiest voor jezelf toch de mooiste versie tegenover de ander,we zitten nu in de 60's en vanaf de eerste Top 40 1965 was dat nu eenmaal gebruikelijk ,ik vind zo'n zelfde opstelling wel de juiste
Alleen een zgn supersingle met opgetelde A/B side krijgt in een KO al gauw een streepje voor, oké dat is dan mss minder handig

johannesA
4-3

5-4

50. Eight days a week / Baby's in black - the Beatles Vs. Het spel kaarten - Cowboy Gerard & de Rodeo Riders

0-1

Het spel kaarten deed t.o.v Eight Days A Week niet onder voor een dikkeTop40 hit

Sterke tekst (vertaling)
1-3

2-3

5-3

51. Say you're my girl - Roy Orbison Vs. Melancholie - Bambis / Rocco Granata / Peppino di Capri

1-0

2-1 vind Melancholie best wel een mooi liedje eigenlijk!

3-1

4-1

5-1

52. Heartfull of soul - Yardbirds Vs. Set me free - the Kinks

1-0

3-0

Beiden Top !
Ga toch voor Heartfull of Soul
5-1

53. We've gotta get out of this place - Animals Vs. Can i get it from you - Dave Berry
1-0

Gast
geplaatst: vandaag om 07:44 uur

geplaatst: vandaag om 07:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.