MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Commerciële K.O. jaren: 1965

zoeken in:

2x Byrds en eigg ook 2x Dylan...2 favoriete artiesten van me en dus ook moeilijk kiezen

2-1

johannesA
5-2

6. The Beatles - Help! Vs. The Animals - It's My Life

Beetje laat, maar valt me nu pas op dat we met nul Beach Boys nummers gestart zijn. Had niet verwacht dat ze in een van topjaren toch niet populair genoeg zijn om hier mee te mogen doen.

Do You Wanna Dance?, Help Me, Rhonda, California Girls en Barbara Ann zijn toch echt allemaal uit 1965

GrafGantz schreef:
Beetje laat, maar valt me nu pas op dat we met nul Beach Boys nummers gestart zijn. Had niet verwacht dat ze in een van topjaren toch niet populair genoeg zijn om hier mee te mogen doen.

Do You Wanna Dance?, Help Me, Rhonda, California Girls en Barbara Ann zijn toch echt allemaal uit 1965

Zaten niet bij de 128 grootste hits van dat jaar, dat verklaart het

laxus11 schreef:
(quote)

Zaten niet bij de 128 grootste hits van dat jaar, dat verklaart het

Ja, dat begrijp ik. Was geen kritiek naar jou toe, meer verbazing dat ze met geen enkel nummer bij de grootste 128 hits zaten.

GrafGantz schreef:
(quote)

Ja, dat begrijp ik. Was geen kritiek naar jou toe, meer verbazing dat ze met geen enkel nummer bij de grootste 128 hits zaten.

Vond ik ook vreemd idd

7. The McCoys - Hang on Sloopy Vs. The Righteous Brothers - You've Lost That Lovin' Feeling

0-1

0-6

8. The Fortunes - You've Got Your Troubles Vs. Chris Andrews - Yesterday Man

1-0

Gast
geplaatst: vandaag om 21:51 uur

geplaatst: vandaag om 21:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.