Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (per jaar)
zoeken in:
0
geplaatst: 19 oktober 2021, 14:38 uur
Ik heb vier albums van Eldritch, maar deze niet: op basis van dit nummer voel ik me weinig getriggerd om die nog op te snorren.
27. Zero Hour - The Subterranean vs. Neurosis - The Tide
Ik had Zero Hour ook willen nomineren - naast Threshold zo'n beetje mijn favo progmetalband in die tijd, vooral vanwege de Psychotic Waltz-overeenkomsten - maar dan natuurlijk een veul langer nummer dan dit kortje.
Maar ja, opboksen tegen Neurosis.... alhoewel, aangezien die band toch gaat winnen: 1-0
27. Zero Hour - The Subterranean vs. Neurosis - The Tide
Ik had Zero Hour ook willen nomineren - naast Threshold zo'n beetje mijn favo progmetalband in die tijd, vooral vanwege de Psychotic Waltz-overeenkomsten - maar dan natuurlijk een veul langer nummer dan dit kortje.
Maar ja, opboksen tegen Neurosis.... alhoewel, aangezien die band toch gaat winnen: 1-0
0
geplaatst: 19 oktober 2021, 15:38 uur
Met al die zever hier ertussen ben ik het overzicht soms kwijt.
1
geplaatst: 19 oktober 2021, 16:12 uur
Nógmaals een clevere, maar toch wat doorzichtige poging.

Tussenstand is dus, verrassend genoeg, 4-4.
0
Mssr Renard
geplaatst: 19 oktober 2021, 16:50 uur
0-1
De eerste stoner-nominatie vs een veel te lang durend industrial epos met de saaiste drums die ik kan bedenken.
In een ver verleden had ik nog eens een heuse stoner-battle georganiseerd hier op de site (minstens 10 jaar geleden of meer).
De eerste stoner-nominatie vs een veel te lang durend industrial epos met de saaiste drums die ik kan bedenken.
In een ver verleden had ik nog eens een heuse stoner-battle georganiseerd hier op de site (minstens 10 jaar geleden of meer).
0
geplaatst: 19 oktober 2021, 18:05 uur
3-4
Godflesh is een taaie brok, maar eens ik er doorheen raak, loont het zeker de moeite. Die van Karma to Burn vind ik een beetje slapjes, eerlijk gezegd.
Godflesh is een taaie brok, maar eens ik er doorheen raak, loont het zeker de moeite. Die van Karma to Burn vind ik een beetje slapjes, eerlijk gezegd.
0
geplaatst: 19 oktober 2021, 19:17 uur
0
geplaatst: 19 oktober 2021, 19:31 uur
0-1
Mooi sferisch Agallochnummer met de bekende diepe zang op een gedicht van Yeats.
Mooi sferisch Agallochnummer met de bekende diepe zang op een gedicht van Yeats.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.