MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (per jaar)

zoeken in:

DjFrankie (moderator)
4-1

Ik heb die Andromeda cd hier ergens liggen en ik zie in mijn archiefgegevens dat ik die op 18 november 2005 op een platenbeurs heb gekocht, maar ik kan me niet heugen dat ik 'em ooit gedraaid heb. |
Bijzonder fraaie, afwisselende en avontuurlijke (keyboardrijke) instrumentale passages. Daarom des te jammer dat die passages een paar keer worden onderbroken door iemand die doet alsof hij een zanger is. Maar dank voor degene die 'em nomineerde dat ik 16 jaar na dato weet dat het zeker geen miskoop is geweest.

5-1

24. Madder Mortem - Breaker of Worlds vs. Iced Earth - Jack

Jaja, daar is ze dan eindelijk, bij de meeste van jullie wellicht een grote onbekende. De beste en meest authentiek klinkende (metal)zangeres van de 21e eeuw. Sorry Jon, but ladies first.

1-0

EvilDrSmith schreef:
Daarom des te jammer dat die passages een paar keer worden onderbroken door iemand die doet alsof hij een zanger is.

Exact mijn gedacht! Puik op instrumentaal vlak, maar de zang vond ik erg matig.

2-0 voor Madder Mortem ondertussen.

Ook hier is de keus voor MM

3-0

DjFrankie (moderator)
5-2

Mssr Renard
Ik las per ongeluk Intwine.

Fijne klapper van Rammstein.

1-2

Destijds Entwine links laten liggen, ik weet niet meer precies waarom. Er staat me iets bij dat het werd vergeleken met HIM, en dat zou reden genoeg geweest zijn, maar nu ik dit luister valt dat reuze mee. Best sfeervol en aangenaam. Maar ja, wat AOVV al zegt: fijne klapper. Meesterlijke klapper zelfs.

3-4

Mssr Renard
1-1

1-3

DjFrankie (moderator)
1-5

Deze uitslag zag je van verre aankomen: 1-5. Oh, 1-6 inmiddels al, bijna niet bij te houden.

Mssr Renard
Eldritch heeft nooit een deuk in een pakje metal kunnen slaan. Welke stijl ze ook probeerden. Mijn medelijdenspuntje zal ook nauwelijks een pleister op de wonde kunnen zijn. Terecht dat ze verliezen, maar anderszijds heeft wel een ieder nu tenminste Eldritch eens kunnen horen. Tip: de eerste twee platen zijn nog best leuk.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:42 uur

geplaatst: vandaag om 17:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.