menu

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (per jaar)

zoeken in:

avatar van Dieter
3-3 alweer zo’n fijne ‘te lang niet gehoorde’ plaat!
Met Powerslave heb ik een haat/liefde verhouding.

avatar van gigage
Met de song of de plaat? Ik vind de song ook niet van begin tot eind even sterk. Het album wel eigenlijk.


Arbeidsdeskundige
3-5


Arbeidsdeskundige
0-1

Wrathchild1
1-1

avatar van aslan
aslan (crew)
2-1


avatar van Dieter
gigage schreef:
Met de song of de plaat? Ik vind de song ook niet van begin tot eind even sterk. Het album wel eigenlijk.

Ik bedoel uiteraard de song!

avatar van gigage
De gitarist van Q5 is de uitvinder van onder zijn eigen naam geproduceerde Floyd Rose Tremelo systeem waar de snaren in vastgezet kunnen worden op de body van de gitaar. Leuk plaatje dat Steel the Light.






Wrathchild1
3-0

avatar van Dieter
4-0 uiteraard, maar niets mis met Picture. Heb de LP nog ergens op zolder liggen.

avatar van B.Robertson
5-0 Vorig jaar nog een uitstekend optreden van Picture gezien, song kan echter niet op tegen de geijkte klassieker van Motörhead. Lemmy presenteerde toen een geheel nieuwe line-up en kwam er mee weg.


Arbeidsdeskundige
1-0



avatar van gigage
Geweldige track van onze Belgische vrienden. Nog nooit van gehoord, eigenlijk.

2-2




avatar van B.Robertson
3-5 Goed nummer van Venom, Ostrogoth verdient het echter om verder te komen


Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:13 uur

geplaatst: vandaag om 10:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.