Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (per jaar)
zoeken in:
0
geplaatst: 3 maart 2020, 11:53 uur
0
geplaatst: 3 maart 2020, 14:03 uur
1-0
Iron Maiden gaat met mijn punt aan de haal.
Op de sound van Kvelertak is, wat mij betreft, niets aan te merken enkel de zang vind ik niks.
Iron Maiden gaat met mijn punt aan de haal.
Op de sound van Kvelertak is, wat mij betreft, niets aan te merken enkel de zang vind ik niks.
0
geplaatst: 3 maart 2020, 16:08 uur
4-0
Niet het beste wat ze gemaakt hebben, maar het blijft wel Maiden...
Niet het beste wat ze gemaakt hebben, maar het blijft wel Maiden...
0
geplaatst: 3 maart 2020, 17:33 uur
5-0
Het kortste nummer sinds Aces High? van mij mochten ze meer van zulks maken. De tegenpartij is samen met Sodom de 2e inzending tot nu toe die kansloos ten onder gaat. Heb iig. nu nog Maiden uit de latere periode opstaan. - (Can I Play with Madness is o.m. korter, maar bij mij schept The Alchemist een Powerslave gevoel).
Het kortste nummer sinds Aces High? van mij mochten ze meer van zulks maken. De tegenpartij is samen met Sodom de 2e inzending tot nu toe die kansloos ten onder gaat. Heb iig. nu nog Maiden uit de latere periode opstaan. - (Can I Play with Madness is o.m. korter, maar bij mij schept The Alchemist een Powerslave gevoel).
0
geplaatst: 3 maart 2020, 17:35 uur
0
geplaatst: 3 maart 2020, 19:35 uur
2-1
Gallowbraid, beetje uit de Alcest, Agalloch stal, lijkt mij.
Best wel een sterk nummer, vind ik.
Gallowbraid, beetje uit de Alcest, Agalloch stal, lijkt mij.
Best wel een sterk nummer, vind ik.
1
geplaatst: 3 maart 2020, 22:20 uur
0
geplaatst: 3 maart 2020, 23:31 uur
3-0
Deze battle vind ik wel een enorme tegenstelling in zich hebben.
Anathema als ongetwijfeld een van de succesvolste progbands uit het laatste decennium, met een vrij ingetogen nummer, tegen Cloud Rat wat mij meer op een punkband lijkt, (die ik verder niet ken).
Mijn keuze is duidelijk voor de eerste, al hebben ze beter gemaakt.
Deze battle vind ik wel een enorme tegenstelling in zich hebben.
Anathema als ongetwijfeld een van de succesvolste progbands uit het laatste decennium, met een vrij ingetogen nummer, tegen Cloud Rat wat mij meer op een punkband lijkt, (die ik verder niet ken).
Mijn keuze is duidelijk voor de eerste, al hebben ze beter gemaakt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.