Muziek / Muziekgames / MuMeLadder 2019 [Uitslagen Ladders]
zoeken in:
0
Wrathchild1
geplaatst: 2 november 2019, 19:57 uur
2 finalisten top , andere matig en een eentonig nummer voor de kelderplaats . Moeilijk kiezen onderin....
0
geplaatst: 2 november 2019, 20:13 uur
Uitslag waar ik aardig mee kan leven. DP en NO zijn oké, erg blij met The National en The Church is een aangename verrassing.
0
geplaatst: 2 november 2019, 20:54 uur
Pff, is dit een enorm lelijke uitslag... En vervolgens de meest geniale nummers op de plekken vijf, zes en zeven ?
Deep Purple, wat armoedig

0
geplaatst: 2 november 2019, 20:56 uur
Heel mooie top 4, vooral aangenaam verrast met DP en Church (beide nieuwkomers in de finale?).
0
geplaatst: 2 november 2019, 20:58 uur
Edgar18 schreef:
Pff, is dit een enorm lelijke uitslag... En vervolgens de meest geniale nummers op de plekken vijf, zes en zeven ?
Dit ja.
0
geplaatst: 2 november 2019, 21:16 uur
Jasses! Go Your Own Way, Stairway to Heaven en Child in Time in de finale. Ik geloof dat ik in een verkeerd forum beland ben.
1
geplaatst: 2 november 2019, 21:17 uur
MusicMeter is laatst overgenomen door Mathijs van Nieuwkerk & co. Niet meegekregen? De bedoeling is dat onze top 2000 elk jaar meer op die van hen gaat lijken.
0
geplaatst: 2 november 2019, 21:38 uur
Oh daarom zitten nu alle goede nummers in de finale, dat verklaart het 

0
geplaatst: 2 november 2019, 22:22 uur
Nummers 3 en 4 zijn wel vrij matig als je kijkt naar de nummers 5 t/m 8...
1
geplaatst: 2 november 2019, 22:28 uur
Donna 
Maar over het algemeen had de uitslag beroerder kunnen zijn

Maar over het algemeen had de uitslag beroerder kunnen zijn
3
geplaatst: 2 november 2019, 23:51 uur
Arno schreef:
Heel mooie top 4, vooral aangenaam verrast met DP en Church (beide nieuwkomers in de finale?).
The Church (31 in 2010) niet. Deep Purple wel.Heel mooie top 4, vooral aangenaam verrast met DP en Church (beide nieuwkomers in de finale?).
Ik snap het probleem overigens niet. Men wil toch graag vernieuwing? Blijkbaar heeft men toch liever nummers die al meermaals de finale gehaald hebben.

De finale is voor 90% hetzelfde als voorgaande jaren en men is hier alweer van de leg.

0
geplaatst: 3 november 2019, 00:26 uur
Blij met The Church, maar geen Nick Cave, Tom Waits, Pixies, Pink Floyd (numb) en Sigur Ros.... poeh.
Dit gaat mijn minst interessante finale in jaren worden vrees ik.
Dit gaat mijn minst interessante finale in jaren worden vrees ik.
0
geplaatst: 3 november 2019, 00:30 uur
Nee joh, wat moeten we in godsnaam met The Church? Dance Lover, heb je dit in gang gezet ofzo?
2
geplaatst: 3 november 2019, 08:15 uur
Haha, dit lijkt hier wel de dag na een verkiezingsuitslag. "Ja, wij willen vernieuwing. Maar niet dít soort vernieuwing!" ?
3
geplaatst: 3 november 2019, 08:20 uur
Deep Purple en vernieuwing in één adem, zit ik in Bananasplit?
0
geplaatst: 3 november 2019, 08:22 uur
Doet me eraan denken, ik moet nog wat van DP nomineren in SvhJ 1971.
0
Wrathchild1
geplaatst: 3 november 2019, 08:33 uur
123poetertjes schreef:
Deep Purple en vernieuwing in één adem, zit ik in Bananasplit?
Je zit in het verkeerde topic . Voor recentere nummers is de Witte Trui Deep Purple en vernieuwing in één adem, zit ik in Bananasplit?

1
geplaatst: 3 november 2019, 08:54 uur
Zeg breng nou niet iedereen hier op ideeën anders zitten we daar straks met vijf keer HV en vier keer TWOD in de finale. Burial komt hier nota bene verder
0
geplaatst: 3 november 2019, 09:01 uur
Hm, ik zie het nu pas, maar erg blij met de mooiste nummers van Deep Purple en The Church in de finale! Geen perfecte uitslag verder, dan had ik liever A Change Is Gonna Come en Here Comes The Sun er nog bij gehad. Maar goed, het kan verkeren! 

0
geplaatst: 3 november 2019, 09:08 uur
Het lijkt mij een no brainer dat je die keuze wel tot FM of LZ kan beperken.
0
Wrathchild1
geplaatst: 3 november 2019, 09:38 uur
123poetertjes schreef:
Zeg breng nou niet iedereen hier op ideeën anders zitten we daar straks met vijf keer HV en vier keer TWOD in de finale. Burial komt hier nota bene verder
Mag hopen van niet. Die hoort in DWT thuis. Over afkortingen gesproken....wie zijn HV en TWOD ? Zeg breng nou niet iedereen hier op ideeën anders zitten we daar straks met vijf keer HV en vier keer TWOD in de finale. Burial komt hier nota bene verder

1
geplaatst: 3 november 2019, 11:01 uur
123poetertjes schreef:
Burial komt hier nota bene verder
Ik zei het een paar dagen terug al eens in het trui-topic, de stemmers hier staan open voor een breder palet aan stijlen en smaken dan die in de trui. Burial komt hier nota bene verder
Met Deep Purple hebben we er zelfs een progressief rockende gillende keukenmeid bij!
6
Casartelli (moderator)
geplaatst: 3 november 2019, 11:13 uur
Arno schreef:
Haha, dit lijkt hier wel de dag na een verkiezingsuitslag. "Ja, wij willen vernieuwing. Maar niet dít soort vernieuwing!" ?
De schreeuwlelijken alhier in een notendop inderdaad...Haha, dit lijkt hier wel de dag na een verkiezingsuitslag. "Ja, wij willen vernieuwing. Maar niet dít soort vernieuwing!" ?
Het moet diverser... maar wel mijn diversiteit
Het moet vernieuwender... maar wel mijn vernieuwing
Wat een brede smaak heb jij toch... ongeveer net zo breed als de mijne
Puike topvier. Child in Time is de frisse wind die deze lijst inmiddels broodnodig had. Aangevuld met cultklassieker Under the Milky Way en recent indieanthem Bloodbuzz Ohio... en tja, Blue Monday hoort er toch ook wel gewoon bij.
Daarnaast vielen er ook de nodige kwaliteitsnummers buiten de topvier, maar dat was de loting. Vandaag ook wel een sterke ladder, maar in de laatste twee staat er niet half zo veel op het spel.
0
geplaatst: 3 november 2019, 11:29 uur
Child in Time een frisse wind noemen 
Benieuwd hoe je Hotel California en Bohemian Rhapsody de komende jaren gaat noemen.

Benieuwd hoe je Hotel California en Bohemian Rhapsody de komende jaren gaat noemen.
1
Onweerwolf
geplaatst: 3 november 2019, 11:34 uur
Ha! Eindelijk haalt het meesterwerk van Deep Purple de finale. Het ladder publiek lijkt na 12 jaar eindelijk eens smaak te krijgen. De finale is nu al sterker dan ooit.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 3 november 2019, 11:37 uur
johan de witt schreef:
Child in Time een frisse wind noemen
De wens is de vader van de gedachte? Child in Time een frisse wind noemen

Toevallig kwam gisteravond laat op de avond op een feestje waar ik was (met overwegend wat jonger publiek dan ikzelf) de BoRhap nog voorbij. Het gros van de vaste ladderfinalisten kan enkel dromen van de instemming waarmee die werd begroet.
* denotes required fields.