MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / MuMeLadder 2019 [Uitslagen Ladders]

zoeken in:
Ik moet er nu snel vandoor, dus de post voor de finale lijstjes volgt later.

Oef, wat een fijne uitslag. #4 en #5 omwisselen en hij was bijna perfect geweest.

En Shadow erbij maakt dit defintief de meest gevarieerde finale tot nu toe?

El Ninjo schreef:
Als ik zo eens heel snel door de lijstjes scroll dan lijkt het me stug dat Push the Sky Away het gaat redden, ik zie zo op het oog Jubilee Street veel vaker genoemd worden.

Leek me ook stug, maar het is voor mij duidelijk het prijsnummer van die plaat. En van Cave voor dit decennium.

Bah, matige uitslag. Hoewel ik Push the Sky Away vele malen beter vind, heeft hij hier de finaleplaats van Jubilee Street in de weg gezeten

Als ik het goed geteld heb, doen er dit jaar 12 nummers mee die vorig jaar niet in de top 32 stonden, waarvan er 4 volledig nieuw zijn. Niet slecht.

Voor de variatie was het wellicht leuk geweest als Jubilee Street het had gehaald ipv U2, maar dat had het pijnlijke gemis van The Mercy Seat alleen maar opvallender gemaakt natuurlijk En nu is er nog een extra nummer in de finale dat zowel grote fans als grote tegenstanders heeft, extra spannend straks!

Zeer matige uitslag, maar ach het rechterrijtje moet ook gevuld worden.

Phoe, matige uitslag, zeg! Geen enkel nummer van mijn top-5 door.

El Ninjo schreef:
De laatste herkansingsladder en het is weer een close finish geworden...met Nick Cave die er op het allerlaatste moment nog net uitvliegt en U2 die het net nog red.
de laatste stem die is dan van vigil neem ik aan? Aangezien er nog een post van 19:10 staat die na de deadline is geplaatst.

Troy!!! En DJ Shadow + Lioness Jubilee Street i.p.v. U2 ging nog beter zijn geweest maar TUF is natuurlijk ook prachtig.

Ik mag niet klagen over de uitslag. Mijn volledige top 3 van deze ladder is door!!! Had Lioness persoonlijk nog ingewisseld voor Jubilee Street, maar dat is slechts een nitpick, daar ik Lioness ook fijn vind.

Gewoon mijn hele top 4 door in deze sterke herkansing! Noice! =)

Twee keer linkerrijtje, twee keer kandidaat nummer 32. Dat brengt het aantal wanstaltige draakjes in deze finale op zes. Een ongekend hoog aantal vergeleken met de twee of drie stuks van voorgaande jaren.

Toch een kleine kater, omdat van de drie echte toppers er geen één het gered heeft.

Maar goed, Lioness en Stem zijn gelukkig wel prima top zestien materiaal.

Gretz schreef:
de laatste stem die is dan van vigil neem ik aan? Aangezien er nog een post van 19:10 staat die na de deadline is geplaatst.

Klopt

cosmic kid (moderator)
Aaargh.....The River op 8 punten na niet........en daar heb ik zelf aan bijgedragen door Tame Impala op 1 en U2 op 5 te zetten

Die laatste is dan ook het enige lichtpuntje van deze teleurstellende uitslag

ArthurDZ schreef:
Als ik het goed geteld heb, doen er dit jaar 12 nummers mee die vorig jaar niet in de top 32 stonden, waarvan er 4 volledig nieuw zijn. Niet slecht.

Ja, ik moet het eens nakijken en misschien zit ik er helemaal naast maar gevoelsmatig denk ik niet dat er de laatste tijd in 2 opeenvolgende jaren zoveel verschil zat in de finale nummers.

Goeie genade, wat een k uitslag

luigifort schreef:
Goeie genade, wat een k uitslag

U2❤️❤️❤️

Valt me mee dat Purple Rain het nog zo goed deed.

jordidj1 schreef:
(quote)

U2❤️❤️❤️
Da's nou net het enige mindere van deze uitslag, de andere 3 zijn allemaal top 10-nummers

Ik zie alweer veel love / hate platen ... en The Cure gaat dit jaar wederom met de hoofdprijs lopen.

Ja, dat is al jaren zo inderdaad...

Ik heb wel 15 nummers voor mijn bottom 5

Leve de herkansing! Nick Cave ging door ten koste van Child in Time en kijk nu..

chevy93 schreef:
Leve de herkansing! Nick Cave ging door ten koste van Child in Time en kijk nu..

musicfriek schreef:
Ik heb wel 15 nummers voor mijn bottom 5

Hoe kan zoiets zelfs, vraag ik me dan altijd af

Ik heb ook een stuk of 5 nummer 32-kandidaten.

Eleanor Rigby, Sign `O The Times & Once in a Lifetime lozen was fijn. #Ruimte maken voor de Bottom 5.

Alles uit de FINALE scoort toch zeker een ruim voldoende......Echter mijn nr. 30 t/m 32 van de laatste jaren hebben het helaas gewoon weer gered. Snap echt niet wat iedereen in Lioness ziet, sorry bro Jordidj iets teveel gekweel en aanstellerij. Sufjan Stevens; briljant artiest ( maar lijdt aan het Talking Heads syndroom ) met het verkeerde nummer in de finale!

Voor de laatste plek krijgen zij dit jaar wel concurrentie van U2. En de 2 dino`s mogen zich gaan opmaken voor een Top 25 positie, leuk om ze er een keer bij te hebben in deze redelijk diverse finale.

Onweerwolf
Ik heb helaas te weinig negatiefs te zeggen over deze finale om deel te kunnen nemen aan het gesprek.

Dance Lover anders tag je ff lekker niet mijn dubbelaccount ?? en ga je al helemaal NIET haten op Lioness ????????

Ik wist niet dat je stekelig was vanavond schat!

Om te huilen dit.

Zwakste finale die ik heb meegemaakt gok ik.

Is maar een spelletje natuurlijk.

Nieuwe systeem nog steeds tof.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:42 uur

geplaatst: vandaag om 05:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.