menu

Muziek / Muziekgames / Top 100 deuntjes die iedereen kent, maar waarvan niemand de (oorspronkelijke) titel weet

zoeken in:
avatar van Rockfan
32. Jacques Dutronc - Le Responsable (NS-reclame)

JACQUES DUTRONC - LE RESPONSABLE - YouTube

avatar van Sandokan-veld
Ik liep net op mijn werk een ruimte binnen waar een paar mensen aan het discussiëren waren over het liedje dat op de radio was. Iedereen kon het van a tot z mee neuriën, maar niemand wist de titel. Toevallig wist ik me de titel nog te herinneren uit een eerdere zoektocht (heuh, geek-punten voor mij), maar de artiest moest ik eerlijk gezegd ook even opzoeken. Het ging over:

31. Miriam Makeba - Pata Pata

avatar van Sandokan-veld
Op zich wel jammer dat dit topic nooit is afgemaakt, er zijn toch wel meer voorbeelden te noemen, zoals:

30. Bert Kaempfert- Afrikaan Beat
29. Scott Joplin - The Entertainer
28. The Flower Duet

En als ik een beetje flauw mag doen, deze traditional:

27. Son ar Chistr

Sandokan-veld schreef:
Op zich wel jammer dat dit topic nooit is afgemaakt, er zijn toch wel meer voorbeelden te noemen

Wat niet is, kan nog komen

avatar van Arrie
Poek schreef:
(quote)


Past wel mooi bij de aanleiding voor dit draadje, want dit is de tekst van het nummer Zombie Nation:

Zombie
Zombie
Zombie
Zombie nation
Zombie
Zombie
Zombie
Zombie nation
Zombie
Zombie
Zombie
Zombie nation
Zombie
Zombie
Zombie
Zombie nation
Zombie
Zombie
Zombie
Zombie nation

(etc)

Behalve dan dat Zombie Nation de artiest is...

avatar van Poek
Daarom dus in dit draadje

26. Harry Belafonte - Day-O (The Banana Boat Song)

25. Wolfgang Amadeus Mozart - Ah! Je Vous Dirai-je, Maman


Gast
geplaatst: vandaag om 18:25 uur

geplaatst: vandaag om 18:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.