MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Eindejaars Top Album K.O.

zoeken in:

Wrathchild1
5-2

6-2 dan maar

Geinige finale.

9-5

Ik vind dat de finale pas afgelopen is om 24:00 vannacht, zodat degene die nu werken/school
ook kunnen stemmen. Ongeacht of dit nu 12 met 2 verschil is.

Rufus schreef:
Ik vind dat de finale pas afgelopen is om 24:00 vannacht, zodat degene die nu werken/school

Dit. Want OK Computer moet gewoon winnen hoor, ik wil het niet anders zien. OK Computer die eens iets niet wint, waar gaat de wereld eigenlijk naartoe?!

Nee, maar ff serieus: OK Computer vind ik gewoon oprecht beter dan Revolver. Maar ik gun het Revolver ook wel.

Rufus schreef:

Dat is echt onzin, OK Computer is ook overdag in de finale gekomen en toen heb ik deze boodschap niet gelezen.

Wrathchild1
Rufus schreef:
Tja, dat kan je dan voor alle rondes doen.....dan duurt het wel een eeuwigheid en is het spel niet consequent gedpeeld.
Daarvoor moet je bij ladder games zijn denk ik.

Voor de rest....het is maar een spel en de deelnemers bepalen in dit topic met 25 man de einduitslag waarbij geluk ook een rol speelt.

Mag ik ff voor inspecteurtje spelen? Rufus heeft OK Computer op 4,5* en Revolver op 4*, maar stemt toch voor Revolver. Hoe zit dat juist?

- JM out

Het was maar een suggestie voor de Finale.
De huidige regel vind ik ook goed.

Wrathchild1
Maakt niet uit , zo ha het ook gekund, maar dan zijn er wel weer users die misschien een late -avond dienst of iets anders hebben.

Stand 11-5 overigens .....

Johnny Marr schreef:
Mag ik ff voor inspecteurtje spelen? Rufus heeft OK Computer op 4,5* en Revolver op 4*, maar stemt toch voor Revolver. Hoe zit dat juist?

- JM out

Ik heb gestemd zoals ik het nu vind, misschien stem ik morgen wel weer anders.

Johnny Marr schreef:

- JM out

Ik hoop niet dat je mijn stemmen hebt lopen checken dit spel

OK Revolver

Dank Wrathchild1 voor dit leuke spel.

Wrathchild1
Geen dank .

Arbeidsdeskundige
Dank Wrathchild1. De finale heb ik gemist. Mijn voorkeur zou ook naar Revolver zijn uitgegaan.

Dank aan Wrathchild1 voor
een mooi initiatief, toch wel een verrassende winnaar

Ja dit zijn de betere ko’s! Met tempo en inhoud

Gast
geplaatst: vandaag om 14:05 uur

geplaatst: vandaag om 14:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.