Muziek / Muziekgames / HoesMeter 2020
zoeken in:
0
geplaatst: 19 februari 2020, 09:38 uur
5,68 na 15 stemmers... Long Arm staat niet op de kaart!
Top 10:
1. Tame Impala - The Slow Rush 6,95 (19)
2. Siavash Amini & Saåad - All Lanes Of Lilac Evening 6,80 (17)
3. Bill Fay - Countless Branches 6,70 (14)
4. The Strokes - The New Abnormal 6.66 (18)
5. Pu: We Jazz Records 6,60 (18)
6. Ujico* - 妖 6,36 (17)
7. Shopping - All or Nothing 6,36 (11)
8. Major Kong - Off the Scale 6,34 (19)
9. Boldy James & The Alchemist - The Price of Tea in China 6,33 (18)
10. Rustin Man - Clockdust 6,28 (16)
Flop 10
1. Eefje de Visser - Bitterzoet 2,28 (17)
2. María José Llergo - Sanación 3,10 (10)
3. DRAMA - Dance Without Me 3,50 (16)
4. Sewerslvt - Draining Love Story 4,21 (17)
5. Phase Fatale - Scanning Backwards 4,25 (14)
6. Grimes - Miss Anthropocene 4,27 (15)
7. Grift - Budet 4,54 (15)
8. Cale Parks - Boards 4,58 (17)
9. Pigs Pigs Pigs Pigs Pigs Pigs Pigs - Viscerals 4.63 (16)
10. Deserta - Black aura My Sun 4,71 (16)
Top 10:
1. Tame Impala - The Slow Rush 6,95 (19)
2. Siavash Amini & Saåad - All Lanes Of Lilac Evening 6,80 (17)
3. Bill Fay - Countless Branches 6,70 (14)
4. The Strokes - The New Abnormal 6.66 (18)
5. Pu: We Jazz Records 6,60 (18)
6. Ujico* - 妖 6,36 (17)
7. Shopping - All or Nothing 6,36 (11)
8. Major Kong - Off the Scale 6,34 (19)
9. Boldy James & The Alchemist - The Price of Tea in China 6,33 (18)
10. Rustin Man - Clockdust 6,28 (16)
Flop 10
1. Eefje de Visser - Bitterzoet 2,28 (17)
2. María José Llergo - Sanación 3,10 (10)
3. DRAMA - Dance Without Me 3,50 (16)
4. Sewerslvt - Draining Love Story 4,21 (17)
5. Phase Fatale - Scanning Backwards 4,25 (14)
6. Grimes - Miss Anthropocene 4,27 (15)
7. Grift - Budet 4,54 (15)
8. Cale Parks - Boards 4,58 (17)
9. Pigs Pigs Pigs Pigs Pigs Pigs Pigs - Viscerals 4.63 (16)
10. Deserta - Black aura My Sun 4,71 (16)
1
geplaatst: 19 februari 2020, 12:58 uur
Ik vind het ook een sterke hoes. Leuke karakterituren van Denzel en Kenny. Had het nog wel mooi gevonden als de titel ergens verwerkt hadden op de hoes op soortgelijke wijze als het 'parental advisory' logo
8,2
8,2
0
geplaatst: 19 februari 2020, 17:59 uur
Qua inkleuring vind ik deze vrij 90s early '00s strips ogen. Niets mis mee overigens. Ik twijfel wel wat. De tekening is ok, zonder veel meer.
6.5
6.5
0
geplaatst: 19 februari 2020, 19:21 uur
kijk, daar heb ze nog wat moeite voor gedaan. verder niet echt mijn dingetje
6
6
0
geplaatst: 19 februari 2020, 22:18 uur
Kenny/Denzel komen dankzij een paar hoge cijfers op een zesde plek in de top 10. Rustin Man zwaait af!
Top 10:
1. Tame Impala - The Slow Rush 6,95 (19)
2. Siavash Amini & Saåad - All Lanes Of Lilac Evening 6,80 (17)
3. Bill Fay - Countless Branches 6,70 (14)
4. The Strokes - The New Abnormal 6.66 (18)
5. Pu: We Jazz Records 6,60 (18)
6. Denzel Curry & Kenny Beats - UNLOCKED 6,57 (17)
7. Ujico* - 妖 6,36 (17)
8. Shopping - All or Nothing 6,36 (11)
9. Major Kong - Off the Scale 6,34 (19)
10. Boldy James & The Alchemist - The Price of Tea in China 6,33 (18)
Flop 10
1. Eefje de Visser - Bitterzoet 2,28 (17)
2. María José Llergo - Sanación 3,10 (10)
3. DRAMA - Dance Without Me 3,50 (16)
4. Sewerslvt - Draining Love Story 4,21 (17)
5. Phase Fatale - Scanning Backwards 4,25 (14)
6. Grimes - Miss Anthropocene 4,27 (15)
7. Grift - Budet 4,54 (15)
8. Cale Parks - Boards 4,58 (17)
9. Pigs Pigs Pigs Pigs Pigs Pigs Pigs - Viscerals 4.63 (16)
10. Deserta - Black aura My Sun 4,71 (16)
Top 10:
1. Tame Impala - The Slow Rush 6,95 (19)
2. Siavash Amini & Saåad - All Lanes Of Lilac Evening 6,80 (17)
3. Bill Fay - Countless Branches 6,70 (14)
4. The Strokes - The New Abnormal 6.66 (18)
5. Pu: We Jazz Records 6,60 (18)
6. Denzel Curry & Kenny Beats - UNLOCKED 6,57 (17)
7. Ujico* - 妖 6,36 (17)
8. Shopping - All or Nothing 6,36 (11)
9. Major Kong - Off the Scale 6,34 (19)
10. Boldy James & The Alchemist - The Price of Tea in China 6,33 (18)
Flop 10
1. Eefje de Visser - Bitterzoet 2,28 (17)
2. María José Llergo - Sanación 3,10 (10)
3. DRAMA - Dance Without Me 3,50 (16)
4. Sewerslvt - Draining Love Story 4,21 (17)
5. Phase Fatale - Scanning Backwards 4,25 (14)
6. Grimes - Miss Anthropocene 4,27 (15)
7. Grift - Budet 4,54 (15)
8. Cale Parks - Boards 4,58 (17)
9. Pigs Pigs Pigs Pigs Pigs Pigs Pigs - Viscerals 4.63 (16)
10. Deserta - Black aura My Sun 4,71 (16)
0
geplaatst: 19 februari 2020, 23:08 uur
Beetje vreemd om hier punten aan te geven, want het is een naar en verontrustend beeld.
Maar wel een veel krachtiger beeld dan een -pak 'em beet- willekeurig veel te groen boskiekje. Derhalve:
10
Maar wel een veel krachtiger beeld dan een -pak 'em beet- willekeurig veel te groen boskiekje. Derhalve:
10
1
geplaatst: 19 februari 2020, 23:27 uur
De twee uiterste hebben we al gehad, wat een rollercoaster is dit topic
0
geplaatst: 20 februari 2020, 03:06 uur
Een qua grootte aangepaste versie van de filmposter. Ik heb die in het verleden altijd vermeden omdat we dan eigenlijk de filmposter beoordelen, dacht ik. Maar als dit mag, heb ik ook nog wat leuke kandidaten. Bij deze vind ik de belettering een minpunt. Ik had liever de afbeelding als volledige cover gezien of enkel met een dunne witte rand.
Voordeel van de twijfel : 7
Voordeel van de twijfel : 7
* denotes required fields.