Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2020]
zoeken in:
0
geplaatst: 13 november 2020, 12:17 uur
luigifort in De Witte Trui is er een ruime marge m.b.t. het aantal speeldagen ingebouwd. Bij de laatste (herkansing)ronde komt het bijna altijd wel voor dat er een of meerdere ladders een stuk langer dan de 24 uur staan. Zie daar echt geen probleem in.
Stel dat Onweerwolf altijd direct klaar stond om te loten (ik snap dat dit in de praktijk allerminst onhaalbaar is) , dan zouden er minstens 5-6 weken tussen laatste ladder en de finalezondag in zitten. Willen we dat liever dan?
(ik in ieder geval niet).
Stel dat Onweerwolf altijd direct klaar stond om te loten (ik snap dat dit in de praktijk allerminst onhaalbaar is) , dan zouden er minstens 5-6 weken tussen laatste ladder en de finalezondag in zitten. Willen we dat liever dan?
0
geplaatst: 13 november 2020, 12:21 uur
luigifort schreef:
4 dagen kun je niet loten. Je kan ineens The War on Drugs door helpen wat je ook doet (ook geen probleem, want meerderen doen dat hier wel eens) En meteen na je stem kun je ineens loten. Je weet zelf ook best hoe dat zit, maar je probeert er met mooie woorden mee weg te komen.
4 dagen kun je niet loten. Je kan ineens The War on Drugs door helpen wat je ook doet (ook geen probleem, want meerderen doen dat hier wel eens) En meteen na je stem kun je ineens loten. Je weet zelf ook best hoe dat zit, maar je probeert er met mooie woorden mee weg te komen.
Maandagavond om 19:28 (na 48 uur) stond Thinking of a Place gewoon al derde hoor
Zonder de stem van OWW.Puntenverdeling: 5-3-2 (dit laten staan!)
Herkansingsronde 5 - Ladder 2:
109 Deerhunter - Desire Lines
109 Courtney Barnett - Depreston
98 The War On Drugs - Thinking Of A Place
97 Future Islands - Seasons (Waiting On You)
97 Nick Cave & The Bad Seeds - Push The Sky Away
80 Courtney Barnett - Pedestrian At Best
Deadline: zondag 7 november 19:30 uur
Herkansingsronde 5 - Ladder 2:
109 Deerhunter - Desire Lines
109 Courtney Barnett - Depreston
98 The War On Drugs - Thinking Of A Place
97 Future Islands - Seasons (Waiting On You)
97 Nick Cave & The Bad Seeds - Push The Sky Away
80 Courtney Barnett - Pedestrian At Best
Deadline: zondag 7 november 19:30 uur
0
Onweerwolf
geplaatst: 13 november 2020, 12:25 uur
Puntenverdeling: 5-3-2 (dit laten staan!)
Ronde 6 - Ladder 1:
89 Santigold - Disparate Youth +3
88 Spinvis - Kom Terug +5
87 The National - Conversation 16
74 Grimes - REALiTi (Demo) +2
64 Nick Cave & The Bad Seeds - Push The Sky Away
58 Daughter - Youth
Deadline: vrijdag 13 november 19:30 uur
Ronde 6 - Ladder 1:
89 Santigold - Disparate Youth +3
88 Spinvis - Kom Terug +5
74 Grimes - REALiTi (Demo) +2
58 Daughter - Youth
3
geplaatst: 13 november 2020, 12:26 uur
luigifort schreef:
Dan moest Desire Lines eruit.
Dan moest Desire Lines eruit.
Wolven en jagers zijn nou eenmaal niet de grootste vrienden.
0
geplaatst: 13 november 2020, 12:30 uur
Ronde 6 - Ladder 1:
94 Santigold - Disparate Youth +5
91 Spinvis - Kom Terug +3
74 Grimes - REALiTi (Demo)
60 Daughter - Youth +2
Ronde 6 - Ladder 1:
94 Santigold - Disparate Youth +5
91 Spinvis - Kom Terug +3
60 Daughter - Youth +2
1
geplaatst: 13 november 2020, 12:33 uur
Gretz schreef:
luigifort in De Witte Trui is er een ruime marge m.b.t. het aantal speeldagen ingebouwd. Bij de laatste (herkansing)ronde komt het bijna altijd wel voor dat er een of meerdere ladders een stuk langer dan de 24 uur staan. Zie daar echt geen probleem in.
Een stukje langer dan 24 uur is ook geen enkel probleem. Dat gebeurt dagelijks en is dus gelijk voor elke ladder. Deze laatste ladder stond 4-5 keer langer dan alle andere ladders. En de topicleider weigerde, ondanks eerdere aankondiging, deze ladder te sluiten tot de voor hem gewenste stand uit de bus rolde. En dan ook nog als laatste stemmen, een dag na te zeggen dat hij hem ‘elk moment’ kon sluiten... Behoorlijk triest en minachting voor dit toch mooie spel.
0
geplaatst: 13 november 2020, 12:44 uur
Ronde 6 - Ladder 1:
94 Santigold - Disparate Youth
94 Spinvis - Kom Terug 3
89 The National - Conversation 16 2
65 Daughter - Youth 5
Ronde 6 - Ladder 1:
94 Spinvis - Kom Terug 3
89 The National - Conversation 16 2
65 Daughter - Youth 5
1
Onweerwolf
geplaatst: 13 november 2020, 12:48 uur
johan de witt schreef:
Een stukje langer dan 24 uur is ook geen enkel probleem. Dat gebeurt dagelijks en is dus gelijk voor elke ladder. Deze laatste ladder stond 4-5 keer langer dan alle andere ladders. En de topicleider weigerde, ondanks eerdere aankondiging, deze ladder te sluiten tot de voor hem gewenste stand uit de bus rolde. En dan ook nog als laatste stemmen, een dag na te zeggen dat hij hem ‘elk moment’ kon sluiten... Behoorlijk triest en minachting voor dit toch mooie spel.
(quote)
Ik snap best dat het jou geen flikker kan schelen of iemand anders nou wel of niet extra moeite doet maar Ik had ook met een gebroken been in het ziekenhuis kunnen liggen zonder internettoegang en in dat geval waren die 4 dagen extra er ook gewoon geweest met als enig verschil mijn totale afwezigheid.
Jij weet niet waarom ik wel of niet kan of wil loten op het moment dat je dat verwacht en dat gaat je verder ook geen fuck aan.
Kijk, dat er mensen zijn die de regel niet snappen is prima, dat er mensen zijn die liever een andere regel zouden zien is ook prima maar dit soort reacties stuiten mij tegen het zere been.
En deze regel gaat niet veranderen; hoe ongesteld jij en je broertje Lugi daar ook van worden.
0
geplaatst: 13 november 2020, 12:49 uur
Ronde 6 - Ladder 1:
94 Spinvis - Kom Terug
91 The National - Conversation 16 +2
77 Grimes - REALiTi (Demo) +3
70 Daughter - Youth +5
Ronde 6 - Ladder 1:
94 Spinvis - Kom Terug
91 The National - Conversation 16 +2
77 Grimes - REALiTi (Demo) +3
70 Daughter - Youth +5
1
geplaatst: 13 november 2020, 12:52 uur
Onweerwolf schreef:
Ik snap best dat het jou geen flikker kan schelen of iemand anders nou wel of niet extra moeite doet maar Ik had ook met een gebroken been in het ziekenhuis kunnen liggen zonder internettoegang en in dat geval waren die 4 dagen extra er ook gewoon geweest met als enig verschil mijn totale afwezigheid.
Jij weet niet waarom ik wel of niet kan of wil loten op het moment dat je dat verwacht en dat gaat je verder ook geen fuck aan.
Kijk, dat er mensen zijn die de regel niet snappen is prima, dat er mensen zijn die liever een andere regel zouden zien is ook prima maar dit soort reacties stuiten mij tegen het zere been.
En deze regel gaat niet veranderen; hoe ongesteld jij en je broertje Lugi daar ook van worden.
(quote)
Dit soort reacties stuiten mij juist tegen het zere been. Ongehoord zeg. Maar meestal weet je dat als iemand zo tekeer gaat dat je gelijk hebt. Bedankt

1
geplaatst: 13 november 2020, 12:58 uur
Dat je 4 dagen niet kan loten kan ik begrijpen, maar je was wel 4 dagen online met berichtjes als "deze ladder blijft nog een dag open" etc. Kun je dan niet stemmen op dat moment? Nee, je stemt als laatste na 4 dagen en dan gooi je 'm dicht en loot je. Dan heb je op zn minst de schijn tegen. En je gaat tekeer omdat het je niet uitkomt, terwijl je zelf weet dat het zo is. Je weet hoe we zulke mensen noemen...
0
geplaatst: 13 november 2020, 12:59 uur
Onweerwolf schreef:
Om een of andere reden komt deze discussie elk jaar terug en ik zal dan ook precies antwoorden wat ik elk jaar antwoord
Om een of andere reden komt deze discussie elk jaar terug en ik zal dan ook precies antwoorden wat ik elk jaar antwoord
Ik volg je ook helemaal hoor Onweerwolf en wat mij betreft prima de regel bij de Witte Trui.
Ik bedoelde eigenljjk meer aan te geven dat ik het wel heb gehad met die jaarlijkse terugkerende discussie en door die strakke deadline te hanteren zonder uitzonderingen komt die discussie in de ladder in ieder geval niet meer terug. Is gewoon een keuze.
1
Onweerwolf
geplaatst: 13 november 2020, 13:01 uur
El Ninjo schreef:
Ik volg je ook helemaal hoor Onweerwolf en wat mij betreft prima de regel bij de Witte Trui.
Ik zeg alleen dat ik het wel heb gehad met die jaarlijkse terugkerende discussie en door die strakke deadline te hanteren zonder uitzonderingen komt die discussie in de ladder in ieder geval niet meer terug. Is gewoon een keuze.
(quote)
Ik zeg alleen dat ik het wel heb gehad met die jaarlijkse terugkerende discussie en door die strakke deadline te hanteren zonder uitzonderingen komt die discussie in de ladder in ieder geval niet meer terug. Is gewoon een keuze.
Ja, uiteraard. Ik vind het ook prima dat jij dat in de MuMeLadder nu hebt aangepast.
Zelf prefereer ik de jaarlijkse discussie en het gehuil van Johan en Luigi boven 300x per jaar moeten checken of de laatste stemmer wel 'op tijd' was. Het is inderdaad een keuze.
1
geplaatst: 13 november 2020, 13:04 uur
Je zal het nooit toegeven he. En degene die denigrerend is ben jij. Je kunt gewoon niet met redelijke argumenten omgaan en dan ga je om je heen slaan.
0
Onweerwolf
geplaatst: 13 november 2020, 13:04 uur
luigifort schreef:
Dat je 4 dagen niet kan loten kan ik begrijpen, maar je was wel 4 dagen online met berichtjes als "deze ladder blijft nog een dag open" etc. Kun je dan niet stemmen op dat moment? Nee, je stemt als laatste na 4 dagen en dan gooi je 'm dicht en loot je. Dan heb je op zn minst de schijn tegen. En je gaat tekeer omdat het je niet uitkomt, terwijl je zelf weet dat het zo is. Je weet hoe we zulke mensen noemen...
Dus jij neemt deel aan een spel waarvan je denkt dat de enige organisator vals speelt?
Ik vind het verder prima maar dat is wel een beetje vreemd vind je zelf ook niet?
Ik stem overigens geregeld als allerlaatste bij de laatste ladder van een ronde. Gewoon, omdat het kan.
1
geplaatst: 13 november 2020, 13:06 uur
Zucht, je blijft zo praten he. Het houdt hier voor mij op. 1 ding dat ik geleerd heb van de omgang met narcisten is dit soort praat en dat ze niet willen luisteren. Dus ik kap ermee. Je hebt gelijk, succes ermee etc etc. In ieder geval heb je nu je zin met je totaal niet terzake doende "Johan en Luigi" uitspraken en niet ingaan op de argumenten. Je schare volgers staan weer massaal achter je.
4
geplaatst: 13 november 2020, 13:06 uur
Ahh, we zijn inmiddels aanbeland in hoofdstuk 7.1 van Luigi en Johan in complottheorieland.
0
geplaatst: 13 november 2020, 13:17 uur
luigifort schreef:
Zucht, je blijft zo praten he. Het houdt hier voor mij op. 1 ding dat ik geleerd heb van de omgang met narcisten is dit soort praat en dat ze niet willen luisteren. Dus ik kap ermee. Je hebt gelijk, succes ermee etc etc. In ieder geval heb je nu je zin met je totaal niet terzake doende "Johan en Luigi" uitspraken en niet ingaan op de argumenten. Je schare volgers staan weer massaal achter je.
Je beschuldigt OWW wel van denigrerend gedrag maar iemand een narcist noemen gaat toch ook wel erg ver. En dat op basis van wat online berichtjes...
0
Onweerwolf
geplaatst: 13 november 2020, 13:17 uur
Stemde Luigi trouwens zelf ook niet 3 dagen 'na de deadline' afgelopen ladder of is mijn hypocrisieradar weer stuk?
0
geplaatst: 13 november 2020, 13:20 uur
Ronde 6 - Ladder 1:
97 Spinvis - Kom Terug +3
91 The National - Conversation 16
82 Grimes - REALiTi (Demo) +5
72 Daughter - Youth +2
Ronde 6 - Ladder 1:
97 Spinvis - Kom Terug +3
91 The National - Conversation 16
82 Grimes - REALiTi (Demo) +5
72 Daughter - Youth +2
2
geplaatst: 13 november 2020, 13:20 uur
Kunnen we het niet beter hebben over het feit dat deze eerste ladder wel erg matig is voor een halve finale!
0
geplaatst: 13 november 2020, 13:21 uur
Ronde 6 - Ladder 1:
97 Spinvis - Kom Terug
94 The National - Conversation 16 +3
82 Grimes - REALiTi (Demo)
77 Daughter - Youth +5
66 Nick Cave & The Bad Seeds - Push The Sky Away +2
Ronde 6 - Ladder 1:
97 Spinvis - Kom Terug

94 The National - Conversation 16 +3
82 Grimes - REALiTi (Demo)
77 Daughter - Youth +5
66 Nick Cave & The Bad Seeds - Push The Sky Away +2
1
Onweerwolf
geplaatst: 13 november 2020, 13:22 uur
Simon77 schreef:
Kunnen we het niet beter hebben over het feit dat deze eerste ladder wel erg matig is voor een halve finale!
Een halve finale ladder waarin 5 van de 6 platen oud-finalist zijn is op papier niet matig.
0
geplaatst: 13 november 2020, 13:22 uur
Zolang die drommelse Spinvis niet doorgaat, ben ik tevreden.
(het ziet er niet goed uit voor mij)
(het ziet er niet goed uit voor mij)
3
geplaatst: 13 november 2020, 13:23 uur
Ik vind ruim 90% van de nummers die nog in de race zijn voor de finale kapotgeniaal. (ik overdrijf niet
)
Johnny Marr zal beamen

)Johnny Marr zal beamen
0
geplaatst: 13 november 2020, 13:26 uur
T is 50/50 voor mij in deze ladder. Paar nummers meer dan prima, paar nummers hoeven van mij niet in de finale. Maar ach dat houd je altijd. Ik vond de Mumeladder die er nu staat (no 2 van ronde 6) alles behalve halve finalewaardig maar ach er zitten altijd wel wat kersen tussen.
5
geplaatst: 13 november 2020, 13:26 uur
FAKE NEWS Onweerwolf just keeps counting votes until he has his desired outcome. RIGGED ELECTION
* denotes required fields.