MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2020]

zoeken in:
Onweerwolf

Ik stel voor dat Jubilee Street bij 2 overwinningen op rij voor een nieuwe uitdaging gaat en Team Cave in 2021 Push the Sky Away inzet als nieuwe kopman

Ik hoop dat de rest van de kopgroep Cave een beetje gaat kunnen bijhouden

Onweerwolf
Het zijn de te verwachtten vijf die de beste benen lijken te hebben.

Mooi om te zien dat de concurrentie meteen reageert als Nick Cave aanzet.

Alleen The National zit een beetje te linkeballen

Al de hele dag. Ik hoop dat ie er in de eindspurt finaal afgereden wordt.

The National eet echt alle bordjes van de anderen leeg... Blufpoker van het betere soort...

Onweerwolf
En Michael dan? Zie je helemaal niets aan.

#Nowplaying

63.
MEG MYERS ❤️❤️❤️ - DESIRE GENOT

Hoop dat Michael en TWOD na een snelle reactie op Cave nog wat cartouches over hebben

Wellicht krijgt Nick nog last van een hongerklop...

Teunnis schreef:
Al de hele dag. Ik hoop dat ie er in de eindspurt finaal afgereden wordt.

Zou ik niet te hard op hopen. Is natuurlijk wel de meest ervaren in de kopgroep, die eet eerst andermans bordjes leeg

Onweerwolf

Kom op Spinvis, Kom Terug in het linkerrijtje

De kopgroep is weer bij elkaar en TWOD doet nu het kopwerk, maar The National moet een gaatje laten...

The National heeft toch voor aanvang wel even in de 'Bloedbus' aan het infuus gelegen mag ik aannemen? Ook nog even de verzamelde pers gemoond vanachter het geblindeerde glas. Die rijdt met een litertje vers bloed straks op de slotklim de hele meute er genadeloos af.

Maar David Walsh voert een felle War On Drugs en probeert de illegale praktijken van The National in de Bloedbus te stoppen

Even de Bloedbus een extra hart ♡ onder de riem steken!! HUP HUP

https://i.imgur.com/Hbdx0pX.png

Onweerwolf

Ik hoopte nog iets later in de wedstrijd te komen, maar Spinvis komt iig weer in t linkerrijtje hierna

Ongelooflijk spannend dit. Chapeau weer voor de presentatie

Gretz schreef:
Even de Bloedbus een extra hart ♡ onder de riem steken!! HUP HUP

(afbeelding)

Als ie straks toch wint, dan komt het sowieso door dit plaatje, kunnen we dan wel concluderen.

Onweerwolf

#NowPlaying

58. WASTED DAYS ALLES KAPOT!!!
aka De Stormram (– Johnny Marr)

(afbeelding)

Attack On Memory | 2012 | USA

123poetertjes schreef:
Ik heb het in dit topic al een keer letterlijk gezegd: Een top 100 zonder Wasted Days is geen ekte ekte top 100. Dus ja, dan moet ik ook maar mee want mijn lijst is natuurlijk gewoon aan Je weet zelf.. En het stond dan ook nooit zo hoog als in mijn lijst dus wie is hier nou de grote baas? Mocht ik ooit een keer levenloos aangetroffen worden in een bos of in mijn kamer dan is het zeker aan te raden om eerst even een dna-test te nemen bij Dylan Baldi want hij is het grote brein achter de huurmoordenaar die Wasted Days wel niet.

Ik ben al een paar keer gruwelijk hard kapotgevloerd door deze drietrapsraket van een razernij die eigenlijk de drie stadia van koekoek definiëren. De harde opening die je al recht richting ongemak stuurt, de jamfase tussendoor waardoor je plots zin krijgt om gras uit het eerste de beste weiland dat je tegenkomt te trekken en dan dat slot, holy shit, je wilt dan gewoon met een bijl zwaaiend door je winkelcentrum rennen terwijl je MJUMAN BESTAAT NIET schreeuwt. Ik kan me daar dan nog net van weerhouden maar ik moet zeggen dat ik er een keer tijdens een fietstocht niet ver vanaf zat.

Ik zat toen net een paar weken op kamers en was, zoals ik al eerder schreef, nog een beetje zoekende naar alles. Vaak avonden alleen, iets te bang om stappen te zetten en er iets beters van te maken. Stappen op de pedalen ging daarentegen wat beter af en het was dan ook een periode dat ik best veel op mijn fiets te vinden was, gewoon een beetje doelloos zwervend door Eindhoven en omstreken. Op een random woensdag eind november besloot ik dat het wel eens een goed idee was om richting België te fietsen. Ik even vluchtig een route van een kilometer of zestig uitgestippeld, playlistje gemaakt en mijn iets te zwaar trappende stadsfietsje ter handen genomen. De komende uurtjes lekker zuidwaarts richting Achelse Kluis en Harmont om daarna over het oosten terug richting Eindhoven de cirkel rond te maken.

Thrillseeker die ik was kreeg ik uiteindelijk schijt aan mijn route en besloot ik de Leenderheide even mee te pakken, waarna ik totaal verdwaalde. Inmiddels werd het al donker want ja, het was bijna winter en aangezien ik alleen zo’n kutlampje van de Hema had was mijn zicht misschien tien meter ofzo. Geloof me, als je dan moederziel alleen, in het pikkedonker, over een onverhard bospaadje crosst en Wasted Days komt even hoi zeggen op je oortjes dan hoef ik denk ik niet meer uit te leggen hoeveel indruk dat wel niet maakt. Daar stonden een paar knullen, net zo plompverloren als ik op dat moment, een beetje doelloos op gitaren te raggen en drumstellen af te tikken. Wat heeft het nog voor zin, dat leven. Veel ervan voorgesteld, uiteindelijk brengt het zo weinig. Een keurige opsomming van die fase in mijn leven. En wat lucht het toch op om dan keihard mee te kunnen schreeuwen met dat slot terwijl je zonder dat je het weet ook flink hard aan het trappen bent. Vlak na het eind van Wasted Days kwam Valkenswaard in zicht als een soort licht aan het eind van de tunnel. Het heeft me goed gedaan. Weet je wat er ook is aan het eind van de tunnel? EEN FOKKING VLOER. DAAR LIG IK NU.

Onweerwolf

Dan gaat de kopgroep dus weer samenkomen.

#NowPlaying

56.
https://i.imgflip.com/4r3b9b.jpg

You must be somewhere in London #AmerikaansBandje

Gast
geplaatst: vandaag om 10:26 uur

geplaatst: vandaag om 10:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.