MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Tip de User Game

zoeken in:

timing: coparck - birds, hapiness & still not worried

Timing: A perfect Circle - Thirteenth step

Bedankt Scientist, zal Neurosis proberen ik ben zelf nog op zoek naar een geschikt album voor jou. Nu hou ik even op met tips geven anders krijg ik het nog druk.

Exfrozen: Aerosmith

Weet niet of je Aerosmith kent, zo niet, denk ik dat je deze rock wel OK vindt

Hmm, Jordybeukenboom heeft best wel een muzieksmaak die ver van de mijne ligt, maar misschien vindt hij dit wat:

http://www.musicmeter.nl/album/82

Ik wou Kyuss altijd nog een keer beluisteren

Die heb ik al, alleen nog niet op gestemd zie ik nu, gelijk maar even doen. Mooi album.

Koenr schreef:

Die heb ik al, alleen nog niet op gestemd zie ik nu, gelijk maar even doen. Mooi album.

Dat schiet niet op natuurlijk,

(afbeelding)
dan

Carow schreef:
Hmm, Jordybeukenboom heeft best wel een muzieksmaak die ver van de mijne ligt, maar misschien vindt hij dit wat:

http://www.musicmeter.nl/album/82

Ja Queen vind ik top, thnx

Het was best moeilijk om jou een tip te geven weet je

Ben blij dat ik daar toch in ben geslaagd.

Sietse
Scientist:

http://www.musicmeter.nl/album/37052

Wooden Wand - Harem of the Sundrum & the Witness Figg

Dank je Sietse, ik was net al mijn andere tips door..

(inmiddels ook allemaal bestemd en van een kort berichtje voorzien)

He scientist, k zag dat je velvet teen niet volledig kon waarderen, t was idd ook een soort risicovol gokje, nieuwe poging: The Secret Machines - Now Here is Nowhere
Misschien wel een beetje voor jou aan de harde kant hier en daar, maar misschien ook wel niet. Ik ben benieuwd.

aslan:

Dazzling killmen - Face of collapse

edit: oeps, herman, je bent me net voor.
Deze is misschien niet helemaal in jouw straatje. Ik verzin even een nieuwe.

edit 2: ja dit is-ie, herman:

Lullaby for the working class - Blanket warm

edit 3: potverdikkeme, BoordAppel. Zo kan dat niet doorgaan, hè! Nou ja, voor jou:

Afrika Bambaataa - Beware (The funk is everywhere)

Met Herman kan je lekker alle kanten op, vandaar dit gevarieerde plaatje: C-Mon - Cereal .

Hmm, moet ik nou èn Blanket Warm en C-Mon doen? Ach, ik slinger Soulseek wel even aan.

Met Paalhaas kom je ook een heel eind, wel een nadeel is dat hij te veel dingen al kent, deze heeft ie in ieder geval niet bestemd:

CocoRosie - La Maison de mon Reve

aslan (crew)
en dan is ween - pure guava voor the scientist...

ElMeroMero
Heheh, als de stem van de zanger van Archive lijkt op die van Thom Yorke, dan staat me er wat te wachten vrees ik

Maar ik zal me er wel even aan wagen

Oh, haha. Ik wist niet dat je problemen had met de stem van Thom Yorke

Ik dacht: nummers langer dan 10 minuten en electronische invloeden, dat is wel wat voor ElmeroMero. Sowieso vind ik dat de plaat te weinig stemmen heeft.

Maar goed, sterkte

The Scientist schreef:
Met Paalhaas kom je ook een heel eind, wel een nadeel is dat hij te veel dingen al kent, deze heeft ie in ieder geval niet bestemd:

CocoRosie - La Maison de mon Reve

Bedankt, ik heb hem al een keer gehoord, maar ik zal hem zodalijk nog eens een kans geven voor een cijfer.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:29 uur

geplaatst: vandaag om 04:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.