MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Tip de User Game

zoeken in:
Je hebt veel al gehoord zie ik. Deze misschien:

http://www.musicmeter.nl/album/87226

benieuwd wat iemand voor mij heeft.

The Scientist schreef:
Zo.. is geluisterd en voorzien van een kort praatje, voor Reijersen nu Dummy

Staat al tijden op de te beluisteren lijst, dus nu een goede reden hem echt eens op te pakken.

Kan dit topic niet samen met De User Tip 5 (of andersom)?
Link: http://www.musicmeter.nl/forum/2/2216/

In theorie wel, maar dan lopen er twee topics dwars door elkaar heen en is er geen touw meer aan vast te knopen.

Woody schreef:
benieuwd wat iemand voor mij heeft.

Wellicht dit album. Onbekend op MuMe, maar wel een plaatsje in mijn top10.

Ok thanks! Je hebt er inderdaad als enige op gestemd zie ik. Ik hoop dat ik hem kan vinden.

Beluisterd en beoordeeld. Dan wil ik jou direct een tip geven L_T_B uit mijn top 10.

http://www.musicmeter.nl/album/34977

Iemand een tip voor mij misschien?

ja hoor:

The Books - Thought for Food

Da's snel, dank je . Ken ze niet, ben benieuwd!

The Scientist schreef:
ja hoor:The Books - Thought for Food

@The Scientist: Wat een leuk album! Lekker maf maar toch licht verteerbaar, daar word ik vrolijk van. Komt het door Robert Wyatt in mijn top-10 dat je dit getipt hebt?

Bedankt voor deze ontdekking!

iemand een tip voor mij?

Leuk, die kende ik nog niet van Can. Wil je ook een tip?

Graag.

Dan heb ik nog wel een tip voor The Scientist:

P.O.S. - Never Better

Ik wou je eerst een metalalbum tippen, maar toen bedacht ik me dat je niet zo van de metaltips bent. Daarom dit album, geweldige hiphop met rockinvloeden. Luister vooral naar Drumroll en The Basics(Allright).

Tip voor hoi123:
Modest Mouse - The Lonesome...
Als je Built to Spill en Neutral Milk Hotel tof vindt, kun je dit denk ik ook wel waarderen.

Dit is leuk. Iemand een tip voor mij?

@Fathead
Death Cab For Cutie - Narrow Stairs : Death Cab for Cutie - Narrow Stairs (2008)
Ik vind dat er wel een link is met Sufjan Stevens en vooral voor I Will Posses Your Heart is het album het luisteren waard. Een nummer met één van mijn favoriete openingen.

Fathead: Patrick Watson - Close to Paradise (2006) (youtube0
tsjong: The Boxer Rebellion - Exits (2005) (youtube)

Luister de youtube, en je weet of het iets is (voor zover je 't nog niet kent). Zeker Patrick is love/hate.

Iemand iets voor mij?

She Wants Revenge - She Wants Revenge - She Wants Revenge (2006)
Lijkt erg veel op Interpol, dus dat kan je vast wel waarderen. Ik constateer dat wij wel meer albums ongeveer gelijk beoordelen.
The Boxer Rebellion klinkt goed en Exist ga ik zeker beluisteren.

Daar zie je even het belang van een naam, want aan 'She Wants Revenge' heb ik me nooit gewaagd, vanwege de 'emo-naam'; ik zet 'm in m'n rotatielijst, klinkt idd als interpol.

Ik ben er nog wel. Zal er wel even wat tijd voor maken Ik had het nieuwste album van Mark Lanegan Band al in de wachtrij, dus nog niet echt beluisterd.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:02 uur

geplaatst: vandaag om 01:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.