Muziek / Muziekgames / Knock-Out Albums (alfabetisch)
zoeken in:
0
Wrathchild1
geplaatst: 13 januari 2020, 19:07 uur
Ik doe het niet voor mezelf eant alleen kan ik dit niet doen en wat jij wil heb je andere topics voor. Het is een illusie om te denken dat iedereen die albums (helemaal) beluisterd, zeker als men weet dat het bijvoorbeeld een hip-hop album is en men houdt er niet van. Het is naïef van je, maar je mag zo denken hoor. Je bent de enige die dat zo ziet en dat is prima, maar voor de rest loopt het wel .
Overigens maak ik dit af en laat het er dan bij , niet om jou overigens. Kost teveel tijd, die games organiseren/begeleiden.
Overigens maak ik dit af en laat het er dan bij , niet om jou overigens. Kost teveel tijd, die games organiseren/begeleiden.
2
geplaatst: 13 januari 2020, 19:20 uur
Hoezo ben ik nou weer naïef
ik som alleen een paar feitjes op en jij trekt conclusies waar ik helemaal niet op doel. Het maakt mij geen biet uit of ze geen hip-hop en/of metal waarderen, maar je geeft ze gewoon geen ruimte om ze het album laten luisteren.
Nou, volgens mij wil je het allemaal veel te gehaast doen...
ik som alleen een paar feitjes op en jij trekt conclusies waar ik helemaal niet op doel. Het maakt mij geen biet uit of ze geen hip-hop en/of metal waarderen, maar je geeft ze gewoon geen ruimte om ze het album laten luisteren. Wrathchild1 schreef:
Nou, volgens mij wil je het allemaal veel te gehaast doen...
3
geplaatst: 13 januari 2020, 19:39 uur
Games organiseren is toch helemaal niet moeilijk. ik doe het al zo lang.
Regels K.O. albums:
1. 12 uur regeling: 0:00 tot 6:00 uur niet meetellen. Dan ligt toch iedereen te snurken.
2. Albums nomineren met als limiet 20 stemmen minimaal.
Toch heel eenvoudig.
Regels K.O. albums:
1. 12 uur regeling: 0:00 tot 6:00 uur niet meetellen. Dan ligt toch iedereen te snurken.
2. Albums nomineren met als limiet 20 stemmen minimaal.
Toch heel eenvoudig.

* denotes required fields.