MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Albums (alfabetisch)

zoeken in:
Wrathchild1
Ik doe het niet voor mezelf eant alleen kan ik dit niet doen en wat jij wil heb je andere topics voor. Het is een illusie om te denken dat iedereen die albums (helemaal) beluisterd, zeker als men weet dat het bijvoorbeeld een hip-hop album is en men houdt er niet van. Het is naïef van je, maar je mag zo denken hoor. Je bent de enige die dat zo ziet en dat is prima, maar voor de rest loopt het wel .

Overigens maak ik dit af en laat het er dan bij , niet om jou overigens. Kost teveel tijd, die games organiseren/begeleiden.

Hoezo ben ik nou weer naïef ik som alleen een paar feitjes op en jij trekt conclusies waar ik helemaal niet op doel. Het maakt mij geen biet uit of ze geen hip-hop en/of metal waarderen, maar je geeft ze gewoon geen ruimte om ze het album laten luisteren.

Wrathchild1 schreef:
Overigens maak ik dit af en laat het er dan bij , niet om jou overigens. Kost teveel tijd, die games organiseren/begeleiden.

Nou, volgens mij wil je het allemaal veel te gehaast doen...

Games organiseren is toch helemaal niet moeilijk. ik doe het al zo lang.

Regels K.O. albums:
1. 12 uur regeling: 0:00 tot 6:00 uur niet meetellen. Dan ligt toch iedereen te snurken.
2. Albums nomineren met als limiet 20 stemmen minimaal.

Toch heel eenvoudig.

14. Misplaced Childhood (1985) vs. Multi-Love (2015)

Wrathchild1
1-1

Arbeidsdeskundige
2-1

15. Man In Black (1971) vs. Murmur (1983)

Wrathchild1
0-2

johannesA
0-3

16. Midnight Marauders (1993) vs. Murder Ballads (1996)

0-1

17. Manassas (1972) vs. Mandylion (1995)

Wrathchild1
1-1

johannesA
18. Mud (2016) vs. Mummer(1983)

0-0

Gast
geplaatst: vandaag om 20:10 uur

geplaatst: vandaag om 20:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.