Muziek / Muziekgames / Knock-Out Albums (alfabetisch)
zoeken in:
3
geplaatst: 13 januari 2020, 12:02 uur
Wrathchild1 schreef:
1e door ..
...12 uurs regel ! ( 1e ronde is doorbijten, gelukkig maar 32 battles....als we dat halen
1e door ..
...12 uurs regel ! ( 1e ronde is doorbijten, gelukkig maar 32 battles....als we dat halen Ja, hallo, even protest op deze. Neem aan dat niemand die eerste kent op één iemand na, dus even wat meer tijd geven om te luisteren zou ik niet erg vinden.... bedoel, ik ga geen album meer opzetten tussen 21:30 en 09:30
doe je dit spel om zo snel mogelijk het beste album te weten te komen of voor de ontdekkingen?Anyway, voor deze:
0-2
0
geplaatst: 13 januari 2020, 12:04 uur
0-3 nipt, maar mss dat Magdalene in de toekomst nog gaat groeien en het wel zou halen van Madvillainy, dat zie ik mss nog wel goedkomen...
Edit: volmondig akkoord met jordidj1 wat betreft battle 6.
Edit: volmondig akkoord met jordidj1 wat betreft battle 6.
0
Wrathchild1
geplaatst: 13 januari 2020, 12:46 uur
jordidj1 schreef:
Ja, hallo, even protest op deze. Neem aan dat niemand die eerste kent op één iemand na, dus even wat meer tijd geven om te luisteren zou ik niet erg vinden.... bedoel, ik ga geen album meer opzetten tussen 21:30 en 09:30
doe je dit spel om zo snel mogelijk het beste album te weten te komen of voor de ontdekkingen?
Anyway, voor deze:
0-2
Het laatste uiteraard , maar ik ga geen maand over 1 ronde doen. (quote)
Ja, hallo, even protest op deze. Neem aan dat niemand die eerste kent op één iemand na, dus even wat meer tijd geven om te luisteren zou ik niet erg vinden.... bedoel, ik ga geen album meer opzetten tussen 21:30 en 09:30
doe je dit spel om zo snel mogelijk het beste album te weten te komen of voor de ontdekkingen?Anyway, voor deze:
0-2
. In dit geval is het door meerdere oorzaken pech , maar als men het anders wil is prima , maar dan ben ik niet geschikt. Ik zei ook dat het een proef is en het komt je nu niet uit, begrijp ik wel beste jordidj Er komt nu eenmaal geluk/pech bij kijken.....Beste album op deze manier moet je wat nuchter bekijken. Mass zou het ook niet winnen hier....is veel te hard voor de meesten die hieraan meedoen.Deze opzet werkt niet in 1e ronde ben ik ook al achter.
0
johannesA
geplaatst: 13 januari 2020, 16:58 uur
3-2 tegen mijn eigen nominatie. Twee keer 4,5 sterren.
0
Wrathchild1
geplaatst: 13 januari 2020, 17:26 uur
4-2
13. Magical Mystery Tour (1967) vs. Middle of Nowhere, The (1999)
1-0
13. Magical Mystery Tour (1967) vs. Middle of Nowhere, The (1999)
1-0
1
geplaatst: 13 januari 2020, 18:55 uur
Wrathchild1 schreef:
. In dit geval is het door meerdere oorzaken pech , maar als men het anders wil is prima , maar dan ben ik niet geschikt. Ik zei ook dat het een proef is en het komt je nu niet uit, begrijp ik wel beste jordidj Er komt nu eenmaal geluk/pech bij kijken.....Beste album op deze manier moet je wat nuchter bekijken. Mass zou het ook niet winnen hier....is veel te hard voor de meesten die hieraan meedoen.
Deze opzet werkt niet in 1e ronde ben ik ook al achter.
(quote)
Het laatste uiteraard , maar ik ga geen maand over 1 ronde doen.
. In dit geval is het door meerdere oorzaken pech , maar als men het anders wil is prima , maar dan ben ik niet geschikt. Ik zei ook dat het een proef is en het komt je nu niet uit, begrijp ik wel beste jordidj Er komt nu eenmaal geluk/pech bij kijken.....Beste album op deze manier moet je wat nuchter bekijken. Mass zou het ook niet winnen hier....is veel te hard voor de meesten die hieraan meedoen.Deze opzet werkt niet in 1e ronde ben ik ook al achter.
Ja, maar wat is je punt nou? Op deze manier krijgen “albums-die-toch-niet-zullen-winnen” al helemáál geen kans. Een battle tussen twee albums die bij het merendeel onbekend is ‘s nachts laten beslissen lijkt mij ook niet helemaal eerlijk.
Enfin, het is jouw spelletje, dus als je liever snel alle battles erdoor zoeft in plaats van deelnemers de tijd geven een album te laten ontdekken, moet jij weten...
* denotes required fields.