Muziek / Muziekgames / Waar hoort de quote....?
zoeken in:
0
geplaatst: 11 maart 2006, 20:26 uur
Jaloers? Plaats jij dan een keer een onuitwisbare uitspraak Hillie. 

0
geplaatst: 11 maart 2006, 20:28 uur
Het zou een beetje arrogant zijn om je eigen uitspraak hier neer te zetten 
Maar ik vind de uitspraken van Zachary ook fantastisch, maar dit spelletje verdient meer variatie.

Maar ik vind de uitspraken van Zachary ook fantastisch, maar dit spelletje verdient meer variatie.
0
geplaatst: 11 maart 2006, 20:29 uur
Ik vind die van Zachary ook machtig mooi, dus. En terecht dat ie er zoveel in voorkomt. Ik kan ze niet maken. Dus ja ik ben jaloers rayman!! 

0
geplaatst: 11 maart 2006, 20:32 uur
Keurig Hill.
Ik ken dat gevoel hoor. Ben ook niet zo briljant in het noteren van geniale hersenspinsels.
Ik ken dat gevoel hoor. Ben ook niet zo briljant in het noteren van geniale hersenspinsels.
0
geplaatst: 11 maart 2006, 20:34 uur
Volgende opgave:
En het zijn niet eens fantastische danse liedjes!
0
geplaatst: 11 maart 2006, 20:39 uur
gemasterrrrrrrrrrrr jaaaaa eindelijk!! 
Me @ a A Collection of Great Dance Songs van Pink Floyd!

Me @ a A Collection of Great Dance Songs van Pink Floyd!
0
geplaatst: 11 maart 2006, 20:45 uur
Dat vind ik één van de mooie dingen aan deze site: dat je door opmerkingen van anderen geprikkeld wordt om albums die je al lang niet meer gehoord hebt, nog eens goed te beluisteren. Zo valt me op dat ******* ook van The Beatles had kunnen zijn, en weet ik nu ook wat stotterend gitaarspel is.
0
geplaatst: 11 maart 2006, 21:11 uur
op HiLL's smaak afgaande schat ik dan van die 3 Genesis of Pink Floyd, en op de vergelijking met de Beatles lijkt me Genesis iets waarschijnlijker.
0
geplaatst: 11 maart 2006, 21:26 uur
Jester bij Nursery Cryme van Genesis.
Ik ben behoorlijk driftig op zoekjacht onder impuls van de mensonterende klanken van Idols op de achtergrond. Wat hou ik toch van mijn vriendin en kind. MAAR NU EVEN NIET.
Ik ben behoorlijk driftig op zoekjacht onder impuls van de mensonterende klanken van Idols op de achtergrond. Wat hou ik toch van mijn vriendin en kind. MAAR NU EVEN NIET.
0
geplaatst: 13 maart 2006, 13:58 uur
rayman niet googlen! 
En wetenschapper/rayman hoe kwamen jullie tot Genesis afgaande op de quote?

En wetenschapper/rayman hoe kwamen jullie tot Genesis afgaande op de quote?

0
geplaatst: 13 maart 2006, 14:33 uur
Ik ging niet op die quote af, maar alleen op het commentaar van rayman. Als ik uit die 3 zou moeten kiezen zou ik bij jou voor genesis gaan, helemaal omdat in de quote een link naar de beatles stond, waar genesis dichter bij komt dan pink floyd.
0
geplaatst: 13 maart 2006, 20:30 uur
En ik, ik ben gewoon onwaarschijnlijk intelligent. Geen HBO voor nodig. 

0
Toine Rorije
geplaatst: 13 maart 2006, 20:39 uur
Voor dat hier het helemaal uit de hand loopt tussen de havo'ers en mavo'ers hier een nieuwe:
Voor dat hier het helemaal uit de hand loopt tussen de havo'ers en mavo'ers hier een nieuwe:
(quote)
0
geplaatst: 13 maart 2006, 20:45 uur
(quote)
(quote)
0
geplaatst: 13 maart 2006, 20:46 uur
* denotes required fields.