MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Waar hoort de quote....?

zoeken in:
Precies, de achterhoek. Ik vind het helemaal niet erg dat mensen op de Zwarte Cross zo tegen elkaar praten, maar op een forum heb ik liever ABN.

Goed, een nieuwe quote:

"xxxxxxxxxx" staat altijd maar een beetje in de schaduw van de opvolger "xxxxxxxxxx". Onterecht naar mijn mening, ik vind dit namelijk het beste xxxxxxxxxx-album (met xxxxxxxxxx als goede tweede). Op dit album werden voor het eerst de bekende Afrikaanse ritme's toegepast (''xxxxxxxxxx''). En ook de songs waren van een veel betere kwaliteit dan de eerste 2 albums.

dutch2
Makkie:

Talking Heads: Fear of Music

Grappig dat juist jij daar mee komt, want ik kwam hem op het spoor via jouw top 10.

dutch2
herman schreef:
Grappig dat juist jij daar mee komt, want ik kwam hem op het spoor via jouw top 10.

Vandaar dat ie voor mij ook zo makkelijk was. De omschrijving van het album had van mijzelf kunnen zijn

Mag ik, dutch???

Deze is best makkelijk volgens mij, maar ik wilde hem nog even onder de aandacht brengen, zo goed vind ik hem:

Een waarlijke mijlpaal in de muziekgeschiedenis, zeg maar in de geschiedenis tout court.
Als er ooit een revisie gemaakt zou worden van de muziekgeschiedenis van de 20e en de 21e eeuw, zou het resultaat verdacht veel op dit plaatje lijken. Maar dan spreken we slechts van een objectieve benadering. Dit werk is een hyperbool die de brug tussen de klassieke, de theatrale muziek, en de moderne hedendaagse muziek symboliseert, op een haast anarchistische wijze. De soundtrack van ‘Muziek’ gepresenteerd in een donker theatertje in een gore achterbuurt,als geluidskunst tentoon gesteld, om maar wat beeldspraak te gebruiken. Een versmelting van klassiek,prog,jazz,ambient,electro,avant-garde, fanfare, opera, psychedelica, beat poetry en pop.

Bökröt Rödebröt Trio - Bökröt Rödebröt Trio (2005)

Toine Rorije
had gekund.
Maar het is dus stevie (odette ) bij Faust.

Had inderdaad zó gekund.

Nog eens een nieuwe, iemand?

Ik kan het na al die jaren nog niet adequaat uitdrukken wat ik voel bij deze cd. 't Is ergens tussen verdriet en onversneden geluk in. Ik hoor vaak de nummers van "[censuur]" in m'n hoofd wanneer ik in het centrum van een stad kom. Tussen die blokken beton voel ik me vaak niet op m'n gemak - je wandelt tussen mensen, maar je bent helemaal alleen op je eiland - ergens in een station dichtbij braakt de trein massa's slaapwandelende mensen uit op weg naar ... tsja naar wat?

Dit was wel een erg makkelijke Herman.

Zachary Glass bij OK Computer.

Nieuwe opgave.

Toen ik vorig jaar een auto (zonder cd-speler ) overnam van m'n ouders pakte ik maar een bandje van ........ van zolder. Hij zit er nu nog in.

Geen idee...

Maar even tussendoor (deze hoeft niet geraden te worden):

[naam van een liedje] een mooi nummer.

herman schreef:
Geen idee...

Maar even tussendoor (deze hoeft niet geraden te worden):

(quote)

Bob Cremers bij alle albums!!

Wilde er 1 goed hebben dus toch even geraden!

Misschien tijd voor een hint:

Deze band hield blijkbaar erg van huiswerk maken.

herman schreef:
Goed, een nieuwe quote:

(quote)

hé dat ben ik!

Zo wordt-ie wel heel makkelijk, gemaster.

Onze webmaster bij Daft Punk - Homework

Iemand een nieuwe?

Paalhaas schreef:
Zo wordt-ie wel heel makkelijk, gemaster.

Ja niemand reageert, dus het zal wel te moeilijk zijn dacht ik.

Paalhaas schreef:

Onze webmaster bij Daft Punk - Homework

Inmiddels met een nieuwe auto EN een cd-speler

Kos
*kuch*google-ads*kuch*

Kos schreef:
*kuch*google-ads*kuch*

Het steekt me dat je me daarvan verdenkt.

Kos schreef:
*kuch*google-ads*kuch*

haha

Yak
Ik weet niet of ik zomaar dit topic mag binnenwalsen, maar dit vond ik wel een sterke:

't Is net alsof je in een taxi stapt, tegen de chauffeur zegt: "Hotel Metropol, graag", na zo'n vijftal minuten van de vlekkeloze rit, kijk je op van je krant en bemerkt dat je chauffeur ... een kangeroe is.

Leuke quote inderdaad, heb alleen geen idee waar ie zou moeten staan.

Yak
Er is best druk gepraat bij dat album, dus er zouden users moeten zijn die de quote herkennen.

wat een grappige quote idd, lijkt een beschrijving voor de soundtrack van Fear and Loathing in Las Vegas, maar dat zal hem wel niet zijn....

Ik herken hem inderdaad. Maar waar ook alweer?

Hebbes: Zach bij Meat is Murder van The Smiths!

Gast
geplaatst: vandaag om 00:50 uur

geplaatst: vandaag om 00:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.