Muziek / Muziekgames / Song van het Jaar 2020
zoeken in:
0
geplaatst: 3 juli 2020, 10:22 uur
40. Ramzi ft. Zwangere Guy, Manlike & Brackos - Hoelang Nog spotify:track:58nBWRShnKXhtebSEoc2R7
Tijd voor wat Nederlandstalige hiphop in dit topic. Niet alleen de zuiderburen zijn lekker bezig, maar ook Sticks heeft al heel wat moois losgelaten in 2020.
Tijd voor wat Nederlandstalige hiphop in dit topic. Niet alleen de zuiderburen zijn lekker bezig, maar ook Sticks heeft al heel wat moois losgelaten in 2020.
1
geplaatst: 3 juli 2020, 12:05 uur
Spotify werkt niet, wie redt deze jongen uit de brand
41. De Kift - Ik Ken
41. De Kift - Ik Ken
1
geplaatst: 3 juli 2020, 14:33 uur
Snoeperd schreef:
40. Ramzi ft. Zwangere Guy, Manlike & Brackos - Hoelang Nog spotify:track:58nBWRShnKXhtebSEoc2R7
Moedig, want waar hip-hop het erg goed doet hier, wordt Nederhop compleet vernietigd (op een Typhoon na dan)
0
geplaatst: 3 juli 2020, 15:13 uur
jordidj1 schreef:
Moedig, want waar hip-hop het erg goed doet hier, wordt Nederhop compleet vernietigd (op een Typhoon na dan)
(quote)
Nu moet ik wel zeggen dat, ondanks de hitparadesuccessen van rappers als Ronnie Flex (een bijzondere verdienste voor de Nederhop) het de laatste jaren niet heel best gesteld is met de meer 'underground' Nederlandse hiphop. Ik heb het gevoel dat de gouden generatie van de jaren 2000-10 (het Zwolle-kamp, Zwart Licht, Winne, Zo Moeilijk, Jeugd van Tegenwoordig etc.) niet een hele goede opvolging heeft gehad.
Zwangere Guy vind ik wel een hele nieuwe frisse wind in het landschap.
0
geplaatst: 3 juli 2020, 16:06 uur
Snoeperd schreef:
Nu moet ik wel zeggen dat, ondanks de hitparadesuccessen van rappers als Ronnie Flex (een bijzondere verdienste voor de Nederhop) het de laatste jaren niet heel best gesteld is met de meer 'underground' Nederlandse hiphop. Ik heb het gevoel dat de gouden generatie van de jaren 2000-10 (het Zwolle-kamp, Zwart Licht, Winne, Zo Moeilijk, Jeugd van Tegenwoordig etc.) niet een hele goede opvolging heeft gehad.
(quote)
Zeker weten, sowieso i.c.m. STIKSTOF! Helaas snappen mensen dat niet in dit draadje. Gorik, Pt. 1, Wie Is Guy?, ELLEBOGENWERK... allemaal kansloos vorig jaar.
0
geplaatst: 3 juli 2020, 16:20 uur
Zwangere Guy maakt best botte producties, maar heeft zo'n onmogelijke kutstem, daar kan ik gewoon echt niet naar luisteren.
0
geplaatst: 3 juli 2020, 16:44 uur
42. Steve Smyth - Yours Sincerely spotify:track:6aZNg8C4GnXzSG380YzkI6
0
geplaatst: 3 juli 2020, 16:44 uur
Titmeister schreef:
Zwangere Guy maakt best botte producties, maar heeft zo'n onmogelijke kutstem, daar kan ik gewoon echt niet naar luisteren.
O ja, helemaal akkoord hiermee. Ik kan die stem van Zwangere ook maar heel moeilijk uitstaan.Zwangere Guy maakt best botte producties, maar heeft zo'n onmogelijke kutstem, daar kan ik gewoon echt niet naar luisteren.
1
geplaatst: 3 juli 2020, 19:05 uur
Fijn die automatische nominaties, alle toppers van afgelopen maand doen automatisch mee. Ook dankzij TItmeister, Mausie & Stoepkrijt. 
43. Sufjan Stevens - America spotify:track:39mjm6wt4HJKH9CSEzLxsG

43. Sufjan Stevens - America spotify:track:39mjm6wt4HJKH9CSEzLxsG
1
geplaatst: 3 juli 2020, 19:39 uur
Sufjan kun je imo beter bewaren voor juli, dan doet ie automatisch mee via RYM of de MuMeAfrekening 
Bovendien is het een nummer dat op 3 juli is uitgekomen, dus dan neemt ie in feite een maand te vroeg deel aan het spel

Bovendien is het een nummer dat op 3 juli is uitgekomen, dus dan neemt ie in feite een maand te vroeg deel aan het spel
0
geplaatst: 3 juli 2020, 20:00 uur
Nominatie ronde 2 is van start!
44. Keleketla! - International Love Affair spotify:track:2xy2zGiiqL3jZUE3t2eJQG
44. Keleketla! - International Love Affair spotify:track:2xy2zGiiqL3jZUE3t2eJQG
0
45. The Pleasure Dome - This Room Is For Gold And There Is No Use For It spotify:track:3so0l2QWHdEIfp9G0YQi6d
0
46. SAULT - Bow (feat. Michael Kiwanuka) spotify:track:4USctl9W1eFMrowrYy5XoA
0
geplaatst: 3 juli 2020, 20:03 uur
49. Compact Disk Dummies - On Repeat spotify:track:6JvPZqLzrujg6HNw9yzxul
0
geplaatst: 3 juli 2020, 20:05 uur
4
geplaatst: 3 juli 2020, 20:05 uur
51. Purple Disco Machine & Sophie and the Giants - Hypnotized spotify:track:0vWUhCPxpJOJR5urYbZypB
2
geplaatst: 3 juli 2020, 20:10 uur
Zou je de volgende keer de spotify-uri willen posten ipv het linkje? maakt de verwerking in de sheets nét iets makkelijker

Heb het al voor je gefixed
1
geplaatst: 3 juli 2020, 20:20 uur
52. Jockstrap - The City spotify:track:6drCjiQbon6MZA531bwvB0
waarschijnlijk kansloos
waarschijnlijk kansloos
2
geplaatst: 3 juli 2020, 22:13 uur
55. Crack Cloud - Tunnel Vision
Heeft er iemand een linkje, Spotify op mobiel is een hel!
2
geplaatst: 3 juli 2020, 22:17 uur
Choconas schreef:
55. Crack Cloud - Tunnel Vision
Dat valt wel mee toch. Slechts een paar aanpassingen. 55. Crack Cloud - Tunnel Vision

'https://open.spotify.com/track/4gt7pnacuCWYQ7pVTXc7H1?si=SAvLCKWPQc2DZ2_ltwzVZQ
spotify:track:4gt7pnacuCWYQ7pVTXc7H1
* denotes required fields.