MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Song van het Jaar 2020

zoeken in:
40. Ramzi ft. Zwangere Guy, Manlike & Brackos - Hoelang Nog spotify:track:58nBWRShnKXhtebSEoc2R7

Tijd voor wat Nederlandstalige hiphop in dit topic. Niet alleen de zuiderburen zijn lekker bezig, maar ook Sticks heeft al heel wat moois losgelaten in 2020.

Spotify werkt niet, wie redt deze jongen uit de brand

41. De Kift - Ik Ken

MVW
hoi123 schreef:
Spotify werkt niet, wie redt deze jongen uit de brand

41. De Kift - Ik Ken

spotify:track:49V5Dd1ySVnmsbH3dhOGgd

Snoeperd schreef:
40. Ramzi ft. Zwangere Guy, Manlike & Brackos - Hoelang Nog spotify:track:58nBWRShnKXhtebSEoc2R7

Tijd voor wat Nederlandstalige hiphop in dit topic. Niet alleen de zuiderburen zijn lekker bezig, maar ook Sticks heeft al heel wat moois losgelaten in 2020.

Moedig, want waar hip-hop het erg goed doet hier, wordt Nederhop compleet vernietigd (op een Typhoon na dan)

jordidj1 schreef:
(quote)

Moedig, want waar hip-hop het erg goed doet hier, wordt Nederhop compleet vernietigd (op een Typhoon na dan)

Nu moet ik wel zeggen dat, ondanks de hitparadesuccessen van rappers als Ronnie Flex (een bijzondere verdienste voor de Nederhop) het de laatste jaren niet heel best gesteld is met de meer 'underground' Nederlandse hiphop. Ik heb het gevoel dat de gouden generatie van de jaren 2000-10 (het Zwolle-kamp, Zwart Licht, Winne, Zo Moeilijk, Jeugd van Tegenwoordig etc.) niet een hele goede opvolging heeft gehad.

Zwangere Guy vind ik wel een hele nieuwe frisse wind in het landschap.

Snoeperd schreef:
(quote)

Nu moet ik wel zeggen dat, ondanks de hitparadesuccessen van rappers als Ronnie Flex (een bijzondere verdienste voor de Nederhop) het de laatste jaren niet heel best gesteld is met de meer 'underground' Nederlandse hiphop. Ik heb het gevoel dat de gouden generatie van de jaren 2000-10 (het Zwolle-kamp, Zwart Licht, Winne, Zo Moeilijk, Jeugd van Tegenwoordig etc.) niet een hele goede opvolging heeft gehad.

Zwangere Guy vind ik wel een hele nieuwe frisse wind in het landschap.

Zeker weten, sowieso i.c.m. STIKSTOF! Helaas snappen mensen dat niet in dit draadje. Gorik, Pt. 1, Wie Is Guy?, ELLEBOGENWERK... allemaal kansloos vorig jaar.

Zwangere Guy maakt best botte producties, maar heeft zo'n onmogelijke kutstem, daar kan ik gewoon echt niet naar luisteren.

42. Steve Smyth - Yours Sincerely spotify:track:6aZNg8C4GnXzSG380YzkI6

Titmeister schreef:
Zwangere Guy maakt best botte producties, maar heeft zo'n onmogelijke kutstem, daar kan ik gewoon echt niet naar luisteren.
O ja, helemaal akkoord hiermee. Ik kan die stem van Zwangere ook maar heel moeilijk uitstaan.

Fijn die automatische nominaties, alle toppers van afgelopen maand doen automatisch mee. Ook dankzij TItmeister, Mausie & Stoepkrijt.

43. Sufjan Stevens - America spotify:track:39mjm6wt4HJKH9CSEzLxsG

Sufjan kun je imo beter bewaren voor juli, dan doet ie automatisch mee via RYM of de MuMeAfrekening

Bovendien is het een nummer dat op 3 juli is uitgekomen, dus dan neemt ie in feite een maand te vroeg deel aan het spel

Nominatie ronde 2 is van start!

44. Keleketla! - International Love Affair spotify:track:2xy2zGiiqL3jZUE3t2eJQG

45. The Pleasure Dome - This Room Is For Gold And There Is No Use For It spotify:track:3so0l2QWHdEIfp9G0YQi6d

46. SAULT - Bow (feat. Michael Kiwanuka) spotify:track:4USctl9W1eFMrowrYy5XoA

47. Moyka - Backwards spotify:track:2drZ8l1KMGOjjUUkVplnOf

48. KEYAH/BLU - If You Know

Linkje volgt later vanavond

49. Compact Disk Dummies - On Repeat spotify:track:6JvPZqLzrujg6HNw9yzxul

51. Purple Disco Machine & Sophie and the Giants - Hypnotized spotify:track:0vWUhCPxpJOJR5urYbZypB

Zou je de volgende keer de spotify-uri willen posten ipv het linkje? maakt de verwerking in de sheets nét iets makkelijker

Titmeister schreef:

Linkje volgt later vanavond

Heb het al voor je gefixed

52. Jockstrap - The City spotify:track:6drCjiQbon6MZA531bwvB0

waarschijnlijk kansloos

53. Robyn - Baby Forgive Me (Floorplan Remix)

Ben mobiel

54. Frost - The Way

55. Crack Cloud - Tunnel Vision

Heeft er iemand een linkje, Spotify op mobiel is een hel!

Choconas schreef:
55. Crack Cloud - Tunnel Vision

Heeft er iemand een linkje, Spotify op mobiel is een hel!
Dat valt wel mee toch. Slechts een paar aanpassingen.
'https://open.spotify.com/track/4gt7pnacuCWYQ7pVTXc7H1?si=SAvLCKWPQc2DZ2_ltwzVZQ

spotify:track:4gt7pnacuCWYQ7pVTXc7H1

jordidj1 schreef:
53. Robyn - Baby Forgive Me (Floorplan Remix)

Ben mobiel
ik ook

spotify:track:7cJc8d3xehiCE361kcXDEW

Simon77 schreef:
(quote)
ik ook

spotify:track:7cJc8d3xehiCE361kcXDEW

Zit je ook aan de bar met veel tequila?

Nee, op de bank met bier

56. Letrux - Vai Brotar spotify:track:4CVstI6X8nDhBJp2ix5jn8

57. Luwten - Control spotify:track:5frF7zSGLWEUq3xscORnj5

Gast
geplaatst: vandaag om 14:01 uur

geplaatst: vandaag om 14:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.