MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Song van het Jaar 2020

zoeken in:
Mausie schreef:
Ik zit de hele middag op mijn mobiel
Ben jij een testpersoon?

123poetertjes schreef:
Linkje voor mn lieve villain hierboven x
26. Akhlys - Somniloquy spotify:track:2VcUCQOHipFsstRNAublQD

(quote)
Wat is eigenlijk de reden waarom we met alleen maar uri's werken en niet met de gewone links (of beiden)? Ik copypaste best wel vaak shizzle van en naar Spotify en kan beide linkmethoden door elkaar heen gebruiken.

Just curious

1) volgens mij kon het in de begindagen van Spotify alleen met een uri
2) http-linkjes maken het bestand een stuk rommeliger of je moet handmatig elke keer de hyperlink verwijderen
3) als je een http-link in je post zet, verandert MuMe die automatisch naar een stuk tekst i.p.v. de link, dus moet je er eerst voor zorgen dat je hem te zien krijgt als link (door op de link te klikken of de tekst te quoten), dit moet bijvoorbeeld altijd wel met YouTube-linkjes en die hebben me altijd meer tijd gekost

EDIT: met punt 3 bedoel ik hetzelfde als de ninja-edit van aerobag

Teunnis schreef:
33. Kjellvandertonbruket - Normal Behaviour in a Cutting Garden Parts l​,​ll​,​lll

Staat op Spotify helaas als drie losse tracks, dus geen Spotify-linkje.

Dit is wel een lastige Teunnis, vorig jaar en begin dit jaar hebben we hier wel eens discussie over gehad. Zie hier. We hebben toen aangehouden dat als ze als losse tracks op spotify staan ze dan ook als losse tracks te beschouwen.

Ik ken het nummer en weet dat op het album die drie delen ook ononderbroken in elkaar overlopen + als single wel als geheel (als één track dus) te koop is, dus eigenlijk ben ik geneigd om te zeggen let's do it, maar ik weet niet hoe de rest er tegen aan kijkt.

(Want ik ben nog steeds zuur dat Battles - A Loop So Nice… / They Played It Twice afgekeurd werd omdat het wel een heel duidelijk tweeluik was en als single op youtube ook zo gepresenteerd werd, maar op spotify als twee losse nummers stond)

Teunnis schreef:

EDIT: met punt 3 bedoel ik hetzelfde als de ninja-edit van aerobag

Haha, je sorry, ik realiseerde me pas wat er gebeurde toen ik het linkje hier postte

35. Kate Tempest - Unholy Elixer spotify:track:1Equo7mN3s3tg8LRYxKo9j

Over lange nummers gesproken, durft iemand nog het 45 minuten durende 'Microphones in 2020' te nomineren?

aerobag schreef:
Over lange nummers gesproken, durft iemand nog het 45 minuten durende 'Microphones in 2020' te nomineren?

Ja, ik. Hoezo is die nog niet geweest? Als er een tweede ronde komt dips ik die.

panjoe (moderator)
36. Quelle Chris & Chris Keys - Sudden Death spotify:track:2mNNAGjwvx83Xiuvkc7m0j

37. Purple Disco Machine feat. Mind Enterprises - Exotica spotify:track:3fzani257hmWk26dRkAOpu

38. Kevin Godley - Expecting a Message spotify:track:7gTok9nMfw92yVreBwI2kc

en dus niet Bill Callahan, Bonnie "Prince" Billy, Meg Baird - I've Been The One

39. Fontaines D.C. - I Don't Belong spotify:track:4xCA8KYdeVe3AmTTEYJtVp

40. ENNY feat. Amia Brave - Peng Black Girls spotify:track:4pRaCcnpz979CNaMiOS1tS

41. Mechanical - Fluorescent black spotify:track:1RSWXeZgFgCul1vE8dXJjt

aerobag schreef:
Dit is wel een lastige Teunnis, vorig jaar en begin dit jaar hebben we hier wel eens discussie over gehad. Zie hier. We hebben toen aangehouden dat als ze als losse tracks op spotify staan ze dan ook als losse tracks te beschouwen.
Je doelt op Romanticist / Dream Palette toch? Die stonden (staan) als twee losse nummers op de tracklist van het album, en daarom hebben wij ze toen ook zo behandeld. Normal Behaviour in a Cutting Garden Parts l,ll,lll wordt als één track gepresenteerd op de tracklist van het album (zie hier). Wat mij betreft een belangrijk verschil. Ik neig naar goedkeuren.

42. The Comet is Coming feat. Joshua Idehen - Imminent spotify:track:6W5E0LVTGh3RXipYFCqDNh

43. Eve Owen - She Says spotify:track:5vrNZsM3xihe7Wx5jae1iS

44. Emma Ruth Rundle & Thou- Hollywood spotify:track:7n3xQXDYjaW5L5vgEuxlY3

Oe.
aerobag, mag ik nog wijzigen? Mijn vorige bericht, nomi 38, heb ik zojuist gewijzigd. Excuus.

Vervanging gedaan aerobag

Julia Stone - Dance spotify:track:0MP2SUdqSFDl9tcytBpF8h

45. Katy Kirby - Cool Dry Place spotify:track:1dHDITnfhOShBOAqyqGJnw

46. Kutiman - Tanzania spotify:track:48YCl5g4SbY9XHODuOi306

Muriel Grossmann en De Beren Gieren al automatisch genomineerd, wat een weelde!

47. Darkside - Liberty Bell spotify:track:1nxudYVyc5RLm8LrSMzeTa

Gretz schreef:
Vervanging gedaan aerobag

Julia Stone - Dance spotify:track:0MP2SUdqSFDl9tcytBpF8h

Even dat ik het goed begrijp, je vervangt Eve Owen voor Julia Stone?

Gaat lekker, alweer 31 nominaties van verschillende users. Denk je alles van 2020 wel te kennen, komt er ook een hele rits binnen wat me niets zegt. Ben benieuwd wat voor moois daar nog tussen zit.

Volgende ronde dus om 20:00 vanavond.

48. The Microphones - Microphones in 2020

49, Becca Mancari - First Time spotify:track:7e0MiLm35bJhjevtHv0QCD

panjoe (moderator)
50. Wilma Archer - Last Sniff (ft. MF DOOM)
spotify:track:2ndM3m6c98W1jt3X89LXNH

51. The Avalanches feat. MGMT, Johnny Marr - The Divine Chord spotify:track:3A0cAzFKPefBCz7Z02UnnO

52. Oranssi Pazuzu - Taaivan portti spotify:track:1goeI22QU4l1zJ04gc02Zq

53. Krust - Negative Returns (Four Tet Remix) spotify:track:6keqOTejo6tu2jd4P4BpSa

54. Il Quadro Di Troisi - Raggio Verde spotify:track:7oqgvXZ20rg8idt6xwdoQt

55. Refused - Born on the Outs spotify:track:5UmHneYq5165Xpff7THbwM

Gast
geplaatst: vandaag om 14:58 uur

geplaatst: vandaag om 14:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.