Muziek / Muziekgames / Song van het Jaar 2020
zoeken in:
0
geplaatst: 3 april 2021, 13:58 uur
1. Adrianne Lenker - Zombie Girl
2. Ela Minus - they told us it was hard, but they were wrong.
3. Emma-Jean Thackray - Rain Dance / Wisdom
4. PVA - Sleek Form
Eigenlijk wel genoten van het hele stel.
2. Ela Minus - they told us it was hard, but they were wrong.
3. Emma-Jean Thackray - Rain Dance / Wisdom
4. PVA - Sleek Form
Eigenlijk wel genoten van het hele stel.
3
geplaatst: 3 april 2021, 15:09 uur
Vorig jaar heb ik ongeveer de helft van de maanden meegespeeld met dit spel. Dat betekent dat er in bijna iedere ladder een paar voor mij compleet nieuwe tracks instromen. Ik vind die liedjes lastig te vergelijken met de tracks diegenen die ik in de vorige rondes al heb leren kennen en merk dat de 'nieuwelingen' vaak het onderspit delven. Nummers die al in de voorrondes zijn ingestroomd hebben immers al de tijd gehad om wat te groeien en daar profiteren ze van. Zo werkt het bij mij althans.
Ik probeer daar voortaan wat doorheen te prikken en zet daarom een (voor mij) kakelverse ontdekking gewoon op nummer 1. Voordeel van de twijfel zeg maar.
1. Dry Cleaning - Scratchcard Lanyard
2. Kairon; IRSE! - An Bat None
3. PVA - Sleek Form
4. Eefje de Visser - Stilstand
Ik probeer daar voortaan wat doorheen te prikken en zet daarom een (voor mij) kakelverse ontdekking gewoon op nummer 1. Voordeel van de twijfel zeg maar.
1. Dry Cleaning - Scratchcard Lanyard
2. Kairon; IRSE! - An Bat None
3. PVA - Sleek Form
4. Eefje de Visser - Stilstand
0
geplaatst: 3 april 2021, 15:45 uur
1. Eefje de Visser - Stilstand
2. Adrianne Lenker - Zombie Girl
3. clipping. - Say The Name
4. Kairon; IRSE! - An Bat None
5. Dry Cleaning - Scratchcard Lanyard
6. Ela Minus - they told us it was hard, but they were wrong.
7. Emma-Jean Thackray - Rain Dance / Wisdom
8. PVA - Sleek Form
2. Adrianne Lenker - Zombie Girl
3. clipping. - Say The Name
4. Kairon; IRSE! - An Bat None
5. Dry Cleaning - Scratchcard Lanyard
6. Ela Minus - they told us it was hard, but they were wrong.
7. Emma-Jean Thackray - Rain Dance / Wisdom
8. PVA - Sleek Form
0
geplaatst: 3 april 2021, 16:02 uur
1. Ela Minus - they told us it was hard, but they were wrong.
2. Emma-Jean Thackray - Rain Dance / Wisdom
3. PVA - Sleek Form
4. clipping. - Say The Name
2. Emma-Jean Thackray - Rain Dance / Wisdom
3. PVA - Sleek Form
4. clipping. - Say The Name
0
geplaatst: 3 april 2021, 19:13 uur
1. Eefje de Visser - Stilstand
2. PVA - Sleek Form
3. Kairon; IRSE! - An Bat None
4. Ela Minus - they told us it was hard, but they were wrong.
2. PVA - Sleek Form
3. Kairon; IRSE! - An Bat None
4. Ela Minus - they told us it was hard, but they were wrong.
0
geplaatst: 3 april 2021, 19:31 uur
1. Eefje de Visser - Stilstand
2. Ela Minus - they told us it was hard, but they were wrong.
3. Kairon; IRSE! - An Bat None
4. Adrianne Lenker - Zombie Girl
2. Ela Minus - they told us it was hard, but they were wrong.
3. Kairon; IRSE! - An Bat None
4. Adrianne Lenker - Zombie Girl
0
geplaatst: 3 april 2021, 20:58 uur
1. Dry Cleaning - Scratchcard Lanyard
2. Ela Minus - they told us it was hard, but they were wrong.
3. Adrianne Lenker - Zombie Girl
4. Eefje de Visser - Stilstand
2. Ela Minus - they told us it was hard, but they were wrong.
3. Adrianne Lenker - Zombie Girl
4. Eefje de Visser - Stilstand
0
geplaatst: 3 april 2021, 23:40 uur
1. Adrianne Lenker - Zombie Girl
2. PVA - Sleek Form
3. Eefje de Visser - Stilstand
4. Ela Minus - they told us it was hard, but they were wrong.
2. PVA - Sleek Form
3. Eefje de Visser - Stilstand
4. Ela Minus - they told us it was hard, but they were wrong.
0
geplaatst: 4 april 2021, 02:22 uur
1. Dry Cleaning - Scratchcard Lanyard
2. Adrianne Lenker - Zombie Girl
3. Kairon; IRSE! - An Bat None
4. PVA - Sleek Form
2. Adrianne Lenker - Zombie Girl
3. Kairon; IRSE! - An Bat None
4. PVA - Sleek Form
0
geplaatst: 4 april 2021, 12:04 uur
1. Ela Minus - they told us it was hard, but they were wrong.
2. PVA - Sleek Form
3. Emma-Jean Thackray - Rain Dance / Wisdom
4. Kairon; IRSE! - An Bat None
2. PVA - Sleek Form
3. Emma-Jean Thackray - Rain Dance / Wisdom
4. Kairon; IRSE! - An Bat None
0
geplaatst: 4 april 2021, 14:18 uur
1. Adrianne Lenker - Zombie Girl
2. clipping. - Say The Name
3. Dry Cleaning - Scratchcard Lanyard
4. Emma-Jean Thackray - Rain Dance / Wisdom
2. clipping. - Say The Name
3. Dry Cleaning - Scratchcard Lanyard
4. Emma-Jean Thackray - Rain Dance / Wisdom
1
geplaatst: 4 april 2021, 15:25 uur
1. Eefje de Visser - Stilstand
2. Kairon; IRSE! - An Bat None
3. PVA - Sleek Form
4. Ela Minus - they told us it was hard, but they were wrong.
5. Dry Cleaning - Scratchcard Lanyard
Ben er nu toch wel definitief uit dat drie veelgeprezen artiesten in dit topic, Adrianne Lenker, clipping. en Black Country, New Road niets voor mij zijn. Niet in mijn muzikale straatje passen. Nog geen enkel nummer van hen doet mij wat.
P.S. Ik "schrik" er toch wel van dat Teunnis, normaal gesproken zit hij geheel aan de andere kant van mijn muzikale beleving, hier met vrijwel hetzelfde rijtje op de proppen komt. Dat moet een vergissing zijn, maar na drie keer checken de conclusie dat we hier op een lijn liggen
2. Kairon; IRSE! - An Bat None
3. PVA - Sleek Form
4. Ela Minus - they told us it was hard, but they were wrong.
5. Dry Cleaning - Scratchcard Lanyard
Ben er nu toch wel definitief uit dat drie veelgeprezen artiesten in dit topic, Adrianne Lenker, clipping. en Black Country, New Road niets voor mij zijn. Niet in mijn muzikale straatje passen. Nog geen enkel nummer van hen doet mij wat.
P.S. Ik "schrik" er toch wel van dat Teunnis, normaal gesproken zit hij geheel aan de andere kant van mijn muzikale beleving, hier met vrijwel hetzelfde rijtje op de proppen komt. Dat moet een vergissing zijn, maar na drie keer checken de conclusie dat we hier op een lijn liggen
0
geplaatst: 4 april 2021, 17:28 uur
1. Kairon; IRSE! - An Bat None
2. Ela Minus - they told us it was hard, but they were wrong.
3. Eefje de Visser - Stilstand
4. Dry Cleaning - Scratchcard Lanyard
2. Ela Minus - they told us it was hard, but they were wrong.
3. Eefje de Visser - Stilstand
4. Dry Cleaning - Scratchcard Lanyard
0
geplaatst: 4 april 2021, 19:20 uur
1. Emma-Jean Thackray - Rain Dance / Wisdom
2. clipping. - Say The Name
3. Adrianne Lenker - Zombie Girl
4. Kairon; IRSE! - An Bat None
2. clipping. - Say The Name
3. Adrianne Lenker - Zombie Girl
4. Kairon; IRSE! - An Bat None
1
geplaatst: 4 april 2021, 22:04 uur
Poeha schreef:
1. Eefje de Visser - Stilstand
2. Kairon; IRSE! - An Bat None
3. PVA - Sleek Form
4. Ela Minus - they told us it was hard, but they were wrong.
5. Dry Cleaning - Scratchcard Lanyard
Ben er nu toch wel definitief uit dat drie veelgeprezen artiesten in dit topic, Adrianne Lenker, clipping. en Black Country, New Road niets voor mij zijn. Niet in mijn muzikale straatje passen. Nog geen enkel nummer van hen doet mij wat.
P.S. Ik "schrik" er toch wel van dat Teunnis, normaal gesproken zit hij geheel aan de andere kant van mijn muzikale beleving, hier met vrijwel hetzelfde rijtje op de proppen komt. Dat moet een vergissing zijn, maar na drie keer checken de conclusie dat we hier op een lijn liggen
1. Eefje de Visser - Stilstand
2. Kairon; IRSE! - An Bat None
3. PVA - Sleek Form
4. Ela Minus - they told us it was hard, but they were wrong.
5. Dry Cleaning - Scratchcard Lanyard
Ben er nu toch wel definitief uit dat drie veelgeprezen artiesten in dit topic, Adrianne Lenker, clipping. en Black Country, New Road niets voor mij zijn. Niet in mijn muzikale straatje passen. Nog geen enkel nummer van hen doet mij wat.
P.S. Ik "schrik" er toch wel van dat Teunnis, normaal gesproken zit hij geheel aan de andere kant van mijn muzikale beleving, hier met vrijwel hetzelfde rijtje op de proppen komt. Dat moet een vergissing zijn, maar na drie keer checken de conclusie dat we hier op een lijn liggen
We hebben een totaal verschillende smaak, maar allebei absoluut oog voor kwaliteit!
0
geplaatst: 4 april 2021, 23:09 uur
1. Eefje de Visser - Stilstand
2. Ela Minus - they told us it was hard, but they were wrong.
3. Adrianne Lenker - Zombie Girl
4. Dry Cleaning - Scratchcard Lanyard
2. Ela Minus - they told us it was hard, but they were wrong.
3. Adrianne Lenker - Zombie Girl
4. Dry Cleaning - Scratchcard Lanyard
0
geplaatst: 4 april 2021, 23:20 uur
1. Ela Minus - they told us it was hard, but they were wrong.
2. Emma- Jean Thackray - Rain Dance / Wisdom
3. PVA - Sleek Form
4. Clipping. - Say The Name
2. Emma- Jean Thackray - Rain Dance / Wisdom
3. PVA - Sleek Form
4. Clipping. - Say The Name
0
geplaatst: 4 april 2021, 23:57 uur
1. Adrianne Lenker - Zombie Girl
2. Emma-Jean Thackray - Rain Dance / Wisdom
3. Dry Cleaning - Scratchcard Lanyard
4. Eefje de Visser - Stilstand
5. Kairon; IRSE! - An Bat None
6. PVA - Sleek Form
7. Ela Minus - they told us it was hard, but they were wrong.
8. clipping. - Say The Name
2. Emma-Jean Thackray - Rain Dance / Wisdom
3. Dry Cleaning - Scratchcard Lanyard
4. Eefje de Visser - Stilstand
5. Kairon; IRSE! - An Bat None
6. PVA - Sleek Form
7. Ela Minus - they told us it was hard, but they were wrong.
8. clipping. - Say The Name
0
geplaatst: 5 april 2021, 00:31 uur
Uitslag ladder 5 - 31 deelnemers:
1. Ela Minus - they told us it was hard, but they were wrong. (61)
2. clipping. - Say The Name (43)
3. Adrianne Lenker - Zombie Girl (42)
4. Eefje de Visser - Stilstand (41)
5. PVA - Sleek Form (34)
6. Emma-Jean Thackray - Rain Dance / Wisdom (33)
7. Dry Cleaning - Scratchcard Lanyard (30)
8. Kairon; IRSE! - An Bat None (26)
1. Ela Minus - they told us it was hard, but they were wrong. (61)
2. clipping. - Say The Name (43)
3. Adrianne Lenker - Zombie Girl (42)
4. Eefje de Visser - Stilstand (41)
5. PVA - Sleek Form (34)
6. Emma-Jean Thackray - Rain Dance / Wisdom (33)
7. Dry Cleaning - Scratchcard Lanyard (30)
8. Kairon; IRSE! - An Bat None (26)
0
geplaatst: 5 april 2021, 00:31 uur
Ronde 3 - ladder 6:
Blue Hawaii - Not My Boss!
Ela Minus - Megapunk
Jayda G - Both of Us
Mdou Moctar - Chismiten
Pottery - Texas Drums, Pt. I & II
Röyksopp - Andromeda (Lost Tapes)
Sufjan Stevens - My Rajneesh
The Wants - The Motor
spotify:playlist:4khpLTGu4SOnx7isdeeZjf
Blue Hawaii - Not My Boss!
Ela Minus - Megapunk
Jayda G - Both of Us
Mdou Moctar - Chismiten
Pottery - Texas Drums, Pt. I & II
Röyksopp - Andromeda (Lost Tapes)
Sufjan Stevens - My Rajneesh
The Wants - The Motor
spotify:playlist:4khpLTGu4SOnx7isdeeZjf
0
geplaatst: 5 april 2021, 00:33 uur
Zin in dit nieuwe album van Mdou Moctar, nieuwe single Afrique Victime klinkt ook weer erg fraai
1. Mdou Moctar - Chismiten
2. Sufjan Stevens - My Rajneesh
3. Pottery - Texas Drums, Pt. I & II
4. Blue Hawaii - Not My Boss!
1. Mdou Moctar - Chismiten
2. Sufjan Stevens - My Rajneesh
3. Pottery - Texas Drums, Pt. I & II
4. Blue Hawaii - Not My Boss!
0
geplaatst: 5 april 2021, 00:38 uur
1. Pottery - Texas Drums, Pt. I & II
2. Mdou Moctar - Chismiten
3. Ela Minus - Megapunk
4. Sufjan Stevens - My Rajneesh
2. Mdou Moctar - Chismiten
3. Ela Minus - Megapunk
4. Sufjan Stevens - My Rajneesh
0
geplaatst: 5 april 2021, 00:47 uur
1. Pottery - Texas Drums, Pt. I & II
2. Sufjan Stevens - My Rajneesh
3. Ela Minus - Megapunk
4. Röyksopp - Andromeda (Lost Tapes)
2. Sufjan Stevens - My Rajneesh
3. Ela Minus - Megapunk
4. Röyksopp - Andromeda (Lost Tapes)
0
geplaatst: 5 april 2021, 07:09 uur
1. Pottery - Texas Drums, Pt. I & II
2. Jayda G - Both of Us
3. Röyksopp - Andromeda (Lost Tapes)
4. Mdou Moctar - Chismiten
2. Jayda G - Both of Us
3. Röyksopp - Andromeda (Lost Tapes)
4. Mdou Moctar - Chismiten
0
Mausie (crew)
geplaatst: 5 april 2021, 07:49 uur
1. Blue Hawaii - Not My Boss!
2. Mdou Moctar - Chismiten
3. Röyksopp - Andromeda (Lost Tapes)
4. Ela Minus - Megapunk
2. Mdou Moctar - Chismiten
3. Röyksopp - Andromeda (Lost Tapes)
4. Ela Minus - Megapunk
0
geplaatst: 5 april 2021, 09:27 uur
1. Röyksopp - Andromeda (Lost Tapes)
2. The Wants - The Motor
3. Sufjan Stevens - My Rajneesh
4. Mdou Moctar - Chismiten
Tweede deel van de ladder is duidelijk beter dan het eerste. My Rajneesh had steeds bovenaan gestaan bij mij als dat nummer beperkt was tot de eerste 5 minuten. Het blijft goed, maar had subliem kunnen zijn.
Van Blue Hawaii of Jayda G hoop ik deze ronde dan eindelijk vanaf te kunnen zijn.
2. The Wants - The Motor
3. Sufjan Stevens - My Rajneesh
4. Mdou Moctar - Chismiten
Tweede deel van de ladder is duidelijk beter dan het eerste. My Rajneesh had steeds bovenaan gestaan bij mij als dat nummer beperkt was tot de eerste 5 minuten. Het blijft goed, maar had subliem kunnen zijn.
Van Blue Hawaii of Jayda G hoop ik deze ronde dan eindelijk vanaf te kunnen zijn.
0
geplaatst: 5 april 2021, 09:49 uur
Fijne ladder!
1. Sufjan Stevens - My Rajneesh
2. Ela Minus - Megapunk
3. The Wants - The Motor
4. Jayda G - Both of Us
5. Mdou Moctar - Chismiten
1. Sufjan Stevens - My Rajneesh
2. Ela Minus - Megapunk
3. The Wants - The Motor
4. Jayda G - Both of Us
5. Mdou Moctar - Chismiten
* denotes required fields.