Muziek / Muziekgames / Song van het Jaar 2020
zoeken in:
0
geplaatst: 10 april 2021, 22:45 uur
1. Bicep - Atlas
2. Phoebe Bridgers - Kyoto
3. Eartheater - Volcano
4. Matt Berninger - One More Second
5. Blue Hawaii - I Felt Love
2. Phoebe Bridgers - Kyoto
3. Eartheater - Volcano
4. Matt Berninger - One More Second
5. Blue Hawaii - I Felt Love
0
geplaatst: 10 april 2021, 22:50 uur
1. Moor Mother & Billy Woods - Giraffe Hunts
2. Takeshi's Cashew - Sterndüne (Kosmodr∞m)
3. Bicep - Atlas
4. Eartheater - Volcano
2. Takeshi's Cashew - Sterndüne (Kosmodr∞m)
3. Bicep - Atlas
4. Eartheater - Volcano
0
geplaatst: 10 april 2021, 23:32 uur
1. Takeshi’s Cashew - Sterndüne (Kosmodr∞m)
2. Matt Berninger - One More Second
3. Phoebe Bridgers - Kyoto
4. Bicep - Atlas
2. Matt Berninger - One More Second
3. Phoebe Bridgers - Kyoto
4. Bicep - Atlas
0
geplaatst: 10 april 2021, 23:34 uur
Geen nummer hier te vinden dat van mij echt de finale in moet.
1. Eartheater - Volcano
2. Moor Mother & Billy Woods - Giraffe Hunts
3. Takeshi's Cashew - Sterndüne (Kosmodr∞m)
4. Soccer96 - I Was Gonna Fight Fascism
1. Eartheater - Volcano
2. Moor Mother & Billy Woods - Giraffe Hunts
3. Takeshi's Cashew - Sterndüne (Kosmodr∞m)
4. Soccer96 - I Was Gonna Fight Fascism
0
geplaatst: 11 april 2021, 00:42 uur
1. Moor Mother & Billy Woods - Giraffe Hunts
2. Eartheater - Volcano
3. Soccer96 - I Was Gonna Fight Fascism
4. Takeshi's Cashew - Sterndüne (Kosmodr∞m)
2. Eartheater - Volcano
3. Soccer96 - I Was Gonna Fight Fascism
4. Takeshi's Cashew - Sterndüne (Kosmodr∞m)
0
geplaatst: 11 april 2021, 03:24 uur
1. Matt Berninger - One More Second
2. Phoebe Bridgers - Kyoto
3. Blue Hawaii - I Felt Love
4. Bicep - Atlas
2. Phoebe Bridgers - Kyoto
3. Blue Hawaii - I Felt Love
4. Bicep - Atlas
0
geplaatst: 11 april 2021, 09:21 uur
2
geplaatst: 11 april 2021, 09:23 uur
Excuus, helemaal over het hoofd gezien! uitslag heb ik snel verwijderd, hoop dat nog niet iedereen wakker was. Edgar18 post jij de uitslag zo?
Titmeister, 123poetertjes, yeahyeahyeah, hou die gedachte/stemlijstjes nog even vast
0
geplaatst: 11 april 2021, 10:09 uur
Als Edgar Sterndüne nog even doorstemt, verwijder ik met alle liefde mijn stemlijstje voor de volgende ronde
2
geplaatst: 11 april 2021, 10:21 uur
Titmeister schreef:
Als Edgar Sterndüne nog even doorstemt, verwijder ik met alle liefde mijn stemlijstje voor de volgende ronde
Niet om vervelend te doen, maareeuuhm Als Edgar Sterndüne nog even doorstemt, verwijder ik met alle liefde mijn stemlijstje voor de volgende ronde
0
geplaatst: 11 april 2021, 11:25 uur
Toch moet Sterndüne wel door hier, die zanger van dat Amerikaanse indierockbandje maakt maar plaats!
0
geplaatst: 11 april 2021, 11:27 uur
Dank voor je speurwerk, maar het zou niet de eerste keer zijn dat Edgars waardering voor een nummer wat traag op gang komt
0
geplaatst: 11 april 2021, 12:11 uur
Choconas schreef:
Toch moet Sterndüne wel door hier, die zanger van dat Amerikaanse indierockbandje maakt maar plaats!
Toch moet Sterndüne wel door hier, die zanger van dat Amerikaanse indierockbandje maakt maar plaats!
Dat niemendalletje van Eartheater lijkt me nochtans beter geschikt om zijn plaats af te staan. #jesuismatt
0
geplaatst: 11 april 2021, 13:37 uur
Waar is Below the Clavicle eigenlijk? Die vind ik nog stukken beter.
Beeeeeloooow theeee clav*hoog piepstemmetje*ICLEEEEE
Beeeeeloooow theeee clav*hoog piepstemmetje*ICLEEEEE
1
geplaatst: 11 april 2021, 13:50 uur
Johnny Marr schreef:
Waar is Below the Clavicle eigenlijk?
Waar is Below the Clavicle eigenlijk?
Die komt aanstonds, nadat Edgar gestemd heeft, dus nog even geduld alstublieft!
0
geplaatst: 11 april 2021, 14:34 uur
Titmeister schreef:
Het zou niet de eerste keer zijn dat Edgars waardering voor een nummer wat traag op gang komt
Dat klopt! Metz vond ik destijds maar matig, terwijl ik er van de week toch een puntje aan kwijt kon .Het zou niet de eerste keer zijn dat Edgars waardering voor een nummer wat traag op gang komt
1. Moor Mother & Billy Woods - Giraffe Hunts
2. Eartheater - Volcano
3. Soccer96 - I Was Gonna Fight Fascism
4. Bicep - Atlas
5. Phoebe Bridgers - Kyoto
6. Blue Hawaii - I Felt Love
Deze zes zitten heel dicht bij elkaar, lastig om onderscheid te maken.
0
geplaatst: 11 april 2021, 14:42 uur
Johnny Marr schreef:
Waar is Below the Clavicle eigenlijk? Die vind ik nog stukken beter.
Beeeeeloooow theeee clav*hoog piepstemmetje*ICLEEEEE
Waar is Below the Clavicle eigenlijk? Die vind ik nog stukken beter.
Beeeeeloooow theeee clav*hoog piepstemmetje*ICLEEEEE
Gewoon allebei naar de finale.
Eartheater
0
geplaatst: 11 april 2021, 14:47 uur
1. Takeshi's Cashew - Sterndüne (Kosmodr∞m)
2. Bicep - Atlas
3. Moor Mother & Billy Woods - Giraffe Hunts
4. Soccer96 - I Was Gonna Fight Fascism
2. Bicep - Atlas
3. Moor Mother & Billy Woods - Giraffe Hunts
4. Soccer96 - I Was Gonna Fight Fascism
0
geplaatst: 11 april 2021, 15:00 uur
Uitslag ladder 10: 33 stemmers
1. Bicep - Atlas (56)
2. Eartheater - Volcano (48)
3. Moor Mother & Billy Woods - Giraffe Hunts (46)
4. Takeshi's Cashew - Sterndüne (Kosmodr∞m) (41)
5. Matt Berninger - One More Second (38)
6. Phoebe Bridgers - Kyoto (37)
7. Blue Hawaii - I Felt Love (32)
8. Soccer96 - I Was Gonna Fight Fascism (32)
Ladder 11:
Agar Agar - Nap
Arab Strap - The Turning of Our Bones
beabadoobee - Sorry
Eartheater - Below The Clavicle
Gidge - Seems to Be Getting Closer
Pangaea - Like This
Working Men's Club - Valleys
Yves Tumor - Gospel for a New Century
spotify:playlist:4khpLTGu4SOnx7isdeeZjf
1. Bicep - Atlas (56)
2. Eartheater - Volcano (48)
3. Moor Mother & Billy Woods - Giraffe Hunts (46)
4. Takeshi's Cashew - Sterndüne (Kosmodr∞m) (41)
5. Matt Berninger - One More Second (38)
6. Phoebe Bridgers - Kyoto (37)
7. Blue Hawaii - I Felt Love (32)
8. Soccer96 - I Was Gonna Fight Fascism (32)
Ladder 11:
Agar Agar - Nap
Arab Strap - The Turning of Our Bones
beabadoobee - Sorry
Eartheater - Below The Clavicle
Gidge - Seems to Be Getting Closer
Pangaea - Like This
Working Men's Club - Valleys
Yves Tumor - Gospel for a New Century
spotify:playlist:4khpLTGu4SOnx7isdeeZjf
1
geplaatst: 11 april 2021, 15:01 uur
Hoe dan? Topfavoriet Matt in blessuretijd uitgeschakeld door de cashewnoten
https://i.giphy.com/media/iv37sk5QZ1eOLWHhuT/source.gif
https://i.giphy.com/media/iv37sk5QZ1eOLWHhuT/source.gif
0
geplaatst: 11 april 2021, 15:02 uur
Ayyy, One More Second geloosd! Maakt m’n finalevoorspelling wat minder nauwkeurig, maar ik heb het er met plezier voor over.
1
geplaatst: 11 april 2021, 15:03 uur
whahahaha ontknopinkje hoor #cancelgretz nee hoor lieverd, maar ben wel blij dat de laatste echte onvoldoende die nog in de race was is opgebokt
(blijf er wel bij dat ik Pheebs ga missen tho)
(blijf er wel bij dat ik Pheebs ga missen tho)
0
geplaatst: 11 april 2021, 15:04 uur
1. Eartheater - Below The Clavicle
2. Agar Agar - Nap
3. Pangaea - Like This
4. Arab Strap - The Turning of Our Bones
2. Agar Agar - Nap
3. Pangaea - Like This
4. Arab Strap - The Turning of Our Bones
0
geplaatst: 11 april 2021, 15:06 uur
Slapste ladder van deze ronde
1. Agar Agar - Nap
2. Eartheater - Below The Clavicle
3. beabadoobee - Sorry
4. Pangaea - Like This
1. Agar Agar - Nap
2. Eartheater - Below The Clavicle
3. beabadoobee - Sorry
4. Pangaea - Like This
0
geplaatst: 11 april 2021, 15:08 uur
Nou ja, bizar dat The National alleen in 2013 in de eindfinale heeft gestaan. Vorig jaar Light Years op de ondankbare 13e plaats weer en nu dit. Hallucinant hoe matig Matt en de zijnen het in Song van het Jaar doen in vergelijking met de Trui en en Ladder
3
geplaatst: 11 april 2021, 15:11 uur
zou dat te maken kunnen hebben met het feit dat ze sinds 2013 niets goeds meer hebben gemaakt
0
geplaatst: 11 april 2021, 15:12 uur
Gretz schreef:
Hallucinant hoe matig Matt en de zijnen het in Song van het Jaar doen in vergelijking met de Trui en en Ladder
Die topics zijn nu eenmaal meer rock-minded dan SvhJ.Hallucinant hoe matig Matt en de zijnen het in Song van het Jaar doen in vergelijking met de Trui en en Ladder
0
geplaatst: 11 april 2021, 15:13 uur
1. Agar Agar - Nap
2. beabadoobee - Sorry
3. Arab Strap - The Turning of Our Bones
4. Working Men's Club - Valleys
2. beabadoobee - Sorry
3. Arab Strap - The Turning of Our Bones
4. Working Men's Club - Valleys
0
geplaatst: 11 april 2021, 15:16 uur
hoi123 schreef:
zou dat te maken kunnen hebben met het feit dat ze sinds 2013 niets goeds meer hebben gemaakt
zou dat te maken kunnen hebben met het feit dat ze sinds 2013 niets goeds meer hebben gemaakt
MusicMeter's Album van het Jaar 2020 en 22 (!) weken in de Verrukkelijke 15 bewijzen in ieder geval het tegendeel in het geval van Matt's solowerk
* denotes required fields.